Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulkita ujoa miestä?

Vierailija
23.04.2023 |

Tilanne siis se että ekan kerran törmäsin tähän mieheen baarissa viime kesänä, hän halusi saman tien lähteä kanssani tanssimaan ja muutaman sanan myös vaihdoimme mutta tapaaminen jäi tuolloin hyvin lyhyeksi. Mies lisäsi kuitenkin heti fb kaveriksi, ja muutama viikko myöhemmin matchasin myös tinderissä kyseisen tyypin kanssa.

Minulle tuli selväksi hyvin nopeasti että mies on hyvin ujo. Hänellä on yksi kaveri jonka myös minä tunnen, ja mies pyysikin viime syksynä mukaansa heidän kanssa ulos sillon kun hän oli tämänkaverinsa seurassa. Päädyimme sillon sänkyyn illan päätteeksi.

Kyseisen tapahtuman jälkeen huomasin, että mies haluaa tavata minut sillon kun on kyseisen ystävän seurassa. Pitää häntä ilmeisesti vähän niin kuin esiliinana. Mies ei aina edes välttämättä itse pyydä minua heidän seuraansa, vaan tämä hänen ystävä on se joka välillä pyytää. Kyseinen ystävä kuitenkin kertoo joka kerta miehen olleen halukas tapaamaan ja että mies oli epäillyt että tulenko paikalle ollenkaan. Mies itse on myös ilmaissut joka kerta että kiva kun tulit.

Miehen ujous näkyy selvästi ulos päin. Hän välttelee aika paljon katsekontaktia, toki katsoo silmiin välillä mutta aika paljon pälyilee muualle ja katsoo monesti sillon kun itse katson muualle. Tämä hänen ystävä on hyvin äänekäs tapaus ja tuntuu että mies jää hänen varjoonsa.

Mies ei ole kertaakaan puhunut mitään tunteistaan, enkä ole itsekään kehdannut ottaa asiaa puheeksi. Kuulin myös huhuja että kyseinen tyyppi olisi pelimies. Voiko noin ujo tyyppi edes olla pelimiehiä? Häiritsee kun en ota tyypin tunteista selkoa ollenkaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee aloite, pyydä syömään tai elokuviin, joku tekeminen vie enimmän jännityksen.

Kerro enemmän itsestäsi, jotta hän voi tutustua sinuun paremmin.

Esitä kysymyksiä.

Vierailija
2/14 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä uusi määritelmä ujolle, sänkyyn ekalla tapaamisella :-DDD

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoihin ei kannata uhrata aikaa.

Ujo vihaa naisia. Passiivis-aggressiivista käytöstä joka tulkitaan aina väärin ujoudesta johtuvaksi.

Tai siis oletan, että olet nainen?

Vierailija
4/14 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee aloite, pyydä syömään tai elokuviin, joku tekeminen vie enimmän jännityksen.

Esitä kysymyksiä.

:D

Ei naisten tehtävä ole hyysätä miehiä.

Vierailija
5/14 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiltti mies??

Vierailija
6/14 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun kirjoitit pelimies. Kävi jo alussa mielessä. Ei ole ujo vaan pleijeri. Eli hurmuri mutta omalla tavallaan. Onnea!

Vierailija
7/14 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaveri on sen tuki ja turva. Jos ei ole kaveria saattaisit lähestyä liikaa. Ei halua että tuppaudut sen kylkeen. Ei ole sellainen ujo ihminen.

Vierailija
8/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitä kysymyksiä.

:D

Ei naisten tehtävä ole hyysätä miehiä.

Ei tietenkään ole. Mutta saahan nainen kuitenkin tehdä noin jos haluaa. Ei siitä tarvi feministin heti kilahtaa.

Vierailija
9/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujoihin ei kannata uhrata aikaa.

Ujo vihaa naisia. Passiivis-aggressiivista käytöstä joka tulkitaan aina väärin ujoudesta johtuvaksi.

Tai siis oletan, että olet nainen?

Eli ujoutta ei ole olemassa, on vain passiivis-aggressiivisuutta. Tämäkö on järjenjuoksusi?

Vierailija
10/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itse riittävän pelimies, niin haluaa puhuvamman kaverin mukaan wingmaniksi, niin tunnelma pysyy rennompana. Ovela mies. Tietää, että jos ootte kahdestaan, sulla loppuu kiinnostus kun mies ei saa sanaa suustaan. Mutta kun kaveri mukana, viihdyt, ja päädytte sänkyykin. 

Vierailija
11/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin lupaavalta. En ainakaan itse haluaisi koömanneksi pyöräksi jonkun tuppisuun ja sen suulaan kaverin muodostamaan symbiosiin. Mitä mä siinä tekisin? Suomessa on paljon vapaita miehiä, unohda toi, ja mene eteenpäin.

Vierailija
12/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ja yl. varovaisuus oli itselle paha rasite 18v. Asti. En toivo sitä muille.

Vierailija
13/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tilanne siis se että ekan kerran törmäsin tähän mieheen baarissa viime kesänä, hän halusi saman tien lähteä kanssani tanssimaan ja muutaman sanan myös vaihdoimme mutta tapaaminen jäi tuolloin hyvin lyhyeksi. Mies lisäsi kuitenkin heti fb kaveriksi, ja muutama viikko myöhemmin matchasin myös tinderissä kyseisen tyypin kanssa.

Minulle tuli selväksi hyvin nopeasti että mies on hyvin ujo."

Sinulla ei selvästikään ole hajuakaan mitä ujo tarkoittaa.

Vierailija
14/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mies mikään ujo ole. Pitää esiliinaa mukana, ettet pääse liian lähelle ja tapaamiset pysyvät keveinä, ei romanttisina seurusteluun tähtäävinä kynttiläillallisina, vaan sellaisina että seksiä on. Samalla voi viettää aikaa myös kaverin kanssa, eli kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja voi myös sanoa että tämähän on vain rentoa tapailua, jos nainen kysyy missä mennään. Esiliina-wingmani voi olla juonessa mukana, tai vaan niin ekstrovertti että tykkää kutsua kaikkia vähänkään tuttuja mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi