Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies vaati että maksan puolet vuokrasta

Vierailija
14.10.2014 |

Olen muuttamassa miehen luokse ja hän maksaa vuokraa 1050e/kk. Ehtona asetti sen, että maksan puolet vuokrasta, ei kuulemma ole hänen asiansa alkaa kustantamaan toisen elämistä.

Iteselläni on tulot ulosoton jälkeen vain reilu tonni kuussa ja hänellä nettona noin 2700e.

Ärsyttää, mites teillä oikein hoidetaan asumisen kustannukset, koska mielestäni ei ole reilua että mulla jää vuokran jälkeen vain viisi sataa tuhlattavaksi?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:29"]Muuttakaa yhteen vasta kun ulosotto on hoidettu pois. Paljonko sulla on velkaa?
[/quote]

Nykyistä maksutahtia jotain 4vuotta jäljellä......edellinen mies maksoi vuokrat sekä laskut ja nyt oon jonkin aikaa asunut vanhempieni luona, eikä rahat tunnu riittävän, vaikkei tarvitse maksaa vuokraa :/

Ulosotosta en ole uskaltanut sanoa miehelle mitään

Vierailija
62/70 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko vanhempiesi luona vielä vai miten oman asumisen maksaminen on noin vieras ajatus? Ulosotto on sellainen ongelma, jonka sinä olet aiheuttanut, eikä miehen kuulu maksaa sitä edes välillisesti. Sinähän tuhlaat jo sen ulosottoon menevän rahan ihan itse ja siihen vielä 500€, joka jää asumiskulujen jälkeen, se on jo paljon rahaa tuhlattavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks oikeesti näin paljon pariskuntia jotka taistelee rahasta

Vierailija
64/70 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä nyt tälläkin hetkellä johonkin asumisesta maksat? Kuinka paljon vuokramenosi nyt ovat?

Vierailija
65/70 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:29"]Muuttakaa yhteen vasta kun ulosotto on hoidettu pois. Paljonko sulla on velkaa? [/quote] Nykyistä maksutahtia jotain 4vuotta jäljellä......edellinen mies maksoi vuokrat sekä laskut ja nyt oon jonkin aikaa asunut vanhempieni luona, eikä rahat tunnu riittävän, vaikkei tarvitse maksaa vuokraa :/ Ulosotosta en ole uskaltanut sanoa miehelle mitään

[/quote]

Uskomatonta. Yritäs nyt elättää ihan itse itsesi ja lopeta toi siipeily. 

Vierailija
66/70 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota että sinä voit maksaa ruuat, sähkön ym. Jos vuokraa ei tarvii.. Silloinhan se menisi myös aika lailla fifty-fifty

Vierailija
67/70 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis järkkyä. Sä vaan sössit ja odotat muiden maksavan! Asu kotonasi kunnes saat velkasi hoidettua. Ala lyhentää niitä enemmän.

Vierailija
68/70 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:29"]Muuttakaa yhteen vasta kun ulosotto on hoidettu pois. Paljonko sulla on velkaa? [/quote] Nykyistä maksutahtia jotain 4vuotta jäljellä......edellinen mies maksoi vuokrat sekä laskut ja nyt oon jonkin aikaa asunut vanhempieni luona, eikä rahat tunnu riittävän, vaikkei tarvitse maksaa vuokraa :/ Ulosotosta en ole uskaltanut sanoa miehelle mitään

[/quote]

Mitä, jos kertoisi asiat ihan avoimesti ennen muuttoa, mikä on tilanteesi. Ennemmin tai myöhemmin se on edessä joka tapauksessa. 

Niin ja olet iso tyttö ja omat kulunsa on jokaisen maksettava. Edellinen miehesi oli reilu jätkä. Tasa-arvoiseen parisuhteeseen vaan kuuluu se oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu menoista.

Vierailija
69/70 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ihan konkreettisesti mihin sun rahat menee jos ulosoton jälkeen jää tonni etkä maksa asumisesta mitään? Me annetaan neuvoja mistä voit karsia.

Vierailija
70/70 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat maksoivat kaiken siten, että äiti maksoi 1:3 ja isä 2:3, koska isällä oli huomattavasti suurempi liksa kuin äidilläni. Fiksu järjestelmä JOS kyse on rakkaudesta, eikä rahasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan