Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en voi kertoa oikeita syitä eroon (vai voinko?)

Vierailija
13.10.2014 |

Haluaisin jättää miehen. Meillä on kivaa yhdessä, mutta tietyt asiat käy sen verran häiritseviksi, että tuntuu ettei tällä ole tulevaisuutta. Yksi on seksi: mies ei tykkää niin monipuolisesta ja paljosta seksistä kuin itse haluaisin. Olen yrittänyt asiaa korjata yhdessä hänen kanssaan, mutta minua tyydyttävää tulosta ei ole tullut. En oikein tiedä mitä sanoisin "eropuheessa"; mieltymyksemme ovat erilaiset, eikä se ole hänen vikansa tai huonoa seksiä. Mies on kuitenkin hirveän herkkä, ja uskon hänen itsetuntonsa kärsivän vuosia, jos sanon suoraan tämän johtuvan tästä. Onko ajatuksia?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:08"]

Tuo lyö kyllä herkkää miestä ja syvälle. Mennee paljon aikaa toipumiseen.

Joskus on ihan oikein keksiä vähän valkoista valhetta, ettei satuta toista liian paljon.

Itsekin olen jättänyt erään kiinnostuneen nuoren naisen aikoinani väittämällä tulevaisuudehaaveitani liian epäsopiviksi hänen kanssaan. Oikea syy suhteen loppumiseen oli naisen liian aktiivinen minua edeltävä irtoseksihistoria, josta en onnistunut pääsemään yli suhteemme aikana. Tuntui liian hirveältä sanoa "En voi olla kanssasi, koska olet jakanut itseäsi niin monelle", joten kaunistelin ja erosimme sovussa.

Kaunistelua suosittelen sinullekin.

[/quote]

Taidat olla aika epävarma. Irtoseksihistoriahan on naisella vain hyväksi, mieskin tietää että on kyrvästä nauttiva nainen kyseessä. :) Oletko muuten kateellinen? Itse et varmaan ole sinkkuna saanut joten nainenkaan ei saisi saada?

Vierailija
22/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:34"]

Sano totuus: En rakasta sinua enää.

Et sinä seksin vuoksi jättäisi, jos vielä rakastaisit. Älä ota seksiä puheeksi.

[/quote]

Itseasissa voisi jättää. Itse jättäisin. Ei se, että rakastaa, aina riitä. Mulle ei parisuhteeseen riitä pelkkä rakkaus, tarvitsen myös intohimoa ja seksiä säännöllisesti. Onneksi mies myös sitä antaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hyvä sängyssä, mutta meillä ei kommunikaatio toimi. Ikävä sanoa, että olen täysin passivoitunut kun mies toivoo jotain jonka sitten toteutan eikä se ollutkaan kuten hän toivoi. Kun yritän ehdottaa asentoa, mies ei ymmärrä yhtään ja alkaa tiuskia mitä oikein tarkoitan.

Pahoitan mieleni tuollaisesta ja hyvin usein on tullut muhkea riita kesken seksin.

Joten helpompi maata selällään ja nauttia edes siitä kun sitä kerrankin saa.

Vierailija
24/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:36"]

Itselläni on hieman samantyyppinen ongelma. Mieheni on melko pienikokoinen ja stressin vuoksi jäänyt seksi vähemmälle. Minua kiinnostaisi kokeilla erihenkisiä asioita, harrastaa melko rivoakin seksiä ja usein ja suuren raavaan miehen kanssa. Henkisesti tulemme mieheni kanssa erittäin hyvin toimeen ja siinä mielessä suhteemme on vakaalla pohjalla. Rakkauttakaan ei puutu. Mutten koskaan uskonut, että seksi voisi vaikuttaa muuten täydelliseen suhteeseen. Olen itsekin alkanut miettiä mitä asialle voi tehdä, koska fantasioin yhä useammin muusta. Pettämislinjalle en halua lähteä, en tiedä onko seksi syy jättää vai pitäisikö ensin kokeilla suoraa toimintaa. Keskustelu kun ei miesten kanssa rakentavasti välttämättä aina seksistä suju :)

[/quote]

Kokeile ensin fantasioista kertomisella! Ei kannata kaikkein rajuimmista ekaksi avautua, eikä raavaan miehen halusta jos oma on pienikokoinen :O Mutta hänhän saattaisi innostuakin tuosta, koska voisi "korvata" sitä stressaamaansa puutetta antamalla sulle jotain muuta erikoista ikäänkuin.

[/quote]

No valiettevasti suurta penistä ei voi korvata millään...Itselle on yhdyntä sen verran tärkeä nautinnon kannalta että en voisi seurustella miehen kanssa jolla liian pieni minulle.

Vierailija
25/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:08"]

Haluaisin jättää miehen. Meillä on kivaa yhdessä, mutta tietyt asiat käy sen verran häiritseviksi, että tuntuu ettei tällä ole tulevaisuutta. Yksi on seksi: mies ei tykkää niin monipuolisesta ja paljosta seksistä kuin itse haluaisin. Olen yrittänyt asiaa korjata yhdessä hänen kanssaan, mutta minua tyydyttävää tulosta ei ole tullut. En oikein tiedä mitä sanoisin "eropuheessa"; mieltymyksemme ovat erilaiset, eikä se ole hänen vikansa tai huonoa seksiä. Mies on kuitenkin hirveän herkkä, ja uskon hänen itsetuntonsa kärsivän vuosia, jos sanon suoraan tämän johtuvan tästä. Onko ajatuksia?

[/quote]

sano ettet tunne vetovoimaa, olet kuin kaveri ja se ei ole se mitä haluat. 

t. mies 

joitain asioita on vaikea pukea kauniiksi 

Vierailija
26/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:36"]

Itselläni on hieman samantyyppinen ongelma. Mieheni on melko pienikokoinen ja stressin vuoksi jäänyt seksi vähemmälle. Minua kiinnostaisi kokeilla erihenkisiä asioita, harrastaa melko rivoakin seksiä ja usein ja suuren raavaan miehen kanssa. Henkisesti tulemme mieheni kanssa erittäin hyvin toimeen ja siinä mielessä suhteemme on vakaalla pohjalla. Rakkauttakaan ei puutu. Mutten koskaan uskonut, että seksi voisi vaikuttaa muuten täydelliseen suhteeseen. Olen itsekin alkanut miettiä mitä asialle voi tehdä, koska fantasioin yhä useammin muusta. Pettämislinjalle en halua lähteä, en tiedä onko seksi syy jättää vai pitäisikö ensin kokeilla suoraa toimintaa. Keskustelu kun ei miesten kanssa rakentavasti välttämättä aina seksistä suju :)

[/quote]

Kokeile ensin fantasioista kertomisella! Ei kannata kaikkein rajuimmista ekaksi avautua, eikä raavaan miehen halusta jos oma on pienikokoinen :O Mutta hänhän saattaisi innostuakin tuosta, koska voisi "korvata" sitä stressaamaansa puutetta antamalla sulle jotain muuta erikoista ikäänkuin.

[/quote]

No valiettevasti suurta penistä ei voi korvata millään...Itselle on yhdyntä sen verran tärkeä nautinnon kannalta että en voisi seurustella miehen kanssa jolla liian pieni minulle.

[/quote]

Miinustakaa vaan kuinka paljon tahansa, mutta totuutta ette voi muuttaa. Pieni penis ei tunnu yhtä hyvältä kuin iso, ei osu samoihin kohtiin.

Vierailija
27/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmissuhteet ole shoppailua. Eikä seksi mekaaninen suoritus.

Rakkaus on syvällisen yhteyden löytämistä. Sen löytää vain 1-3 krt koko elämässä. Mutta ei minkään ostoslistan kanssa.

Vierailija
28/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:37"]

Ei ihmissuhteet ole shoppailua. Eikä seksi mekaaninen suoritus. Rakkaus on syvällisen yhteyden löytämistä. Sen löytää vain 1-3 krt koko elämässä. Mutta ei minkään ostoslistan kanssa.

[/quote]

Ei seksi olekaan mekaaninen suoritus, mutta se on ihan fakta juttu että kaikkien elimet ei sovi yhteen, se penis joka on toiselle liian pieni voi olla toiselle passeli. Idea onkin siinä, ettei pidä ottaa epäsopivaa itselleen. Seksi on rakkaussuhteessa suuri asia, joten sitä suuremmalla syyllä en rakastaisi miestä, jolla olisi liian pieni. Rakastun kokonaisuuteen ja kokonaisuuteen kuuluu penis. Sopiva penis.

Vierailija
29/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:42"]

Ei ihmissuhteet ole shoppailua. Eikä seksi mekaaninen suoritus. Rakkaus on syvällisen yhteyden löytämistä. Sen löytää vain 1-3 krt koko elämässä. Mutta ei minkään ostoslistan kanssa.

[/quote]

Ei seksi olekaan mekaaninen suoritus, mutta se on ihan fakta juttu että kaikkien elimet ei sovi yhteen, se penis joka on toiselle liian pieni voi olla toiselle passeli. Idea onkin siinä, ettei pidä ottaa epäsopivaa itselleen. Seksi on rakkaussuhteessa suuri asia, joten sitä suuremmalla syyllä en rakastaisi miestä, jolla olisi liian pieni. Rakastun kokonaisuuteen ja kokonaisuuteen kuuluu penis. Sopiva penis.

[/quote]

Onko tämä nyt sitten joku moderni versio siitä Tuhkimon lasikengänsovittelusta?

Eli valitaan se jonka pultti sopii parhaiten omaan mutteriin, muutoin ei niin kamalasti väliä niillä muilla pikkujutuilla kuten luonteella,arvoilla jne. 

:D

Vierailija
30/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:35"]

Miinustakaa vaan kuinka paljon tahansa, mutta totuutta ette voi muuttaa. Pieni penis ei tunnu yhtä hyvältä kuin iso, ei osu samoihin kohtiin.

[/quote]

n. 01.45 kommenttisi oli saanut yhden peukun ja kaksi miinusääntä. Rauhoitu, hyvä ihminen.

Ja opettele poistamaan osa lainarimpsusta kun lainaat.

Vierailija
31/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:42"]

[/quote]

[/quote]

Onko tämä nyt sitten joku moderni versio siitä Tuhkimon lasikengänsovittelusta?

Eli valitaan se jonka pultti sopii parhaiten omaan mutteriin, muutoin ei niin kamalasti väliä niillä muilla pikkujutuilla kuten luonteella,arvoilla jne. 

:D

[/quote]

No ei :D

Tottakai luonne ja arvot ratkaisevat myös.

Lyhyesti. En ottaisi miestä jolla on sopivat arvot ja kiva luonne ja pieni penis.

Enkä ottaisi miestä jolla huonot arvot, epäsopiva luonne ja iso penis.

Seksi on mulle samanlainen parinvalintakriteeri kuin arvot ja luonne yms... Ei vähempiarvoisempi, ei suurempiarvoisempi. Haluan seksiä joka päivä joten on todellakin väliä, millaista seksiä saan.

Vierailija
32/36 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:29"]

[/quote]

t. mies 

[/quote]

No näin miehenä itsetuntoni kärsisi triljoona kertaa vähemmän, jos nainen sanoisi syyksi sen, että ei ole saanut tarpeeksi seksiä, kuin sen, että sanoisi, ettei tunne vetovoimaa (joko enää, tai ei ole koskaan tuntenutkaan). Itseasiassa ei se mua loukkaisi oikeastaan laisinkaan, jos sanoisi seksin vähyyden syyksi, ehkä hitusen voisi loukata se jos seksi ei olisi hänen mielestään tarpeeksi monipuolista, mutta jos sanoisi, ettei tunne minuun vetovoimaa, se olisi kuin vetäisi miehisyydeltäni maton alta ja siis totaalinen tyrmäys. 

Nuo kaksi ensimmäistä on vain teknisiä asioita ja korjattavissakin, jos tahtoa löytyy, mutta se, että ei tunne vetovoimaa olisi isku suoraan vyön alle ja totaalinen riisuminen kaikesta miehisyydestä, eli tuntisin itseni täysin mitättömäksi. Vähän sama kun sanoisit pienikaluiselle miehelle, että oot ihan kiva, mutta kun toi sun prinssinakkis on niin pieni, että se ei tunnu miltään.

Eli tiivistettynä: mitään persoonaan liittyvää ei kannata eron hetkellä sanoa. Enkä mä nyt tiedä, onko kovin järkevää siinä eron hetkellä alkaa enää mistään seksin riittämättömyydestä, tai yksipuolisuudesta avautumaan. Niistä asioista pitää pystyä keskustelemaan jo suhteen aikana rakentavassa hengessä. Mielestäni eron hetkellä voi vaan sanoa jotain ympäripyöreätä, jos siis ei halua toista loukata.

Vierailija
33/36 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 02:02"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:29"]

[/quote]

t. mies 

[/quote]

No näin miehenä itsetuntoni kärsisi triljoona kertaa vähemmän, jos nainen sanoisi syyksi sen, että ei ole saanut tarpeeksi seksiä, kuin sen, että sanoisi, ettei tunne vetovoimaa (joko enää, tai ei ole koskaan tuntenutkaan). Itseasiassa ei se mua loukkaisi oikeastaan laisinkaan, jos sanoisi seksin vähyyden syyksi, ehkä hitusen voisi loukata se jos seksi ei olisi hänen mielestään tarpeeksi monipuolista, mutta jos sanoisi, ettei tunne minuun vetovoimaa, se olisi kuin vetäisi miehisyydeltäni maton alta ja siis totaalinen tyrmäys. 

Nuo kaksi ensimmäistä on vain teknisiä asioita ja korjattavissakin, jos tahtoa löytyy, mutta se, että ei tunne vetovoimaa olisi isku suoraan vyön alle ja totaalinen riisuminen kaikesta miehisyydestä, eli tuntisin itseni täysin mitättömäksi. Vähän sama kun sanoisit pienikaluiselle miehelle, että oot ihan kiva, mutta kun toi sun prinssinakkis on niin pieni, että se ei tunnu miltään.

Eli tiivistettynä: mitään persoonaan liittyvää ei kannata eron hetkellä sanoa. Enkä mä nyt tiedä, onko kovin järkevää siinä eron hetkellä alkaa enää mistään seksin riittämättömyydestä, tai yksipuolisuudesta avautumaan. Niistä asioista pitää pystyä keskustelemaan jo suhteen aikana rakentavassa hengessä. Mielestäni eron hetkellä voi vaan sanoa jotain ympäripyöreätä, jos siis ei halua toista loukata.

[/quote]

Samaa mieltä. Ei jonkun asian mainitseminen, jota toinen ei ole saanut riittävästi, ole minulle mitenkään loukkaavaa, mutta jos sanotaan, että sinussa ei ole vetovoimaa, niin kyllähän se aika tyrmäävä isku olisi.

t: mies 41

Vierailija
34/36 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:08"]

Tuo lyö kyllä herkkää miestä ja syvälle. Mennee paljon aikaa toipumiseen.

Joskus on ihan oikein keksiä vähän valkoista valhetta, ettei satuta toista liian paljon.

Itsekin olen jättänyt erään kiinnostuneen nuoren naisen aikoinani väittämällä tulevaisuudehaaveitani liian epäsopiviksi hänen kanssaan. Oikea syy suhteen loppumiseen oli naisen liian aktiivinen minua edeltävä irtoseksihistoria, josta en onnistunut pääsemään yli suhteemme aikana. Tuntui liian hirveältä sanoa "En voi olla kanssasi, koska olet jakanut itseäsi niin monelle", joten kaunistelin ja erosimme sovussa.

Kaunistelua suosittelen sinullekin.

[/quote]

Kai hakeuduit hoitoon tuon jälkeen ja pääsit tuosta esineellistävästä asenteestä eroon sen avulla?

Vierailija
35/36 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä totuuden voi ja kannattaa sanoa.

Vierailija
36/36 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:33"]

Kyllä totuuden voi ja kannattaa sanoa.

[/quote]

Voi toki, jos haluaa olla tahallaan ilkeä. Jos tietää, että se mitä mieltä on tulevasta exkumppanista, loukkaa häntä ja vie viimeisenkin itsetunnon, niin aika sadistinen on sellainen ihminen, joka siinä tilanteessa sen "totuuden" päin naamaa täräyttää. Mitä ihmettä se enää hyödyttää siinä kohtaa vääntää veistä haavassa, kun on jo päättänyt eri suuntaan lähteä? Niin no, antaahan se varmaan mielihyvää narsistiselle luonteelle kun tietää vielä ero hetkellä murskaavansa toisen itsetunnosta viimeisetkin rippeet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi