Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle Lidlissä käyminen tulee lopulta kalliimmaksi kuin lähikaupassa käyminen…

Vierailija
13.10.2014 |

Arvatkaa miksi? No siksi että ostan sieltä aina kaikkia erikoisuuksia. Kaikkea uutta ja erilaista jota ei oo vielä maistanut, tai jotain mitä ei ole muualla ja joka oli hyvää. Lähikaupasta ostan aina edullisia perustarvikkeita. Monesti teen kauppalistan siitä mitä Lidlistä haen, mutta sitten päädyn taas ostamaan vaikka mitä lisäksi sen listan ulkopuolelta. Muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy niin, että puolet tarvitsemistani tuotteista on loppu ja joudun kuitenkin ajamaan Prismaan. Sitä ennen kuitenkin ostan Lidlistä kaikkia ylimääräistä herkkuja ja erikoisuuksia. Kalliiksi tulee.

Vierailija
2/83 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy lidlissä? =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää kun sieltä ei saa kaikkea.turhauttavaa kun tajuaa että prkl täältä sitä löydä ja eikun vielä toiseen puljuun.

Vierailija
4/83 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin ihmeellistä tarvitsette, ettei sitä saa Lidlistä? Meidän perhe ostaa sieltä edullisia perustarvikkeita. Mitä ei saa Lidlistä, sitä ei tarvitse. Elämänsä voi sopeuttaa ihan hyvin Lidlin valikoimaan.

Vierailija
5/83 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:31"]

Mitä niin ihmeellistä tarvitsette, ettei sitä saa Lidlistä? Meidän perhe ostaa sieltä edullisia perustarvikkeita. Mitä ei saa Lidlistä, sitä ei tarvitse. Elämänsä voi sopeuttaa ihan hyvin Lidlin valikoimaan.

[/quote]

Oke, no aika ankeaa elämää. Lidlistä en ole löytänyt esim luomunaudan lihaa tai suomalaista luomujugurttia. Näitä käytän joka päivä joten aika oleelliset ostokset..

Vierailija
6/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ruokalaskut pienentyneet sen jälkeen kun aloin käydä Lidlissä. Hyöty on siinä että samalla rahalla saa myös jotain erikoista ja itselleni luksusta. Lähikaupan hinnoilla ruokavalio olisi aika pitkälle makaronia ja nakkeja. Nyt voin ostaa jopa avokadoja ja tuorejuustoa opiskelijabudjetilla.

Vierailija
7/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No, aika paljon perusjuttuja ei sieltä saa: linssejä (vihreitä, punaisia, ruskeita), papuja, riisimaitoa, kauramaitoa, soijamaitoa, suolattomia kasvisliemikuutioita, pan-suolaa, hillosokeria, tattarihiutaleita, puhdas-kauraa, gluteenitonta leipää on vain 1 laatu, psylliumia, ksantaania jne.

Vierailija
8/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on mun lähikauppa...

Vierailija
9/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo soijamaito katosi lidlistä noin kolme viikkoa sitten

Vierailija
10/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:17"]

[/quote]

No, aika paljon perusjuttuja ei sieltä saa: linssejä (vihreitä, punaisia, ruskeita), papuja, riisimaitoa, kauramaitoa, soijamaitoa, suolattomia kasvisliemikuutioita, pan-suolaa, hillosokeria, tattarihiutaleita, puhdas-kauraa, gluteenitonta leipää on vain 1 laatu, psylliumia, ksantaania jne.

[/quote]

Joo, mä olin kanssa viimeks ihan silleen että mitä vittua, eiks täällä oo edes psylliumii ja ksantaania? 

Vierailija
11/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mä aina ihmettelen kun meillä menee niin vähän ruokaa rahaa, mutta ei kai se ihme ole kun me kai syödään sitten niin askeettisesti. En ole ikinä kuullutkaan mistään ksantaanista tai puhdas-kaurasta. Liemikuutioitakaan en käytä, suola ajaa saman asian.

Vierailija
12/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:25"]

[/quote]

[/quote]

Mä aina ihmettelen kun meillä menee niin vähän ruokaa rahaa, mutta ei kai se ihme ole kun me kai syödään sitten niin askeettisesti. En ole ikinä kuullutkaan mistään ksantaanista tai puhdas-kaurasta. Liemikuutioitakaan en käytä, suola ajaa saman asian.

[/quote]

Niin, minä en todellakaan halua syödä mitään tehotuotettua lihaa saksalaisessa suolassa. :) Joten siksi en käykään Lidlissä.

Vierailija
13/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyllium ja ksantaani kuulostaa silä että ne todetaan tulevaisuudessa syöpää aiheuttavaksi....

Vierailija
14/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai käynyt omalla naamallasi lidlissä?

Vierailija
15/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:23"]

Et kai käynyt omalla naamallasi lidlissä?

[/quote]

No en tietenkään, vappunaamarin vedin päähän :D

-ap

Vierailija
16/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pettyny useimpiin kauppoihin. Olen kysellyt atomipommia dynamiittia ja kokaiinia mutta mistään ei löydy! Ei edes stokmannist. -IISAK SONNI

Vierailija
17/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] 

nämä perusjuttuja? just!

Vierailija
18/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:31"]Mitä niin ihmeellistä tarvitsette, ettei sitä saa Lidlistä? Meidän perhe ostaa sieltä edullisia perustarvikkeita. Mitä ei saa Lidlistä, sitä ei tarvitse. Elämänsä voi sopeuttaa ihan hyvin Lidlin valikoimaan.
[/quote]

vähään aikaan ei ole tullut lidlissä käytyä, mutta viimeksi käydessä teki hirveästi mieli kinkku- tai janssoninkiusausta, mutta eipä saanut lidlistä kinkkusuikaleita eikä anjovisfileitä. Toki kinkun voisi itsekin leikata, mutta ei ollut hyllyssä edes siihen tarkoitukseen sopivaa "leipäkinkkua". Mieliteoksi jäi siis kiusaukset.
Lisäksi hiustenhoitotuotteita on hyvin minimaalisesti, ja ne vähätkään eivät minusta ole hyviä.
Meikkejä ja muita ihonhoitotuotteita on turha lidlistä etsiä, vaikka sieltä saakin ostettua kaikkea kumisaappaista ja uima-altaista aina paistinpannuihin ja teknisiin urheiluvaatteisiin.
Paljon muutakin olen lidlissä kaivannut, mutta niin harvoin siellä tulee käytyä ettei nyt muistu mieleen :)

Vierailija
19/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:31"]Mitä niin ihmeellistä tarvitsette, ettei sitä saa Lidlistä? Meidän perhe ostaa sieltä edullisia perustarvikkeita. Mitä ei saa Lidlistä, sitä ei tarvitse. Elämänsä voi sopeuttaa ihan hyvin Lidlin valikoimaan. [/quote] vähään aikaan ei ole tullut lidlissä käytyä, mutta viimeksi käydessä teki hirveästi mieli kinkku- tai janssoninkiusausta, mutta eipä saanut lidlistä kinkkusuikaleita eikä anjovisfileitä. Toki kinkun voisi itsekin leikata, mutta ei ollut hyllyssä edes siihen tarkoitukseen sopivaa "leipäkinkkua". Mieliteoksi jäi siis kiusaukset. Lisäksi hiustenhoitotuotteita on hyvin minimaalisesti, ja ne vähätkään eivät minusta ole hyviä. Meikkejä ja muita ihonhoitotuotteita on turha lidlistä etsiä, vaikka sieltä saakin ostettua kaikkea kumisaappaista ja uima-altaista aina paistinpannuihin ja teknisiin urheiluvaatteisiin. Paljon muutakin olen lidlissä kaivannut, mutta niin harvoin siellä tulee käytyä ettei nyt muistu mieleen :)

[/quote]

Oikeasti? Muistaisin kyllä ostaneeni sellaista "palakinkkua", jotain saunapalvia josta leikataan itse suikaleita. Samoin on anjovisfileitä ollut siellä tonnikalapurkkien vieressä joskus, mutta voi olla ettei ole enää valikoimassa, on tovi kun itse ostin viimeksi.

Vierailija
20/83 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:41"]

[/quote]

[/quote] 

nämä perusjuttuja? just!

[/quote]

Öh, on nää mullekin perusjuttuja, esim linssejä syön joka viikko. En ole tuo ketä lainaisit, mutta mikä tuossa listassa muka on ei-perusjuttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi