Tänään vituttaa kaikki - Mikä sinua vituttaa?
Eväät unohtui kotiin, rahat on loppu, kirjastokortti on hukassa. Koira on kipeä. Sukulaiset valittavat. Vihaan naapureitani. Vihaan työtovereitani -Vihaan kaikkia. Suunnaton nälkä. Väsymys ja uupumus.
Vihaan kylmeneviä öitä. VIHAAN KAIKKEA.
Kommentit (97)
Tänään vituttaa se, että parisuhde ajautuu karille pian.
Mies pettää, hän ei tiedä että tiedän, minä tiedän.
vihaan tätä olotilaa, mikä on seurausta liian niukista yöunista. ja silti täytyy olla koko ajan täysin toimintakykyinen.
Muutama päivä sitten täällä joku aloitti ketjun, johon toivoi mukavia juttuja ja ilon aiheita. Jäi hyvin lyhyeksi ja hautautui äkkiä syvälle. Tämä ketju saa varmasti paljon suuremman suosion, onhan tämä leimallisesti naisten palsta.
Kalliintuva ruoka. Ei ole varaa elää ja syödä terveellisesti kun epäterveelliset ruoat ovat halvempia.
vihaan sitä että pitää tehdä sellaista työtä mikä ei ole ollenkaan kiinnostavaa. vihaan myös kaikkia työkavereita.
vihaan köyhyyttä ja sitä ettei minulla ole varaa mihinkään.
Mua ei vituta yhtään mikään :) Vaikka vähän väsyttää, kävin aamulla salilla ja olen ollut koko päivän tosi työteliäs ja saanut paljon aikaan! Olen oikein tyytyväinen itseeni ja koko elämääni :)
(Lisäsinköhän nyt teidän muiden vitutusta?)
ihmisiä jotka jokeltavat vauvoille/pikkulapsille julkisissa - OKSETUS!
Vituttaa pari kuukautta jatkunut selkäsärky. En saa nukuttua kunnolla ja se vaikuttaa kaikkeen. Ymmärrän miks vanhukset on usein huonotuulisia, kun joka paikkaa kolottaa.
Naarmutin auton betonipylvääseen. Vituttaa...
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:20"]
Kalliintuva ruoka.
[/quote]
Onko 'kalliintuva' joku uusi taivutusmuoto?
Päivä on mennyt niin nopeasti, vaikken ole tehnyt mitään, makoillut vain sohvalla ja syönyt jotain. Niin vituttavaa, minulle. :'/
Kesä ohitse, pitkä ja vaikea talvi tulossa.
Lohjennut hammas. Ja hammaslääkäriaikoja saa kuukauden päästä.
Koko päivä vituttaa.