Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolustaisiko miehenne teidän naisten kunniaa vaikka taksijonossa?

Vierailija
14.10.2014 |

Esimerkiksi jos miehet alkavat huoritella ja huudella läskeiksi tms.? Mun mies on käskenyt mua olemaan hiljaa just taksijonoissa, etten sano mitään, minkä takia mies vedetään tappeluun. Haluaisin, että mun mies olis mies! :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ikinä ole miehen kanssa enkä yksin taksijonossa kuuntelemassa kenenkään kännisen huuteluja valomerkin aikaan, eikä tarvitse kenenkään puolustaa mun kunniaa....  ja jos en itse siihen pysty, ei tarvi kenenkään muun siihen puuttua.  Ainoa taksijono johon voi joutua, on lentokentällä tai rautatieasemalla, ei ole tarvetta eikä tapana olla roskasakin kanssa nakit silmillä ja ranskalaiset rinnuksilla taksijonossa tappelemassa yömyöhään...

Vierailija
2/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että itsekin seisoskelin taksijonossa ravintolaillan päätteeksi joskus vuosia sitten, kunnes tajusin että se jonottaminen on niiiin wt.

Kotiin lähdettäessä soitetaan tietenkin Kovaselle, että hakee jostain tietystä paikasta. =) Tai no oikeesti, kävellään ravintolan ovelta korttelin verran sivummalle ja tilataan auto tekstarilla. Nopeampaa (tekstarit menee taksikeskuksessa listan keulille) ja ennenkaikkea vähemmän hermoja rassaavaa kuin tolpalla sadan muun laskuhumalaisen kanssa jonottaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, valkoisella hansikkaalla kutsuu aina vastapuolen kaksintaisteluun. Sitten miekkailevat nurkan takana.

Vierailija
4/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osataan kumpikin olla välittämättä roskaväen huuteluista. Eipä kyllä ikinä liikutakaan sellaisissa paikoissa missä sellaista kuulisi.

Vierailija
5/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan mun miestä sen verran, etten halua hänen satuttavan itseään. On fiksun miehen merkki osata välttää joutumasta tappeluun.

Vierailija
6/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhverömies sulla..

Vierailija
7/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisilla muka kunniaa? Niin kieroja ovat! :P

Vierailija
8/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi vielä nolompaa, jos mies alkaisi jonkun känniörveltäjän kanssa tappelemaan! Sitten häipyisin kyllä vähin ääni .

Vierailija
9/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kunnian puolustaminen ap:n mielestä sama kuin otsaan lyöminen? Kaksi kirjainta tulee mieleen: WT.

Vierailija
10/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä osaan ihan itse itseäni puolustaa. Tai no sit jos joku alkais mua mättämään turpiin, niin siinä vaiheessa sallisin jonkun ulkopuolisenkin asiaan puuttuvan.

Vierailija
11/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ilmeisesti ap:lla on tapana itse huudella ja provosoida riitaa ja tappelua, ei kai se mies muuten olisi joutunut asiasta erikseen sanomaan...

Vierailija
12/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin puuttuisi, vaikkei missään nimessä ole rähisijä :o kyllä mieheni on aina puolustanut minua, kenen edessä tahansa ja mistä asiasta tahansa. Teen saman hänelle.

Vierailija
13/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:23"]

Musta olisi vielä nolompaa, jos mies alkaisi jonkun känniörveltäjän kanssa tappelemaan! Sitten häipyisin kyllä vähin ääni .

[/quote]

Todellakin :D Ei sympatiapisteitä kenellekään.

Vierailija
14/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei taida olla kunniaa, jota puolustaa, jos on tapana haastaa riitaa taksijonossa.

Vierailija
15/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:56"]

Myönnän, että itsekin seisoskelin taksijonossa ravintolaillan päätteeksi joskus vuosia sitten, kunnes tajusin että se jonottaminen on niiiin wt.

Kotiin lähdettäessä soitetaan tietenkin Kovaselle, että hakee jostain tietystä paikasta. =) Tai no oikeesti, kävellään ravintolan ovelta korttelin verran sivummalle ja tilataan auto tekstarilla. Nopeampaa (tekstarit menee taksikeskuksessa listan keulille) ja ennenkaikkea vähemmän hermoja rassaavaa kuin tolpalla sadan muun laskuhumalaisen kanssa jonottaminen.

[/quote]

Mäkin meen korttelin kulmaan tilaamaan taksin. Tosin siinä on se ongelma, että nätti nuori nainen kulmassa Helsingin keskustassa seisomassa saakin sitten kyselyjä mitä maksaa... Ja siis pukeudun jopa aika konservatiivisesti enkä edes meikkaa paljon, että oon ollut aika järkyttynyt kyselyiden määrästä.

Vierailija
16/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla koskaan tuollaisessa tilanteessa oltu ja tuskin tullaan olemaankaan, mutta kyllä aika varmastikin puolustaisi. Varmaan alkaisi tappelemaan mun puolesta, vaikka itse kieltäisin... Ei siis ole luonteeltaan mikään tappelija tai suutu helposti, mutta ei siedä huonoa käytöstä itseään kohtaan ja esim. minun tai hänen siskonsa haukkuminen olisi hänelle varmaan pahin loukkaus.

Vierailija
17/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä alan huutamaan kyseisissä tilanteissa takaisin, siihen en tarvitse miehen apua. Mutta jos joku käy käsiksi, lyö tms., niin myönnän että olisin loukkaantunut jos mies ei auttaisi jos on minua fyysisesti vahvempi.

Vierailija
18/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:56"]

[/quote]

Mäkin meen korttelin kulmaan tilaamaan taksin. Tosin siinä on se ongelma, että nätti nuori nainen kulmassa Helsingin keskustassa seisomassa saakin sitten kyselyjä mitä maksaa... Ja siis pukeudun jopa aika konservatiivisesti enkä edes meikkaa paljon, että oon ollut aika järkyttynyt kyselyiden määrästä.

[/quote]

Teen samaa. Tosin jos mua lähestyy kukaan niin viittoilen jo kaukaa että "häivy" ja puistelen päätä.

Vierailija
19/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
20/25 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on todellakin joutunut puolustamaan minua. Istuimme kahdestaan eräässä baarissa ja meillä oli mukava ilta keskenämme. Sain päähäni kokeilla rahapelejä ensimmäistä kertaa elämässäni, ja minua onnistikin hyvin; voittoja tuli voiton jälkeen. Mieheni kävi välillä naureskelemassa, kuinka hyvä tuurini vain jatkui.

Hetken kuluttua jostain ilmestyi kolme... tummempaa kaveria pelini ääreen. Kyselivät niitä näitä, ja vastailin kohteliaasti. Lopuksi poistuin omaan pöytäämme ja jatkoimme voitoistani iloisina iltaamme. Kohta nämä jannut lähestyivät minua ja tunkivat niin sanotusti iholle. Hymyä, flirttiä, ehdotuksia. Esittelin mieheni ja kerroin, että olemme täällä kaksin iltaa viettämässä. Mieheni pyysi heitä jättämään minut rauhaan. Kohteliaasti ja rauhallisesti. Silloin alkoi tapahtua...

Yksi hemmoista otti tyhjän pullon viereisestä pöydästä, kalautti siitä pohjan rikki ja hyökkäsi mieheni kimppuun. He painivat ja minä kiljuin hysteerisenä apuja paikalle. Onneksi mieheni oli vahva, eikä jäänyt juurikaan alakynteen, kunnes ne kaksi muuta olivat hyökkäämässä mukaan. Menin jo itsekin sinne väliin, ennen kuin baarin omistaja tuli paikalle. Poliisit kutsuttiin, mutta jantterithan olivat jo kaukana. Meidät kuskattiin poliisin toimesta ensiapuun, sillä mieheni poskeen oli viilletty n. viiden-kuuden sentin haava. Arpi onneksi umpeutui hyvin, mutta näkyy yhä himmeästi. Kusipäitä ei koskaan saatu kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi