Näinkö eilen kummituksen? Todella pelottava kokemus!
Olin siis eilen tulossa töistä, seisoin bussipysäkillä ja olin puhelimessa miehen kanssa. Bussipysäkki on sellaisen päättyvän tien kohdalla, "umpikujassa, eli takana pelkkää sankkaa metsää. Pysäkillä ei ollut lisäkseni muita. Juteltiin siinä miehen kanssa ihan perusjutuista, sanoin mitä hänen pitäisi ostaa kaupasta ja mielellään vastata lasten opelle wilmassa jos ehtii, kun itselläni meni töissä myöhempään.
Niin. Siinä puhelun aikana mua kohti/pysäkille käveli varhaisteini, nuori tyttö, arviolta 11-12v (oma tyttäeni on 9v, joten siitä arvio), kiinnitin häneen huomiota koska katsoi mua jotenkin todella pohjattoman surullisella katseella suoraan silmiin, oli pukeutunut "omituisesti" (päällä oli todella vanhanaikaisen näköinen pitkä takki ja paljaissa jaloissa kesäsandaalit, vaikka ilma oli todella viileä). No, tyttö ohitti minut (siis meni taakseni pysäkin penkille, tai niin oletin). Puheluni kesti vielä ehkä 20-30 sekuntia, jona aikana jo mietin, että haluan jututtaa tyttöä onko hänellä kaikki ihan kunnossa, kun ei vaikuttanut siltä. No, käännyin heti puhelun loputtua ympäri puhuakseni tytölle, ja pysäkin penkki oli tyhjä, ketään ei näkynyt missään. Ei metsässäkään. Ja se aika oli oikeasti niin lyhyt, ja paikka sellainen, ettei siinä ajassa kukaan voisi "kadota" luonnollisesti. Bussi tuli hetken päästä, hyvä kun sain noustua siihen kun jalat oli niin veltot. En usko mihinkään yliluonnolliseen,en ole mt-ongelmainen enkä ole koskaan kokenut mitään vastaavaa. Nyt vaan sen tytön katse ja tuo koko kokemus vaivaa minua kauheasti :(
Kommentit (246)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:17"]
Olisko se ihan mahdoton asia kertoa missä tuo tapahtui?
[/quote]
Helsingissä tapahtui, en nyt sen tarkemmin kerro siksikään koska oikeasti en halua edes kuulla jos todella joku lapsi olisi siinä lähistöllä kuollut. En haluis miettiä koko asiaa, se vaan vaivaa nyt ihan kamlasti. ap
Olisi minustakin ihan kiva tietää tapahtumapaikka. Ap ei kuitenkaan itse asu siinä ihan lähellä niin ei edes paljasta itseään. Varmasti aika moni muukin käyttää samaa pysäkkiä.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:24"]
Olisi minustakin ihan kiva tietää tapahtumapaikka. Ap ei kuitenkaan itse asu siinä ihan lähellä niin ei edes paljasta itseään. Varmasti aika moni muukin käyttää samaa pysäkkiä.
[/quote]
miksi haluaisit tietää? meinaatko koittaa mennä moikkaamaan haamutyttöä?
Kai ymmärrät, että jos kyseessä on haamu, se lapsi raukka on voinut tallustella välitilassa vuosikymmenet? Joku voisi lähistöllä käydä puhumassa hänelle, jos on näkökykyinen ja osaa laittaa eteenpäin. Pääsisi tyttö jo lepoon ikuiselta kävelytaipaleltaan.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:24"]
[/quote]
miksi haluaisit tietää? meinaatko koittaa mennä moikkaamaan haamutyttöä?
[/quote]
No en ikävä kyllä asu edes lähellä Helsinkiä. Löydän kyllä haamuja lähempääkin, muutama kerros alempaa, jos suostuu näyttäytymään.
Hei ap, älä turhia pelkää! Itsekin asuin miehen ja koiran kanssa isossa, huonokuntoisessa sodan aikaan rakennetussa puutalossa. Sinne oli vieläpä edellinen asukas kuollut (satuin näkemään kun ruumisauto haki hänet pois, pikkukylässä kun asuttiin). Ollessani kahden koiran kanssa kuului jos jonkin näköistä ääntä. Painava ovi (jota normaalisti piti suunnilleen paiskoa että sai kiinni) aukeni ja sulkeutui itsestään. Koira juoksi yksikseen yläkertaan makkariin haukkumaan ja kun menin katsomaan, haukkui ilmaan aivan kuin olisi leikkinyt jonkun kanssa. No, aluksi pelotti. Nämä kaikki jutut tapahtui kun mies oli poissa ja minä yksin... Sitten pohdin: voiko se kummitus hirveän paha olla kun vain aukoo ja sulkee ovia ja välillä leikkii koiran kanssa. Ei pelottanut enää. Ei se sunkaan kummitustyttö pahuuksia jäänyt tekemään. Kunhan säikäytti, reppana kummitus. Jos se pahaa olisi halunnut niin kai se olisi jäänyt kiusaamaan, surullinen se taitaa enemmänkin olla. Älä pelkää sitä, sääli ennemmin.
Mikä siinä ap sua niin pelottaa, jos paljastuisikin jokin vanha kuolemantapaus tms.?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:30"]
Kai ymmärrät, että jos kyseessä on haamu, se lapsi raukka on voinut tallustella välitilassa vuosikymmenet? Joku voisi lähistöllä käydä puhumassa hänelle, jos on näkökykyinen ja osaa laittaa eteenpäin. Pääsisi tyttö jo lepoon ikuiselta kävelytaipaleltaan.
[/quote]
Kun en usko tällaiseen, enkä halua "sekaantua", kunpa en ois nähnyt koko tyttöä :(( Ahdistaa nyt niin paljon tämä juttu. Voitko sinä tai joku muu asiasta "tietävä" laittaa linkkiä noihin "välitila"- tmv juttuihin?? Minä olen oikeasti tylsästi sanottuna tavallistakin tavallisempi kahden lapsen äiti ja insinöörimiehen vaimo (ja minä tai kukaan sukulaisistani ei - tietääkseni - harrasta mitään "mustaa magiaa" tai siihen liittyvää, kun joku kysyi..), mulla ei taatusti ole mitään annettavaa yhdellekään haamulle tmv. En usko niihin enkä halua alkaakaan uskoa!
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:42"]
Mikä siinä ap sua niin pelottaa, jos paljastuisikin jokin vanha kuolemantapaus tms.?
[/quote]
Se, etten halua tietää nähneeni kummituksen (tai mikä ikinä onkaan), en halua alkaa uskomaan niihin, ahdistaa koko ajatuskin, menisi vain koko maiilmankatsomus uusiksi ja se ajatus pelottaa ihan kamalasti.. Anteeksi, en osaa perustella paremmin :(( ap
Mä olen nyt lähdössä Vesalan pysäkille. Jos te muutkin tulette, sielläpä nähdään :)
Missä hitossa Vesalassa on tuo pysäkki? Olen asunut siellä vuosia sitten, mutta en hahmota juuri tuollaista pysäkkiä?
Selittäkää oitis!
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:33"]
Tod.näk. on Vesalan pysäkki. Se ainakin vastaa kuvausta. Voi olla muukin, nimenomaan siis päättäri josta bussit kääntyy. Onhan noita.
[/quote]
Saisiko Googlen streetview-kuvaa? t. ei-paikallinen
[/quote]
Anyone?
Mä olen täällä pysäkillä!
Ei näy mitään, tosin yksi nuorisojengi tosin ryösti mun pipon. Eivät vaikuttaneet henkiolennoilta, olivat jotenkin liian tummia.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 21:29"]Ei ne ihmiset kummittele, vaan saatana, joka niiksi tekeytyy! Saatanalla on valtaa maanpäällä, mutta ei samanverran, kuin Jumalalla. Saatana on alistettu Jumalan käskyvallan alle. Ei ole mikään kaksinen Saatanan rooli, kun aina hän ihmistä kiduttaessaan joutuu kärttämään Jumalalta lupaa, saako aiheuttaa onnettomuuden, sairauden, surun tms. Ja kun Jumala antaa luvan, sekin on tarkasti rajattu, mitä hän saa tehdä ja mitä ei. Viisauttahan saatanalla on. Ja ihmiseen nähden valtaa. Saatanalla on myös paljon salattua tietoa, jota hän voi hyödyntää. Oveluutta myös siinä, ettei ilmesty yleensä suoraan pahana tai pahuuden ilmentymänä.
Se minkä takia ihmisen ei pidä mennä sekaantumaan saatanan henkien maailmaan missään muodossa, eikä missään olosuhteissa, on se, että ne ovat aina okkultistisia ja niiden kanssa pelehtiminen voi johtaa jopa kuolemaan. Ruumilliseen ja mikä pahinta, iänkaikkiseen kuolemaan.
Kuolintavalla ei ole mitään tekemistä sielun levollisuuden tai levottomuuden kanssa. Kuolemanrajan tuolla puolen ei ole enää kysymyksiä siitä miten hyvä/onnellinen/surullinen elämä oli, kuolitko lapsena vai vanhuksena välittikö kukaan tai eikö välittänyt. Siellä on väliä enää sillä, pelastuiko sielu. Kaikki entinen on mennyt.
Jumalaan ja Kristuksen sovintovereen turvaavalla ihmisellä ei ole pelkoa. Ei elämässä eikä kuolemassa. Ja siihen meitä kaikkia rakkaudella ja hyvyydellä kutsutaan, jotta voisimme myös näissä tilanteissa olla turvassa pahalta. Valinta on jokaisen ja jopa Jumala sitä kunnioittaa. Mutta riivaajahenkien kanssa Saatanan kidutettavana ikuisuuden viettäminen tämän lyhyen elämän jälkeen on kauheinta mitä ihmiselle voi tapahtua. Siinä jääväät kauhuleffat kakkoseksi. Ja se päivä tulee jokaiselle, jolloin joutuu sitä todellisuutta elämään, kumman puolen valitsi. Varokaa siis itseänne pahalta äkkikuolemalta. Se ei tarkoita traagista kuolemaa kesken elämän, vaan kuolemaa, joka todella avaa lopullisen portin sanomattomaan pimeään ja kauhuun. Se on paha äkkikuolema.
[/quote]Minusta tämän kirjoittajalla on todennäköisemmin mt-ongelmia kuin ap:lla.......
Mä olen jostain syystä aina pelännyt että henki näyttäytyy mulle... Aika usein aistin jotain outoa. Tuntuu että en ole yksin. Varsinkin kun isoisäni kuoli. Yhdessä vaiheessa luulin jo menettäneeni järkeni. En kyllä tosiaan toivoisi hengen näyttäytyvän. Se olisi liian pelottavaa. Uskon kyllä enkeleihin. Itselläni on hyvä enkeli, joka on pitänyt minusta hyvän huolen. <3
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:35"]
Vaikka skeptinen tällaisiin olenkin, mulla on tosi vilkas mielikuvitus. Kiitos tän tarinan, jätän mökille menoni nyt väliin ja menenkin vasta, kun saan muun perheen mukaan.
[/quote]
Ja ikää oli..?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:35"]
Vaikka skeptinen tällaisiin olenkin, mulla on tosi vilkas mielikuvitus. Kiitos tän tarinan, jätän mökille menoni nyt väliin ja menenkin vasta, kun saan muun perheen mukaan.
28.. kuis?
[/quote]
Ja ikää oli..?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 11:06"]
.... ja nyt paikalle pelmahti viimeisimmistä vastauksista päätellen joku hysteerikko mt-ongelmainen, jolla menee yöunet ja kuppi totaalisesti nurin pelkästä ajatuksesta, että tällainen voisikin olla mahdollista :D Miksi muuten noin raivokas ja aggressiivinen suhtautuminen? :D Kovasti syyttelet muita häiriintyneiksi, mutta mitäs jos kurkistaisit peiliin? Hyvällä tsägällä sieltä kurkkaa sun takaa joku kiva haamutyttö =)
[/quote]
Näinpä. Mistä noin raivoisa kieltäminen kertoo? Helvetinmoisesta pelosta.
[/quote] Mikä raivoisa? Itsehän te täällä raivokkaasti väitätte ja suorastaan PAKOTATTE muut uskomaam siihen mihin te uskotte. Ja ei, en pelkää ollenkaan. Taas yrität tehdä muista jotain mitä eivät ole.
[/quote]Hyvänen aika... Ei ketään voi PAKOTTAA uskomaan mitään joten mitä sä oikein hötkyilet :D
Ups