Perttu Kivilaakso
Tuossa Alexi Laiho -ketjussa pyydettiin omaa ketjua mm. Perttu Kivilaaksolle. No millainen hän on, krooninen petturiko?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:11"]
Mä näin OkCupidissa Perttu Kivilaakson tai jonkun häneksi tekeytyneen profiilin! Pituus, horoskooppimerkki, absolutismi yms. täsmäsivät mutta aika pian profiili poistui. Vai harrastaako oikeasti nettitreffejä?
[/quote]
epäilen kovasti aitoutta. ainakin joku meksikolainen perttu-fani esiintyy sen nimellä ympäri somea, on myös koittanu tehdä itsestään pertun näköisen. Tää meksikolainen on instassa nimellä @perttukivilaakso ja facessa ja twitterissä ja ja ja....tyyppi on kaiken lisäksi gay, varmaan rakastunut perttuun :D
[/quote]
joo mäkin epäilin aitoutta. Oli kyllä Pertun kuvat sun muut, mutta kotipaikkakunnaksi oli merkitty pieni pohjanmaalainen Korsnäs??
[/quote]
Turussa asuu mutta mistä alunperin kotoisin en tiedä...Helsinki/Espoo?
No niinhän ne lehdet laulo taannoin mutta aika matalaa profiilia kai pitää. Instaa päivittelee ahkerasti, bändijuttuja lähinnä, ihan hauskoja kuvia. Kyllä Perttu mun silmää miellyttää, tosin vois värjätä tukkansa takaisin tummaksi, mun mielestä sopi paljon paremmin. Panisin.
Saman bändin Paavo on sen porukan ihanin, oih <3
Mä näin OkCupidissa Perttu Kivilaakson tai jonkun häneksi tekeytyneen profiilin! Pituus, horoskooppimerkki, absolutismi yms. täsmäsivät mutta aika pian profiili poistui. Vai harrastaako oikeasti nettitreffejä?
Kenen kanssa petti Anne-Maria? Ovatko yhdessä nyt?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:32"]
Kenen kanssa petti Anne-Maria? Ovatko yhdessä nyt?
[/quote]
En tiedä kenen kanssa petti, jonku festareilla tavatun ainakin, sitä pettämistä taisi olla enemmänkin suhteen aikana, tekstareita jne.jotka paljastu tälle A-M:lle....Eivät ole yhdessä, kihlaus purettu.
[/quote]
epäilen kovasti aitoutta. ainakin joku meksikolainen perttu-fani esiintyy sen nimellä ympäri somea, on myös koittanu tehdä itsestään pertun näköisen. Tää meksikolainen on instassa nimellä @perttukivilaakso ja facessa ja twitterissä ja ja ja....tyyppi on kaiken lisäksi gay, varmaan rakastunut perttuun :D
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:40"]
[/quote]
[/quote]
joo mäkin epäilin aitoutta. Oli kyllä Pertun kuvat sun muut, mutta kotipaikkakunnaksi oli merkitty pieni pohjanmaalainen Korsnäs??