Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en voi kertoa oikeita syitä eroon (vai voinko?)

Vierailija
13.10.2014 |

Haluaisin jättää miehen. Meillä on kivaa yhdessä, mutta tietyt asiat käy sen verran häiritseviksi, että tuntuu ettei tällä ole tulevaisuutta. Yksi on seksi: mies ei tykkää niin monipuolisesta ja paljosta seksistä kuin itse haluaisin. Olen yrittänyt asiaa korjata yhdessä hänen kanssaan, mutta minua tyydyttävää tulosta ei ole tullut. En oikein tiedä mitä sanoisin "eropuheessa"; mieltymyksemme ovat erilaiset, eikä se ole hänen vikansa tai huonoa seksiä. Mies on kuitenkin hirveän herkkä, ja uskon hänen itsetuntonsa kärsivän vuosia, jos sanon suoraan tämän johtuvan tästä. Onko ajatuksia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse kuulla olevasi niin huono sängyssä, ettei sun kanssa voi olla?

Vierailija
2/36 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:14"]

Haluaisitko itse kuulla olevasi niin huono sängyssä, ettei sun kanssa voi olla?

[/quote]

Sitä tarkoitinkin, että mitä mä nyt sitten sille sanon?

Eikä se varsinaisesti huonoa ole, olen vaan himokkaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saman asian voi ympäripyöreästi ilmaista sanomalla, että ette sovi yhteen.

Vierailija
4/36 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:22"]

No saman asian voi ympäripyöreästi ilmaista sanomalla, että ette sovi yhteen.

[/quote]

Juu, se varmaan tosin herättää lisäkysymyksiä. Hänelle tämä tulee vähän yllättäen. Olen todella huono lopettamaan suhteita. Ajattelen että ollaan niin kauan tunnettu, että asiasta puhutaan ehkä vähän enemmän kuin että se on nyt loppu ja se siitä.

Vierailija
5/36 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keksit jotain tuohon liittyvissä esimerkkejä, jotka eivät kuitenkaan liity seksiin.

Vierailija
6/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paras sanoa asiat suoraan , ettei jää yksin vatvomaan asiaa( siis miehesi).Tiedän helpommin sanottu kuin tehty.

Vierailija
7/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lyö kyllä herkkää miestä ja syvälle. Mennee paljon aikaa toipumiseen.

Joskus on ihan oikein keksiä vähän valkoista valhetta, ettei satuta toista liian paljon.

Itsekin olen jättänyt erään kiinnostuneen nuoren naisen aikoinani väittämällä tulevaisuudehaaveitani liian epäsopiviksi hänen kanssaan. Oikea syy suhteen loppumiseen oli naisen liian aktiivinen minua edeltävä irtoseksihistoria, josta en onnistunut pääsemään yli suhteemme aikana. Tuntui liian hirveältä sanoa "En voi olla kanssasi, koska olet jakanut itseäsi niin monelle", joten kaunistelin ja erosimme sovussa.

Kaunistelua suosittelen sinullekin.

Vierailija
8/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko häntä?

Vierailija
9/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta on reilua kertoa totuus, mutta kannattaa panostaa sen muotoiluun. Muista sanoa positiivistakin puolista jotain jos pelkäät miehen loukkaantuvan liikaa. Jos olette jo asiasta aiemmin puhuneet ja yrittäneet ongelmaa ratkoakin, niin tuskinpa tulee ihan puskista sun puheesi.

Vierailija
10/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:16"]

Kyllä musta on reilua kertoa totuus, mutta kannattaa panostaa sen muotoiluun. Muista sanoa positiivistakin puolista jotain jos pelkäät miehen loukkaantuvan liikaa. Jos olette jo asiasta aiemmin puhuneet ja yrittäneet ongelmaa ratkoakin, niin tuskinpa tulee ihan puskista sun puheesi.

[/quote]

Miksi? Siis sitten asia voisikin olla hiukan toinen, jos tuo seksuaalinen eriparisuus olisi yksi kohta pitkässä listassa, ja niinhän aloittajalla kai olikin. Mutta jos miehelle kertoo että aktiivisempaa olisi pitänyt olla, yrittääkö tämä sitten seuraavassa suhteessa teeskennellä himokasta pupua, vaikka kohdalle sattuisi samanlainen laiskiainen kuin mies itse on? Vai olisiko vain parempi jättää asiat etenemään omalla painollaan?

Vierailija
11/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun tuntuu tyhmältä valehdella eron syistä, mutta toisaalta tämä toista satuttaa sen verran jo valmiiksi varmaan ettei viitsis enää veistä haavassa kääntää. Mäkin voisin sanoa että tulevaisuudenhaaveet on erilaiset, ja tottahan se onkin, näen tulevaisuudessani aktiivisen ja kiinnostavan seksielämän. Välillä tosin mietin, että ennen tätä suhdetta mulla oli niitä antoisia seksisuhteita, mutta niistä jäi vähän tyhjä ja yksinäinen olo. Nyt taas seurustelun pysyvyys on rauhoittanut esimerkiksi ahdistuneisuusoireitani. Mutta eiköhän mulla ole hyvät mahdollisuudet saada vielä hyvä parisuhde, jossa seksikin toimii.

En tiedä jos mies luulee, että mun seksitoiveet on laantuneet, sillä en ole asiaa yrittänyt enää korjata kun tajusin sen mahdottomaksi. Muuten oleminen ollut ihan tasaista ja hyvää, joten sitä jännitän että tää tulee vähän yllätyksenä. Kiitos kommenteista!

Mulle olisi voinut kyllä muuten sanoa, jos mut olisi jättänyt siksi ettei kestä irtoseksihistoriaani. En olisi suuttunut, koska en itse menneisyyttäni häpeä.

terveisin ap

Vierailija
12/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:12"]

Rakastatko häntä?

[/quote]

Kyllä, mutta en ehkä tarpeeksi/riittävän intohimoisesti.

-ap

Vierailija
13/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap minkä ikäinen? En piruile, vaan ihan mielenkiinnostani kyselen.

Vierailija
14/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim "en oikein tunne olevani vielä valmis sitoutumaan, tarvitsen vapautta" ym kliseet. Ei sun tarvitse loukata.

Vierailija
15/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano totuus: En rakasta sinua enää.

Et sinä seksin vuoksi jättäisi, jos vielä rakastaisit. Älä ota seksiä puheeksi.

Vierailija
16/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että lähiaikoina sun tunteet on lopahtaneet, et tunne enää rakkauta tai intohimoa, vaan näet hänet enemmänkin kaverina.

Etkä näe suhteella enää tulevaisuutta.

That's it.

Vierailija
17/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on hieman samantyyppinen ongelma. Mieheni on melko pienikokoinen ja stressin vuoksi jäänyt seksi vähemmälle. Minua kiinnostaisi kokeilla erihenkisiä asioita, harrastaa melko rivoakin seksiä ja usein ja suuren raavaan miehen kanssa. Henkisesti tulemme mieheni kanssa erittäin hyvin toimeen ja siinä mielessä suhteemme on vakaalla pohjalla. Rakkauttakaan ei puutu. Mutten koskaan uskonut, että seksi voisi vaikuttaa muuten täydelliseen suhteeseen. Olen itsekin alkanut miettiä mitä asialle voi tehdä, koska fantasioin yhä useammin muusta. Pettämislinjalle en halua lähteä, en tiedä onko seksi syy jättää vai pitäisikö ensin kokeilla suoraa toimintaa. Keskustelu kun ei miesten kanssa rakentavasti välttämättä aina seksistä suju :)

Vierailija
18/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:36"]

Itselläni on hieman samantyyppinen ongelma. Mieheni on melko pienikokoinen ja stressin vuoksi jäänyt seksi vähemmälle. Minua kiinnostaisi kokeilla erihenkisiä asioita, harrastaa melko rivoakin seksiä ja usein ja suuren raavaan miehen kanssa. Henkisesti tulemme mieheni kanssa erittäin hyvin toimeen ja siinä mielessä suhteemme on vakaalla pohjalla. Rakkauttakaan ei puutu. Mutten koskaan uskonut, että seksi voisi vaikuttaa muuten täydelliseen suhteeseen. Olen itsekin alkanut miettiä mitä asialle voi tehdä, koska fantasioin yhä useammin muusta. Pettämislinjalle en halua lähteä, en tiedä onko seksi syy jättää vai pitäisikö ensin kokeilla suoraa toimintaa. Keskustelu kun ei miesten kanssa rakentavasti välttämättä aina seksistä suju :)

[/quote]

Sulla on vahingollisia ja haitallisia ennakkoluuloja meistä miehistä.

Asiat puheeksi ja kissat pöydälle vaan, sillä niitä voidaan lähteä parantamaan. Monet pahat asiat lähtevät liikkeelle siitä, että naiset eivät vaan saa suutaan syystä tai toisesta auki.

Me miehet osaamme myös keskustella ja muokata omaa toimintaamme.

Vierailija
19/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastan, mutta olen aikanaan ollut myös suhteessa, jossa seksi toimi täydellisesti ja toi suhteeseen paljon. En osaa kuvitella eläväni lopun ikääni suhteessa, jossa seksi ei tyydytä minua edes enimmiltä osin - jossain vaiheessa se rakkauskin vaihtuisi katkeruuteen. Enkä myöskään halua pettää. Nyt voin vielä lähteä, meillä ei ole yhteisiä lapsia ja minulla on vielä aikaa löytää uusi. Ikääni kysyttiin, olen alle 30 mutta yli 25. Olen sikäli hyvinkin parisuhdehakuinen, että haluaisin vauvan joidenkin vuosien päästä, joten sitä en sano syyksi että  en ole valmis sitoutumaan :) Olisin mielellään kertonut enemmänkin yksityiskohtia suhteesta, mutta en halua että minua tunnistetaan :/

-ap

Vierailija
20/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:36"]

[/quote]

Kokeile ensin fantasioista kertomisella! Ei kannata kaikkein rajuimmista ekaksi avautua, eikä raavaan miehen halusta jos oma on pienikokoinen :O Mutta hänhän saattaisi innostuakin tuosta, koska voisi "korvata" sitä stressaamaansa puutetta antamalla sulle jotain muuta erikoista ikäänkuin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä