Laihduin ja sain kivespussimaisen heltan leuan alle! Pitääkö minun lihoa takaisin etten näytä friikiltä?
Itkettää ja v""ttaa joka kerta kun katson peiliin. Mieskin vaan vitsailee asialle.
Kommentit (58)
Leikkauta niihin täytteeksi pallot. Sitten ei ole enää vain kivespussiMAISET.
Vaikka lihoisit, voi pussi jäädä. Läski ei vanhemmiten enää mene joka paikkaan.
Monesti kaulanahka löystyy joka tapauksessa vanhemmiten.
Nahka voi kiristyä vuoden ajan.
Ja googlaa autophagia.
Kaulaheltan vois kyllä napsaista veks jos sellainen tulee, samoin silmäluomet jos kovin alkavat roikkua.
Olen harmitellut omaa helttaani, mutta ei se sentään kivespussia muistuta. Eli aina voisi olla huonomminkin. Minkä ikäinen olet ap? Nahka saattaa kyllä kiristyä. Nuorempana näin kävikin, mutta nyt nelivitosena on painon jojoilu kostautunut.
Pallinaama:D. Kasvojumppaa, radiofrekvenssihoitoja?
Käy mieluummin leikkauttamassa pois.
Vierailija kirjoitti:
Kaulahuivi, poolopaita...
Mullekin tuli tommonen pussi. Ja mulle ei käy korkeat kaulukset. Kauhuissani katoin yhtä valokuvaakin, minkä olin itestäni ottanu lenkillä, takin pystykaulus oli painunut kaulapoimuihin ja se löysä nahka työntyi sieltä leuan alta rumasti esiin. 😵
Kaulahuivi varmaan toimis, mutta sekin pitäs vetää leuan yli, että koko kaulan sai959si piiloon.
Niksi-Pirkan neuvo:
Pikainen kasvojenkohotus ja kiristys
Venytä kuminen hiuslenkki läpi pään leuan alta päälaelle. Kiinnitä hiuksiin pinnillä, voit myös kätkeä kumilenkin kampauksen sisälle.
Mulla kans , ihana vinkki tuo kaulahuivi hellekesäksi : D Taatusti kokeilen ensi kesänä , biksut päällä ja paksu villahuivi kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Maskilla piiloon.
Joo, sen voi rullata sinne maskin sisälle piiloon!
Vierailija kirjoitti:
Jemmaa sinne pähkinöitä.
Hei täähän ois kätevä näin pikkujoulukauden alkaessa kohta. Pähkinä-rusinasekoitusta varastoon, jos hiuka iskee pikkutunneilla.
Hyvin tsempattu että laihduit👍
Tätä 🤣 ” kivespussia” et voi lihoa takaisin mutta mutta voit jumpata sitä paremmaks kasvojumppaa ehkä❓