Sivut

Kommentit (75)

Vierailija

Valitettavasti ainoa vaihtoehto on sanoa suorat sanat. Ihan vastaava tilanne kuin se ies joka ei pessyt peräaukkoaan ja lopulta sohvassa kauhea perseen haju. Sitten erikoisvalmistein vasta saatiin se puhdistettua vuosien jälkeen ja erikoisvälineistöäkin tarvittiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Harjaa sentään hampaansa. Mun mies ei tee sitäkään...

Ei minunkaan. En tiedä miksi, mutta suu ei haise eikä hampaat reikiinny. Ei näytä törkeältä edes. 

Mies vihaa suutelemista ja ehkä siksi sitten on onnistunut elämään ilman kariesbakteeria? Pikanokkaisuja harrastaa jos on oikein hövelinä, kun tietää että minä tykkäisin. Mutta se on melkein vielä kamalampaa. On sentään oppinut hiukan jarruttamaan, ettei vain läimäise minua suulla ja nenällä. 

Vai voiko olla niin, että ukkoni suusta voitaisiin eristää suojaava bakteeristo, jota voitaisiin alkaa myymään kaikille? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en oo käyny 20 vuoteen hammaslääkärillä, koska ei ole asiaa.

Täysin intakti suu.

Kuvotta va olento.

Tiedätkö, mitä intakti tarkoittaa?

Vierailija

Mietinmie kirjoitti:
Minä en käy hammaslääkärissä, että vaimolle ja lapsille jäisi rahaa enemmän vaatteisiin ja muuhun.

Teetkö mielelläsi muissakin asioissa karhunpalveluksia heille? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ainoa vaihtoehto on sanoa suorat sanat. Ihan vastaava tilanne kuin se ies joka ei pessyt peräaukkoaan ja lopulta sohvassa kauhea perseen haju. Sitten erikoisvalmistein vasta saatiin se puhdistettua vuosien jälkeen ja erikoisvälineistöäkin tarvittiin.

Mitä?! Siis oikeasti tämmösiäkin olemassa? Kodittomat ehkä, mutta siis tää vetää hiljaseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä?! Siis oikeasti tämmösiäkin olemassa? Kodittomat ehkä, mutta siis tää vetää hiljaseksi.

Joku av-klassikko, höystetty juttu.

Vierailija

Mätäsuu on aika ikävänkuuloinen, mutta toimi meillä. Vaimo alkoi pestä hampaat kahvin jälkeen ennen kuin tuli suutelemaan. Nyt kehun häntä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en oo käyny 20 vuoteen hammaslääkärillä, koska ei ole asiaa.

Täysin intakti suu.

Kuvotta va olento.

Tiedätkö, mitä intakti tarkoittaa?

Ei, en tiedä. Minulla ei ole aavistustakaan siitä mitä moinen sana voisi tarkoittaa. Olet mahdollisesti ainoa henkilö maailmassa joka tuntee tuollaisen aivan poikkeuksellisen sanan. Toivon että toistelet tätä uskomatonta sanaa erittäin usein. Älykkyytesi on vertaansa vailla.

Vierailija

Onpa helpottavaa lukea etten ole ainoa hirviö, joka meni riidan tuoksinnassa kutsimaan miestä mätähampaaksi tai -suuksi. Tuli paha mieli siitä sanomisesta. Olin jo nätisti yrittänyt kaiken, mutta ei auttanut. 

Vierailija

Kielii pahoista elämäntapaongelmista, jos hampaiden pesua ei osaa hoitaa käskemättä. 

Tuollainen ei kunnioita puolisoa pätkääkään!

Mätähammassuut hiiteen!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.