Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma mies ällöttää

Vierailija
14.10.2014 |

Ollaan oltu 15 v yhdessä. Mies on todella ihana isä, kaikin puolin kunnollinen, urheilullinen ja siisti. Meillä on hyvä elämä, molemmilla akateeminen koulutus jne. Nyt vaan on niin, että mua ällöttää mies sängyssä, väistelen suukkoja ja viimeksi jopa miehen hengitys iholla alkoi ahdistaa. Itse yhdyntä on ok, koska mies ei ole tuossa kasvojen tai kaulan lähellä. Myös sellainen hempeä silittely ja rintoihin koskeminen on ihan kamalaa. Olen luonnollisesti ollut ennenkin estoinen, enkä ole saanut orgasmia miehen kanssa koskaan. Silti tämä ällötys on nyt uutta, ja tilanne on ihan hirveä!! Mitä hittoa teen? Seksuaaliterapiaa tms?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tyrmistyttävää ettei joku ole saanut 15 vuoden aikana. Et siis pysty siihen yksinkään? Jotain tuossa on pohjalla ja se vain ilmenee heijastuessa ajatuksiisi miehestäsi.

Vierailija
22/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla e-pillerit aiheutti tollaista. Ja kuukautiskierto tekee säännöllisesti saman vaikutuksen myös ilman epillereitä. Mutta, pitkäkestoisempi ällötys on meillä hiipinyt suhteeseen sen jälkeen kun mies jäi kiinni salasuhteesta ja valehtelusta.. Tästä on kulunut jo vuosia, mutta koen edelleen, että en tunne miestäni enkä usko mitä hän puhuu. Yritän olla välittämättä, en voi sille mitään, jos toinen haluaa viedä salaisuutensa mukanaan hautaan ja valehtelee loppuun saakka. Olen keksinyt elämääni kaikkea muuta sisältöä, mutta seurauksena on ollut tämä etääntyminen ja ällötys kumppania kohtaan. Jos hän koskettaa/yrittää lähestyä niin tulee tunne että "puren kuin vihainen koira". En tietenkään pure, välttelen vain, mutta tunne on sen kaltainen. :D Ollaan siis oltu 10 vuotta yhdessä, yksi lapsi. Salasuhde paljastui 5 vuoden kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla välillä samoja ajatuksia, mutta meillä mies on lihonut ja muuttunut ihme vetelykseksi... Koiran kanssa lenkkeilykin on hänelle ihan myrkkyä nykyään, vaikka koiran halusi itse. Sellainen löysä olemus työntää kyllä kauemmas...

Vierailija
24/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla e-pillerit aiheutti tollaista. Ja kuukautiskierto tekee säännöllisesti saman vaikutuksen myös ilman epillereitä. Mutta, pitkäkestoisempi ällötys on meillä hiipinyt suhteeseen sen jälkeen kun mies jäi kiinni salasuhteesta ja valehtelusta.. Tästä on kulunut jo vuosia, mutta koen edelleen, että en tunne miestäni enkä usko mitä hän puhuu. Yritän olla välittämättä, en voi sille mitään, jos toinen haluaa viedä salaisuutensa mukanaan hautaan ja valehtelee loppuun saakka. Olen keksinyt elämääni kaikkea muuta sisältöä, mutta seurauksena on ollut tämä etääntyminen ja ällötys kumppania kohtaan. Jos hän koskettaa/yrittää lähestyä niin tulee tunne että "puren kuin vihainen koira". En tietenkään pure, välttelen vain, mutta tunne on sen kaltainen. :D Ollaan siis oltu 10 vuotta yhdessä, yksi lapsi. Salasuhde paljastui 5 vuoden kohdalla.

Kyllähän tuo on ihan inhimillistä, että pettäminen aiheuttaa noita tuntemuksia. Moni kyllä eroaa ja se on parempi kuin vuosien katkeruus, pelko ja ahdistus. 

Vierailija
25/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tommosia vaiheita ollut monestikin. Syy voi olla joko henkinen tai fyysinen... Joku asia vaivaa tai hormonitoiminnassa jotain häikkää. Toki nämäkin voi mennä käsi kädessä. Puhukaa miestenne kanssa. Fiksu mies haluaa ratkaista suhteen ongelmat. Ehkä vietätte liikaa aikaa yhdessä ja lähekkäin? Joskus pieni etäisyys on hyväksi, ja sitä voi toteuttaa monella tapaa.

Itse en lähtisi tuolle linjalle. Jos mies kertoisi avoimesti tuommoista, olisin heti, että ei sitten. Tuntisin itseni vastenmieliseksi. Onko kaikki ajatukset pakko puhua, ne jäävät kummittelemaan.

Itsellänikin on ollut ap:n kuvailemia tunteita liitossani, mutta pienessä mielessänikään en lähtisi ällötyksistäni puhumaan kuin kaunistellen asiaa niin, että totuus jäisi jonnekin kauas pois. Yritäpä ap. ajatella, että joku muu kiinnostuisi miehestäsi. Luultavasti niitäkin löytyisi paljon.

Vierailija
26/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ero ei missään nimessä ole vaihtoehto? Siiamilaisiako olette? Te olette alkujaan kaksi toisilleen vierasta ihmistä ja sitten päättäneet olla yhdessä. Eikä se ole kertaluontoinen päätös vaan se tehdään päivittäin ja se halu olla yhdessä pitää vaan olla -muuten pitää tilaa itsestäänselvyytenä. Miksi kukaan haluaisi olla sellainen toiselle? Mitenköhän kumppanisi sinusta ajattelee? Paneeko sinua vaan tyhjennystä varten?

Just näin. Mikä pakko olla yhdessä??!

Vierailija
27/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoliitossa ällöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi