Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset köyhät miehet on ihan hirveän töykeitä!

Vierailija
14.10.2014 |

Mulla on bmw. Se ei ole uusi vaan jo useamman vuoden vanha, mutta kun se on muka ns. vähän parempi merkki, niin voi jösses, että nuo miehet on mulle töykeitä! Muuta syytä tuohon töykeyteen en keksi kuin kateus, koska kukaan muu kuin sellainen köyhempi ei ole mulle parkkipaikalla niin valittanut kuin tuollaiset. Kuvittelevat varmaan, että auto oli kallis ja kuljen leuhkana.

Jos mun auto on sentinkin kierossa parkkiruudussa, niin alkaa valitus. Ja jos se on hiukankin liian lähellä sitä toista autoa (mutta silti valkoisten viivojen sisällä), niin alkaa valitus. Voin oikein mielessäni kuulla kuinka he ajattelevat, että "siinä on taas helvetti soikoon tultu bemarilla ja parkkeerattu miten lystää!"

Hitto, että ärsyttää. Kai sitä voisi sievästikin sanoa jos on huomautettavaa! Jos olen epähuomiossa ajanut siihen parkkiin jotenkin väärin, niin siitä voi sanoa sievästikin eikä alkaa heti asennevammaisena kirosanojen saattelemana huutaan sen -87 toyotan vierestä. Ja sitä paitsi, jos auto on ruudussa, niin sillä ei pitäisi olla väliä onko se 5 cm enemmän oikealla siinä ruudussa vaiko ihan keskellä. Se on ruudussa! Aja itse se oma autosi kauemmas mun autosta, jos et muuten autoon mahdu. Tai pyydä normaalilla äänellä. Tai löysää pipoa. Tai hanki elämäniloa. Tai korjaa asennevammasi.

Tai pysy vaikka kotona pilaamasta muidenkin päivä.

Ugh. Olen puhunut.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän