Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v. kuuden lapsen äiti

Vierailija
14.10.2014 |

lapset on 10, 9, 7, 5, 4 ja vajaa 2. Haluatko kysyä jotain. Vastaan vain asiallisiin kysymyksiin

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä elämä tuntuu?

Vierailija
2/82 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on noin paljon lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä tapasit miehesi? Hoidatko nuorimpia lapsia kotona vai ovatko päivähoidossa?

Vierailija
4/82 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko VL:-) SIIS SYDÄMESTÄ ASTI?

Vierailija
5/82 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtiiko ehkäisiät Sinua puhumalla pahaa?

Vierailija
6/82 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18vuotiaana tavattiin, olin 19 kun mentiin naimisiin. Olen vl. Siksi on lapsia näinkin paljon. Elämä tuntuu hyvältä. On ihanat lapset, hyvä avioliitto, kaikki ok. Juuri nyt 7v itkee, palaan hetken kuluttua

ap

Vierailija
7/82 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaunis ja mukava:)?

Vierailija
8/82 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v ja odottaisin todennäköisesti jo ainakin 8. lastani, ellei neljännen raskauden keskenmenon takia kohtu olisi vaurioitunut. 

Minäkin menin 19-vuotiaana naimisiin. Lapset, ne kolme, sain 20-, 22- ja 24-vuotiaana. 

Ole kiitollinen ja onnellinen omista lapsistasi, ne ovat lahjoja.

Vierailija
9/82 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on kotihoidossa ja olen ollut kotona esikoisen syntymästä. Isommat on koulussa. Kouluviikko rytmittää arkea mukavasti. ap

Vierailija
10/82 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pulla uunissa?

Vierailija
11/82 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt töissä? Entä millaisia töitä miehesi tekee?

Vierailija
12/82 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ammattisi? Mitä olet siis opiskellut?

Vierailija
13/82 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet ympäristönsuojelusta?

Vierailija
14/82 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit, jos saisit tietää miehesi pettäneen sinua? Hakisitko avioeroa? Entä miten suhtautuisit ja jatkaisit elämääsi, jos miehesi haluaisi sinusta avioeron?

Vierailija
15/82 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 21:14"]

Hoh. Minä en ole vl. Olen 28v neljän lapsen äiti. Lapset 4,3,1v ja vastasyntynyt. Äitiyspäivärahaa\vanhempainpäivärahaa sekä kotihoidon osatukea lukuunottamatta en nosta tukijaisia. Käyn osa-aikatöissä ja lapset hoidetaan miehen kanssa puoliksi. En tajua miksi haluat ihmisten kyselevän sinulta jotain. Tämä on minusta aivan normaalia arkea.

[/quote]

Mikset aloita omaa ketjua? Kaukana olet normaalista arjesta, kun noin monta lasta olet synnyttänyt. Omaan arkeeni ei kummilapsia lukuunottamatta lapsia kuulu. Lähipiirissäni lapsia on 0-2 kpl perheissä ja vanhemmat n. 35-vuotiaita kokopäivä työssäkäyviä kaikki.
[/quote]
Miksi aloittaisin oman ketjun, kun ei kiinnosta teille avata tämän enempää. Miten arkeni eroaa normaaliarjesta? Kun en tee 40h\vko kolmivuorotyötä ja kuljeta muksuja hoidossa?? Hohhoh. Teen töitä ja hoidan lapset kotona, se ei ole teiltä muilta pois. Ainoa, mistää tämän ikäisellä neljän lapsen äidillä on aina selittämistä, on se MIKSI EN OLE VL. Miten minulla voi olla näin monta kersaa ja miten pärjään ilman ulkopuolista apua? Niin.. Hienosti, kiitos. Ha nautin elämästäni.
[/quote]

On vähän katkeraa toi sun vuodatus... Ja kumman paljon vuodatusta noin ihmiseksi jota ei kiinnosta koko ketju. ;)

Vierailija
16/82 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi lapset olla päivähoidossa ja isäkin olla koti-isänä. Aika usein varmaan käytännön syistä äiti jää hoitamaan lapsia kotiin kun useampi pieni lapsi niin se koetaan järkevänä ja helpompana. Joillain on myös hoitaja kotona jos molemmat vanhemmat töissä ja sehän onkin hieno ratkaisu varsinkin koululaisten kannalta.

Omat lapset syntyny vuoden kahden välein, joten en olis kokenu järkeväksi mennä töihin tai kouluun tuossa välissä, enkä itse haluaisi alle kolmevuotiasta päivähoitoon laittaa. 

Viihdyn mainiosti kotona ja luulen, että olen tulevaisuudessa se 50vuotias ilman koulutusta ja työtä, tämä ei huoleta minua

ap

Vierailija
17/82 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 08:58"]

Kyllä voi lapset olla päivähoidossa ja isäkin olla koti-isänä. Aika usein varmaan käytännön syistä äiti jää hoitamaan lapsia kotiin kun useampi pieni lapsi niin se koetaan järkevänä ja helpompana. Joillain on myös hoitaja kotona jos molemmat vanhemmat töissä ja sehän onkin hieno ratkaisu varsinkin koululaisten kannalta.

Omat lapset syntyny vuoden kahden välein, joten en olis kokenu järkeväksi mennä töihin tai kouluun tuossa välissä, enkä itse haluaisi alle kolmevuotiasta päivähoitoon laittaa. 

Viihdyn mainiosti kotona ja luulen, että olen tulevaisuudessa se 50vuotias ilman koulutusta ja työtä, tämä ei huoleta minua

ap

[/quote]

Eihän se vielä varmaan huoletakaan... :-D

Vierailija
18/82 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:16"]

Täytyyx kaikkie isoje perheitte olla aina lestoi? Mun luokalla on yks, jolla on 10 sisarusta. Ne ei ees kuulu kirkkoo. Eikä myöskää oo mitää sossupummei vaan ihan työssäkäyvii ihmisii.

[/quote]

Asutko J:llä alkavassa kaupungissa? Olet nyt lukion kolmannella?
[/quote]
En ku yläastee vikal ja ees lähin kaupunki ei ala jiillä

Vierailija
19/82 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:16"]Täytyyx kaikkie isoje perheitte olla aina lestoi? Mun luokalla on yks, jolla on 10 sisarusta. Ne ei ees kuulu kirkkoo. Eikä myöskää oo mitää sossupummei vaan ihan työssäkäyvii ihmisii.
[/quote]
Nimenomaan, mun suurimmalla tuntemalla perheellä on 16 lasta ja ovat herran kansalaisia. Tuntemillani (esikois)lestadiolaisilla taas on lapsia 2-6. Anteeksi ohis

Vierailija
20/82 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko mitään? Ja miltä tuntuu saada seitsemäs lapsi? Kiinnostaisi myös tietää, että onko teillä tyttöjä JA poikia vai vain toista sukupuolta?