Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

noloja VAGINApieru kokemuksia?

Vierailija
13.10.2014 |

Kun on nuo tavalliset pierut käsitelty, niin siirrytäänpä seuraavaan aiheeseen.

Aloitan. Olin nykyisen mieheni kanssa vaata hetken aikaa heilastellut, alkuun oli oikeinkin kiihkeää. Siinä oltiin sitten tuntitolkulla jyystetty ja höylätty, kummatkin tyytyväisiä lopputulemaan. Mies siinä sängyllä pötkötellessäme sitten ylisti kuinka olen seksikäs ja hyvä sängyssä. Tokaisin meneväni suihkuun, nousin sängyltä ja *PLÖRÖPLÖRÖRÖRÖÖÖÖ* kaikui jalkovälistäni. Voi taivas ajattelin. Menin ehkä lievään shokkiin, koska tunsin veren pakenevan päästäni, hyvä ettei taju mennyt kun hävetti. Valahdin sängyn reunalle istumaan. Facepalm. Sinne katosi se juuri äsken pönkitetty itsetunto. Onnistuin vain mumisemaan että onpas noloa tms. Mies sitten vain taputti olkapäälle ja sanoi että ei se mitään :D nykyään en enää niin nolostele jos joskus törähtää, vaikkei se nyt kovin miellyttävää olekkaan. Kertokaa omia kokemuksianne!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ukko pökkii takaapäin ja ampuu lastit sisuksiin, jo vain poisvedettäessä tärähtää sellaset läpätykset ilmoille, ettei tosikaan. Varsinkin, jos olen perääni auliisti tarjonnut ja pöngännyt ylöspäin.

Vierailija
22/32 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:21"]Täälläkin vatsaina, mutta ei muuten.
[/quote]

mikä on vatsaina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:21"]Täälläkin vatsaina, mutta ei muuten. [/quote] mikä on vatsaina?

[/quote]

http://lmgtfy.com/?q=vatsaina

Vierailija
26/32 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tälläsiä juttuja on vain miehille, ja naisten on oltava siivoosti. Oli ihanaa nauraa noille kokemuksille! Ei tälläsistä tule puhuttua tyttökavereiden kanssa, yksin vaan hävetään ja luullaan, että yksin pidätetään joogatunnilla.

Vierailija
27/32 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa sulle juu... mä oon yhä sinkku.

Vierailija
28/32 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä oon yhä sinkku ?

Häh ?

Eikö herrasmiehet kelpaa kenellekkään ?

Vierailija
29/32 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä sinne pannessa pumpattua ilmaa, joka tulee pois.

Ei haise kuten ruoansulatuspierut.

Mieshän voi tuntea itsensä äijäksi, kun saa tuollaista aikaan.

Vierailija
30/32 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ukko pökkii takaapäin ja ampuu lastit sisuksiin, jo vain poisvedettäessä tärähtää sellaset läpätykset ilmoille, ettei tosikaan. Varsinkin, jos olen perääni auliisti tarjonnut ja pöngännyt ylöspäin.

Samma här, niin toimii tosinaisen värkki!

Vierailija
31/32 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään noloa ole. Naiset on aina nolona mulle selitellyt että sieltä ykköspesästä se vaan tulee, mikä on ihan selvä juttu. Ei siihen itse edes kiinnitä huomiota vaikka sen kuuleekin.

Vierailija
32/32 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään eniten takaapäin panosta ja olen todellakin peppu pystyssä siinä, välillä sitten se pumpattu ilma pörähtelee ulos ja kyllähän se on noloa. Mutta ei ehkä niin noloa enää sen jälkeen kun eräänä aamuna heräsin siihen että päästin pari peräpaukkua seksiystävän reittä vasten :D :D

Esitin tottakai nukkuvaa eikä onneksi ottanut puheeksi myöhemminkään ,:D