Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

noloja VAGINApieru kokemuksia?

Vierailija
13.10.2014 |

Kun on nuo tavalliset pierut käsitelty, niin siirrytäänpä seuraavaan aiheeseen.

Aloitan. Olin nykyisen mieheni kanssa vaata hetken aikaa heilastellut, alkuun oli oikeinkin kiihkeää. Siinä oltiin sitten tuntitolkulla jyystetty ja höylätty, kummatkin tyytyväisiä lopputulemaan. Mies siinä sängyllä pötkötellessäme sitten ylisti kuinka olen seksikäs ja hyvä sängyssä. Tokaisin meneväni suihkuun, nousin sängyltä ja *PLÖRÖPLÖRÖRÖRÖÖÖÖ* kaikui jalkovälistäni. Voi taivas ajattelin. Menin ehkä lievään shokkiin, koska tunsin veren pakenevan päästäni, hyvä ettei taju mennyt kun hävetti. Valahdin sängyn reunalle istumaan. Facepalm. Sinne katosi se juuri äsken pönkitetty itsetunto. Onnistuin vain mumisemaan että onpas noloa tms. Mies sitten vain taputti olkapäälle ja sanoi että ei se mitään :D nykyään en enää niin nolostele jos joskus törähtää, vaikkei se nyt kovin miellyttävää olekkaan. Kertokaa omia kokemuksianne!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsaina

Vierailija
2/32 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:03"]Vatsaina
[/quote]

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogassa käynyt noin. En enään koskaan joogaa :(

Niskaseisonnan jälkeen ihan varmat törähdykset. Myös testasin break dancea jossa piti seistä päällä, joten sama nolous kävi. 

Voisiko kuukuppi auttaa estämään noi vaivat. 

Vierailija
4/32 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:07"]Joogassa käynyt noin. En enään koskaan joogaa :(

Niskaseisonnan jälkeen ihan varmat törähdykset. Myös testasin break dancea jossa piti seistä päällä, joten sama nolous kävi. 

[/quote]

Mulla tulee yleensä vaan yhdynnässä, mutta pari kertaa muutenkin. Se on noloa, ei siinä viitsi alkaa selittämään että "ei se suolistokaasua ollut, vaan tuli pimpasta!". En tiedä auttaako kuukuppi, vai pahentaisiko se vain töräysten äänenvoimakkuutta kun kaikuu siihen kuppiin?

Vierailija
5/32 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrajee teidän kanssa. Onkohan mitään asiaa maailmassa mitä ei näillä palstoilla ihmeteltäisi kun päiväkotilaiset?

Yleensä ohitan tämänkaltaiset ym pieruavaukset, mutta nyt on alkanut mietityttämään, että ihan oikeesti, onko ihmiset todella näin yksinkertaisia, kuin näillä AV-palstoilta voi päätellä, vai onko näillä palstoilla vain tietty ryhmä ihmisistä?

Vierailija
6/32 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin käy niskaseisonnassa sama,mistä ne ylipäänsä johtuu ja voiko niitä estää?

Vierailija
7/32 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:19"]Mullakin käy niskaseisonnassa sama,mistä ne ylipäänsä johtuu ja voiko niitä estää?
[/quote]

johtuu siitä kun pääsee ilmaa vaginaan (ts löysät lantionpohjalihakset), mulla on auttanut kun jumpannut noita lihaksia.

Vierailija
8/32 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on ollu lapsesta asti sama vika tossa niskaseisonnassa.voiko ne lihakset olla muka silloin jo huonossa kunnossa?!

Vierailija
9/32 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:24"]Mutta mulla on ollu lapsesta asti sama vika tossa niskaseisonnassa.voiko ne lihakset olla muka silloin jo huonossa kunnossa?!
[/quote]

voi kai ne olla jos ei niitä harjoita, tai sitten on muuten vaan "valuvika". Mulla on parhaana jumppana toiminut seksi! Huomaa heti jos on pidempi kuiva kausi kun sitten seksin jälkeen olo on kuin basuunalla.

Vierailija
10/32 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena poikaystäväni luona yötä suhteellisen pienessä kerrostalokämpässä. Yöllä harrastimme hiljaa seksiä hänen äitinsä nukkuessa viereisessä huoneessa. Takaapäin jyskyttäessä pillustani kuului yhtä äkkiä kamala prööööt ja aloin nauramaan ihan kuollakseni ja samaan tahtiin tietenkin alapää raikasi oikein kovaa pröt pröt pröt :D yritin vedet silmissä nauraen tukkia rööriä kaikin keinoin peitolla yms.. toivon ettei poikaystävän äiti herännyt...

Vierailija
11/32 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valuvika.ou jee sain diagnoosin.

Vierailija
12/32 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:29"]Olin nuorena poikaystäväni luona yötä suhteellisen pienessä kerrostalokämpässä. Yöllä harrastimme hiljaa seksiä hänen äitinsä nukkuessa viereisessä huoneessa. Takaapäin jyskyttäessä pillustani kuului yhtä äkkiä kamala prööööt ja aloin nauramaan ihan kuollakseni ja samaan tahtiin tietenkin alapää raikasi oikein kovaa pröt pröt pröt :D yritin vedet silmissä nauraen tukkia rööriä kaikin keinoin peitolla yms.. toivon ettei poikaystävän äiti herännyt...
[/quote]

mitäs poikaystävä? Hämmentyikö vai oliko jo kuullut ennenkin? Monet luulee pieruiksi...selitä siinä sitten :D

Vierailija
13/32 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:29"]Olin nuorena poikaystäväni luona yötä suhteellisen pienessä kerrostalokämpässä. Yöllä harrastimme hiljaa seksiä hänen äitinsä nukkuessa viereisessä huoneessa. Takaapäin jyskyttäessä pillustani kuului yhtä äkkiä kamala prööööt ja aloin nauramaan ihan kuollakseni ja samaan tahtiin tietenkin alapää raikasi oikein kovaa pröt pröt pröt :D yritin vedet silmissä nauraen tukkia rööriä kaikin keinoin peitolla yms.. toivon ettei poikaystävän äiti herännyt...
[/quote]

mitäs poikaystävä? Hämmentyikö vai oliko jo kuullut ennenkin? Monet luulee pieruiksi...selitä siinä sitten :D
[/quote]

Oltiin oltu jo yhdessä sen aikaa että hän oli aiemminkin kuullut niitä toisinaan :D vielä nykyäänkin jaksaa muistutella mua ekasta kerrasta kun sellaista tapahtui - syöksyin salamana peiton alle ja nyyhkytin että älä sano mitään tää on kamalaa tää on kamalaa :D hän vaan nauroi vieressä mun reaktiolle..

Vierailija
14/32 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
15/32 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vatsaina.

Vierailija
16/32 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tapahtuu noin watsappissa! Tosi nolooo!

Vierailija
17/32 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:07"]Joogassa käynyt noin. En enään koskaan joogaa :(
[/quote]
Tästä tulikin mieleen kun kerran joogassa jonkun asennon vaihdon yhteydessä pääs kunnon orkesteritöttörööt, kun useampi mimmi päräytti ilmat ulos :D oli just joku riskialtis asento, olin itse varautunut ja kaikin voimin venkslaillu lantiollani ettei itselle käy samoin.

Vierailija
18/32 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:07"]Joogassa käynyt noin. En enään koskaan joogaa :(
[/quote]
Tästä tulikin mieleen kun kerran joogassa jonkun asennon vaihdon yhteydessä pääs kunnon orkesteritöttörööt, kun useampi mimmi päräytti ilmat ulos :D oli just joku riskialtis asento, olin itse varautunut ja kaikin voimin venkslaillu lantiollani ettei itselle käy samoin.
[/quote]

hahhaha :DDD

Vierailija
19/32 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen aikaan muuten tulee vielä helpommin! Paikat auki enemmän vai mistä lie johtuu? Ällöttävää kun tulee semmosia märkiä plöräyksiä, kuulostaa samalta kun tulis ripulipaska housuun.

Vierailija
20/32 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin vatsaina, mutta ei muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän