Joko fasaani huutaa ikkunasi alla?
Kommentit (18)
Mua ei häiritse luonnon äänet. Meluavat ihmiset häiritsee.
Lenkillä kuuluu. Kotona autoliikenne ja naapurit.
Rakastan fasaanien kevätriemua! Ei haittaa koskaan, menen katsomaan ikkunaan.
Ei, mutta bongasin korpin pesän lenkkipolun vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei häiritse luonnon äänet. Meluavat ihmiset häiritsee.
Ihmiset on osa luontoa
En mitenkään. Antaa herran huudella kaikessa rauhassa, sutinaahan se vain on vailla tähän aikaan vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Syötän vaimolle hernekeittoa vuoteessa.
😂😂😂😂😂😂😂
En ole koskaan edes nähnyt fasaania. Liekö niitä edes olemassa?
Kyllä 😃 pitäisikö siinä toimia jotenkin? 😄
Eivät tule ikkunan alle, mutta kävelyllä joskus kuulee. Ketään ei välttämättä näy ja joskus olen pelästynyt, kun muuten hiljaista ja äkkiä kuuluu piiiiitkä TRÖÖÖÖT!!!!!
Ympärille rakennetaan enemmän,ei näy enää fasaaneja.
Kyllä nuo sietää, mutta lokkeja ei! Herran tähden, kun joskus kesäisin kaartevat talon ympärillä ja kirkuvat...Tekis mieli heittää jollain!
Jotenkin tuntuu, että fasaanit ovat vähentyneet. 2000-luvulla niitä näkyi kuului, muttei juuri enää.
Joskus tekivät talomme takapihalla sellaisia, hieman hassunnäköisiä pikapyrähdyksiä; Ottivat oikein vauhtia ja kiisivät menemään. Samalla tööttäillen, tulee Maantiekiitäjä mieleen.
Meillä kävi pari kaveria tekemässä töitä ja eihän niillä tullu työnteosta mitään kun ne oli isot miehet nenät ikkunassa ja katto kun meidän pihalla käveli fasaani.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tule ikkunan alle, mutta kävelyllä joskus kuulee. Ketään ei välttämättä näy ja joskus olen pelästynyt, kun muuten hiljaista ja äkkiä kuuluu piiiiitkä TRÖÖÖÖT!!!!!
Lapsena inhotti koulumatkat, kun piti kävellä kouluun peltometsän poikki ja valmistautua aina henkisesti säikähtämiseen.
Vierailija kirjoitti:
No se on sulla sitten huomenna useampi vaipanvaihto tiedossa. Arvokasta työtä teet.