Laihduin ja sain kivespussimaisen heltan leuan alle! Pitääkö minun lihoa takaisin etten näytä friikiltä?
Itkettää ja v""ttaa joka kerta kun katson peiliin. Mieskin vaan vitsailee asialle.
Kommentit (58)
Kasvata parta ja uusi ura sirkuksessa
Mullekin kävi vähän samanlailla vaikka oon alle 40v. Ryppyi jäi leuan alle.. ei sentään pussia mutta noi rypytkin jo vatuttaa ihan tarpeeksi.
Kylläpä täällä vittuillaan. Ei naurata sitten enää kun oma naama rupsahtaa.
eväs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jemmaa sinne pähkinöitä.
Hei täähän ois kätevä näin pikkujoulukauden alkaessa kohta. Pähkinä-rusinasekoitusta varastoon, jos hiuka iskee pikkutunneilla.
Tai leilintyyppinen taskumatti.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä vittuillaan. Ei naurata sitten enää kun oma naama rupsahtaa.
Roikkuu jo. Sitäpaitsi annoin pallinaamaherjan lisäksi neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaulahuivi, poolopaita...
Mullekin tuli tommonen pussi. Ja mulle ei käy korkeat kaulukset. Kauhuissani katoin yhtä valokuvaakin, minkä olin itestäni ottanu lenkillä, takin pystykaulus oli painunut kaulapoimuihin ja se löysä nahka työntyi sieltä leuan alta rumasti esiin. 😵
Kaulahuivi varmaan toimis, mutta sekin pitäs vetää leuan yli, että koko kaulan sai959si piiloon.
Kokeile kypärämyssyä.
Ei siihen auta kuin kirurgin veitsi. Valitettavasti. Mulle kävi samalla lailla, 37-vuotiaana laihdutin ja nahka alkoikin leuan alla rypistymään, nyt 42-vuotiaana siellä on ihan kunnon heltta. En tiedä kumpi oli vmäisempää, olla läski vai rupsahtanut.
Hanki dildo, joka sopii tyylillisesti yhteen ja esitä, että leikit sen kanssa. Kukaan ei huomaa enää kaulapussukoita, tai ainakaan huomaa kumpi oli ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaulahuivi, poolopaita...
Mullekin tuli tommonen pussi. Ja mulle ei käy korkeat kaulukset. Kauhuissani katoin yhtä valokuvaakin, minkä olin itestäni ottanu lenkillä, takin pystykaulus oli painunut kaulapoimuihin ja se löysä nahka työntyi sieltä leuan alta rumasti esiin. 😵
Kaulahuivi varmaan toimis, mutta sekin pitäs vetää leuan yli, että koko kaulan sai959si piiloon.
Kokeile kypärämyssyä.
Tai miten olis burkha?
Mitähän leikkaus maksaa, onko tietoa kellään?
T. Sama ongelma
Ajattele positiivisesti: nyt ei aina tarvitse ottaa käsilaukkua mukaan, vaan sinne voi piilottaa kännykän ja muut pikkutavarat!
Vanhemmilla ihmisillä lähes aina on tuo nahkaheltta tai sitten kaula on yhtä massaa leuan kanssa rasvapatjan vuoksi.
Sata kertaa mieluummin se heltta kuin rasvapatja.
Ryhdy Playboy-bunnyksi ja ala pitää kuminauha-rusettia kaulassa. Tasoittaa vähän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans , ihana vinkki tuo kaulahuivi hellekesäksi : D Taatusti kokeilen ensi kesänä , biksut päällä ja paksu villahuivi kaulassa.
Ohut huivikin peittää :)
https://www.google.com/search?q=neck+lift+before+and+after&source=lnms&…
Kuvien perusteella nää leikkaukset vaikuttais ainakin luonnollisilta.
Tuollainen on suht pieni kauneuskirurginen toimenpide, itse menisin sinne!
Tän takia en ikinä luopunut siitä isojen kaulahuivien muodista.
Kokeile, voiko sen venyttää molemmilta puolilta niskaan ja pyykkipojalla kiinni?