Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempi nainen kiinnostaa

Vierailija
13.10.2014 |

Hei

Tätä aihetta on käsitelty näilläkin sivuilla suuntaan jos toiseenkin ja ajattelin itsekin kirjoittaa aiheesta.

Itseäni on aina kiihottanut itseäni vanhemmat naiset. Syytä en tiedä. Aina on ollut tavoitteena 45-60 vuotias rouva. Muutamia olen onnistunutkin saamaan seurakseni. Harmillisesti heistä kaikki ovat palanneet miehiensä luokse tai ovat pitäneet pitempää intiimiä suhdetta "epäsovinnaisena". Itse suosittelen voimakkaasti jokaiselle miehelle vanhemman rouvan kanssa vietettyä hetkeä. Samoin voisin suositella rouville nuoremman miehen kanssa vietettyä aikaa. Kummatkin oppivat ja kaikki nauttivat.

Nyt tällä hetkelläkin etsin rouvaa, joka voisi jakaa muutaman hetken kanssani. Olen n. 30v mies, joka ei lupaile turhia, on mukava ja rehellinen. Jos sin vähän varttuneempi rouva edes jollain tavalla kiinnostuit, niin ota yhteyttä: roskaposti2001@gmail.com

Minua ei häiritse ikä, koko, siviilisääty tai muutkaan "toissijaiset" asiat. Haluan vain välillä tuntea "kokeneemman" rouvan lämmön.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin kutsuusi, ellei minulla jo olisi omaa "Toy-boyta"..... 

Mutta rouvat -tai iäkkäämmät neidit- ja kaikki leidit! Suosittelen lämpimästi nuoremman kollin kanssa peuhaamista! Se nuorentaa, virkistää ja käy kuntojumpasta!

Ja antaa sukulaisille ja tuttaville "vähän perspektiiviä" teidän viriliteetistänne ja avoimesta ajatusmaailmastanne! Ja on sukujuhlissa mukava taivastelun aihe!

Ensimmäinen puuhapeteni minulla oli kun olin vähän alle 30 vee. Hän oli juuri täyttänyt 18 ja oli odottanut vällyihini pääsyä kokonaisen vuoden! Meillä oli n. 10 vuotta ikäeroa, ja se tuntui isolta silloin. Niin siis myös se ikäero =D

Kolmas könsikäs olikin jo lähe 30 vuotta nuorempi ja halusi naimisiin kanssani. Tämä nykyinen -joka kohta on entinen- on 17 vuotta nuorempi....

Jos Ap on pääkaupunkiseudulta, suosittelen Mummotunnelia tai Vanhan Kellaria. Sieltä minäkin olen kesäkollini hakenut. Ellei sitten ole ollut jonkun tuttavaperheen vesa kierroksessa.

Onnea etsiskelyyn!

ps. Palaan toukokuussa Suomeen ja todennäköisesti olen mumskissana Mumskissa, t: Leiskuva punapää ;-)

Vierailija
2/2 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siitä "könsikkäästä" tekee entisen? Eikai tässä vaan riistetä nuoria miehiä vanhojen ladyjen taholta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme