Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduin ja sain kivespussimaisen heltan leuan alle! Pitääkö minun lihoa takaisin etten näytä friikiltä?

Vierailija
06.09.2021 |

Itkettää ja v""ttaa joka kerta kun katson peiliin. Mieskin vaan vitsailee asialle.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän leikkaus maksaa, onko tietoa kellään?

T. Sama ongelma

Minulla maksoi 2000 euroa Helsingissä. Hinta riippuu ongelman laadusta ja laajuudesta. Jotkut voivat selvitä ihan rasvaimullakin, jos kudokset eivät pahasti roiku.

Konsultaatio on ilmainen!

T: Ex-helttaleuka

Vierailija
42/58 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa samurai-temppu: näin hierot sen sisään päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkarin neuvo: sitähän voi käyttää kärpästen ja hyttysten huiskimiseen kesäisin. Kätevä on.

Vierailija
44/58 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaderullaat ahkerasti niin kyllä se siitä.

Vierailija
45/58 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy Playboy-bunnyksi ja ala pitää kuminauha-rusettia kaulassa. Tasoittaa vähän.

Joo ja korvat vie takuulla huomion kaulaheltasta.

Vierailija
46/58 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo seikka kannattaa ottaa huomioon ennen kuin antaa itsensä lihoa ajatellen, että laihdutan sitten joskus..

Vierailija
47/58 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako poskipusseihinkin? Nenän vierestä alkanut iho löystyä.

Vierailija
48/58 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseus vaatii kyllä hurtin huumorintajun ja kyvyn nauraa itselleen. Mun ongelma on valtavat allit jotka hyllyy ja heiluu vielä tunnin heiluttamisen jälkeen. Täytyy opetella sellanen kuninkaallinen heilutus.

Vierailija
49/58 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulan kiristys on noin kolme tonnia ja tehdään paikallispuudutuksessa. Turha kärsi kun hoito on.

Vierailija
50/58 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kalkkunaheltta on kyseessä. Jonkin verran voi pienentyä erilaisilla kasvovoimisteluliikkeillä.

Vierailija
51/58 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki dildo, joka sopii tyylillisesti yhteen ja esitä, että leikit sen kanssa. Kukaan ei huomaa enää kaulapussukoita, tai ainakaan huomaa kumpi oli ensin.

Tekisiköhän hieromasauvalla täryyttäminen sille mitään?

Vierailija
52/58 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on toimenpide johon olen menossa jossain vaiheessa kun alkaa kaula lähetä leukaa. Äidilläni ja isoäidilläni on heltat ja niitä jo lapsesta katselleena olen päättänyt tuon toimenpiteen tehdä, kun aika on. Olen nyt 45v eikä vielä tarvetta, mutta pientä löystymistä olen ollut huomaavinani.

Minkä ikäisenä näitä yleensä teetetään itselleen? 50v? Kuvien mukaan kyllä piristävät ja nuorentavat selvästi versus se kalkkunaheltta.

Onko kuinka pysyvä toimenpide ja voiko tehdä useampaan kertaan vai vain kerran? Tietääkö joku?

Vierailija
53/58 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä ja paksu on nenäsi? Muututko mieheksi?

Vierailija
54/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho kiristyy hieman ajan kanssa, kun paino lähtee, kokemusta on. Jumppaa kasvoja, netistä löytyy ohjeita ja hiero leukaperiä ja kaulaa. Jos tilanne on paha, plastiikkakirurgia auttaa. Hyvä että laihdutit!

Vierailija
55/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaako poskipusseihinkin? Nenän vierestä alkanut iho löystyä.

Hiuslenksu auttaa siihenkin!

T. Niksi-Pirkka

Vierailija
56/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo seikka kannattaa ottaa huomioon ennen kuin antaa itsensä lihoa ajatellen, että laihdutan sitten joskus..

Taas niin ääliömäinen kommentti ettei tosikaan.Meillä menee suvussa  heltta koska leuan tai siis kaulan linja on suorahko eikä vetäydy siten kuin normaali leuka-kaulalinja. Painolla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, yhtä lailla helttaa on sekä 50kg ylipainoisilla kuin alipainoisilla sukulaisilla. Kaulan iho alkaa rypistyä varsinkin kuivaihoisilla jo melko nuorena. Vaikka sen heltan kanssa voisikin elää niin onhan se aika ikävää katseltavaa ryppyisenä. Varsinkin nuorella ihmisellä. Eikä tohon mikään auta, ei oikein edes kirurgin veitsi. 

Vierailija
57/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän leikkaus maksaa, onko tietoa kellään?

T. Sama ongelma

Ihan takuulla näin ketjussa kommentin, että tehdään paikallispuudutuksessa ja hintaa 3000e. Nyt ei enää kyseistä kommenttia ole. Olisin halunnut kuulla lisää nimittäin itsellä jarruttaa rahan lisäksi näissä se, etten halua nukutusta.

Mua kiinnostaisi myös kuulla jos joku on kokeillut mesolankoja helttaan tai kaularyppyihin. Auttoiko?

Vierailija
58/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama. Laihdutin ja löysin yks ilta leukanialta kivespussimaisen heltan. Se oli itse asiassa uuden poikaystäväni kivespussi. Otin häneltä poskeen. Nautin nimittäin laihtuneen kroppani vetovoimasta ja miesten antamasta huomiosta ihan kympillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme