Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Yves Rocherin tuotteet laadukkaita?

Vierailija
13.10.2014 |

Vai ihan roskaa? En ole koskaan käyttänyt, huvittaisi ehkä kokeilla.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:25"]Vai ihan roskaa? En ole koskaan käyttänyt, huvittaisi ehkä kokeilla. [/quote] Roskaa. Kasvoille ei missään nimessä mitään sen firman kuraa kannata laittaa. Minä ostin kerran ayves rocherilta kasvojen meikinpoistoliinoja. Jo eka kerta kirveli todella pahasti. Jokin ainesosa niissä aiheutti minulle useita vuosia kestäneen aknen ja muita kasvojen iho-oireita. Ennen sitä minulla oli täydellinen iho. Yves Rocherin paskaliinat tuhosivat kasvoni. Parannusta ei ole löytynyt ihotautilääkärillä ramppaamisesta huolimatta.. Välttäkää YvesRocheria viimeiseen asti. Älkää koskeko sen myymiin myrkkyihin. N25

[/quote]

Todennäköisesti sulla sattui puhkeamaan se akne juuri samoihin aikoihin, kun käytit niitä liinoja. Näppyjä ne on voinut aiheuttaa, samaten ihon punoitusta (normaali allerginen reaktio), mutta akne itsessään on ihosairaus enkä usko sekuntiakaan että olet vuosien iho-oireet saanut jostain yhdestä puhdistuslapusta! 

Vierailija
2/35 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut aika ajaa jo kyseisestä puljusta ohi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälääkäri varoitti sen firman tuotteista

Vierailija
4/35 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut käytössä päivävoide, todella hyvä minun iholle.

Vierailija
5/35 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on sellaista ok tasoa, ei roskaa muttei mitään huippuakaan. Samaa tasoa kuin jotkut marketin Niveat ja vastaavat. Koska ne ei paljon maksakaan, hinta-laatusuhde on minusta ihan ok. 

Tuo nyt kuulostaa ihan uskomattomalta tuo yksi että muka meikinpoistoliinojen käyttö voisi aiheuttaa vuosia kestävän aknen. On kyllä sattunut puhkeamaan vaiva muuten samaan aikaan. Kosmeettisten tuotteiden aiheuttamat ongelmat loppuvat varsin pian kunhan sen ärsyttävän tuotteen käytön lopettaa. 

Vierailija
6/35 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkugeelit on hyviä. Ripsivärit on parempia kuin vastaavan hintaluokan markettilaadut. Kynsilakkoihin olen myös tyytyväinen. Joku viilentävä naamio ainakin oli hutiostos, mutta yleisesti ottaen olen olult tyytyväinen.

Vierailija
7/35 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ainakin irtopuuterista, suihkugeeleistä ja joistakin hajuvesistä. Kokeilemani shampoot ja kasvovoiteet taas ei minulle sopineet, vaikka eräs ystäväni niitä kehuikin (mutta kaikille ei tietenkään käy samat tuotteet). Jalkavoide myös on tosi hyvää...

Vierailija
8/35 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadunvaihtelua tuntuu olevan samanlaisten tuotteidenkin välillä. Esimerkiksi meikkikyniä ja luomivärejä omistan todella hyviä ja todella kovia ja vähäpigmenttisiä. Tuoksut ovat suurimmaksi osaksi vähän halpiksen oloisia, mutta toisaalta olen tykännyt heidän kevyemmistä tuoksuistaan arkikäytössä. Suihkugeeleissä on ihania tuoksuja, mutta niiden koostumus on omalla ihollani liian kuivattava.

Ihonhoito on jäänyt kokonaan testaamatta, nyt kyllä kiinnostaisi se pigmenttiläiskätuote, jota kovasti mainostavat. Vastaavia on muitakin, mutta YR:n taitaa olla edullisempaa hintaluokkaa?

Vierailija
9/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:09"]Laadunvaihtelua tuntuu olevan samanlaisten tuotteidenkin välillä. Esimerkiksi meikkikyniä ja luomivärejä omistan todella hyviä ja todella kovia ja vähäpigmenttisiä. Tuoksut ovat suurimmaksi osaksi vähän halpiksen oloisia, mutta toisaalta olen tykännyt heidän kevyemmistä tuoksuistaan arkikäytössä. Suihkugeeleissä on ihania tuoksuja, mutta niiden koostumus on omalla ihollani liian kuivattava.

Ihonhoito on jäänyt kokonaan testaamatta, nyt kyllä kiinnostaisi se pigmenttiläiskätuote, jota kovasti mainostavat. Vastaavia on muitakin, mutta YR:n taitaa olla edullisempaa hintaluokkaa?
[/quote]
Ai että minua huvittaa aina nämä tyypit, jotka omistavat meikkejä ja muuta pientä sälää. Kai se jollekin rassukalle sitten ihan omistamista on, itse en ainakaan mistään autoa halvemmasta sanaa käyttäisi.

Vierailija
10/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikkahuuhde ollut hyvää, kuin myös shampoo ja hoitoaineet. Meikeistä en ole niin välittänyt, vaikuttavat aika huonoilta.

Vierailija
11/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:23"]

Etikkahuuhde ollut hyvää, kuin myös shampoo ja hoitoaineet. Meikeistä en ole niin välittänyt, vaikuttavat aika huonoilta.

[/quote]

Etikkahuuhde on hyvää, mutta sinänsä hassu tuote, että saman efektin saa halvemmalla sekoittamalla vettä ja etikkaa ja käyttämällä huuhteena. Shampoopalojen käyttäjät on jo vuosia käyttäneet etikkahuuhtelua, eikä maksa paljon kun vaan noin puoleen litraan vettä laittaa lorauksen etikkaa, ja kaataa shampoopesun jälkeen päähänsä (ei huuhdella pois) ;) 

Vierailija
12/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:25"]Vai ihan roskaa? En ole koskaan käyttänyt, huvittaisi ehkä kokeilla. [/quote] Roskaa. Kasvoille ei missään nimessä mitään sen firman kuraa kannata laittaa. Minä ostin kerran ayves rocherilta kasvojen meikinpoistoliinoja. Jo eka kerta kirveli todella pahasti. Jokin ainesosa niissä aiheutti minulle useita vuosia kestäneen aknen ja muita kasvojen iho-oireita. Ennen sitä minulla oli täydellinen iho. Yves Rocherin paskaliinat tuhosivat kasvoni. Parannusta ei ole löytynyt ihotautilääkärillä ramppaamisesta huolimatta.. Välttäkää YvesRocheria viimeiseen asti. Älkää koskeko sen myymiin myrkkyihin. N25

[/quote]

Sinä nyt väität että YR tuote aiheutti sinulle aknen? Jos aknen hoito olisikin noin helposti ratkaistavissa! Kaikki vain  välttäisivät YR tuotteita ja entäs ne miljoonat joilla akne on ihan ilman YR:kin? Aikuisiän aknen laukaisee usein jokin hormonaalinen häikkä, ei se, mitä ihon pinnalla tapahtuu. Mutta tietty kätevää niputtaa syy iho-ongelmaasi yhden etiketin alle.

Vierailija
13/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat voiteet mitkä eivät aiheuta reaktiota allergiselle iholleni. Jokin voide lupasi 10 vuotta nuoremman näköisen ihon ja uskomatonta kyllä niinmyös kävi. Sopii siis mulle.

Vierailija
14/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään YV tuotteista, vaikka toki siellä on niitäkin jotka eivät toimi niin kovin hyvin.

Shampoosta käytän ecolabelin kiiltoa antavaa shampoota, jo pieni määrä vaahtoaa hyvin ja shampoo pesee päänahan melkein narskuvan puhtaaksi, mutta ei kuitenkaan kuivata. Shampoossa ei ole parabenejä eikä silikonia, mikä on ihan must.

Hoitoaineen ostin just, se on repair sarjasta (myös silikoniton ja ilman parabenejä) ja se selvittää hiukset tosi hyvin, ei kuitenkaan tee niitä raskaiksi ja ei tule pörröefektiä. Tosi hyvä hoitoaine! Niin ja mulla on puoleen selkään asti ulottuvat paksut hiukset, puolikarheat.

Oon myös kavoille käyttänyt Hydra Vegetal tuotteita, puhdistusgeelistä kosteusvoiteeseen ja tämä sarja on aivan kultaa!

Suihkusaippuoita käytän myös (jardins du monde sarjaa) ja tykkään niistä. Tuoksut on yleensä tosi hyviä, esim. green lemons from mexico on tosi raikas eikä haise esassiselle. Niissäkään ei ole niitä parabenejä :)

En ole meikkejä tai tuoksuja tilannut niin paljon, mutta on mulla se 360 asteen ripsiväri, mikä on kyllä tosi hyvä. Tulee mielettömän pitkät ja näyttävät ripset jo yhdella kerroksella.

Vierailija
15/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt oikeastaan kaikista tuotteista paitsi ihovoiteista ja meikeistä - jälkimmäisiä en ole kokeillutkaan. Kevyet tuoksut ovat kivoja, volyymisampoo toimii, naamiot ym. ok ja viilentävä jalkavoide aivan ihanaa reissussa. Aurinkoöljy tuoksui älyttömän hyvältä. Ai niin, huulikiiltoja olen kyllä käyttänyt, ei mitään vikaa.

Vierailija
16/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasti kuvailtuna Yves Rocher on ranskalainen versio Lumenesta. Yves Rocherilla on tosin tuo kasvipohjaisuus lähes kaikissa tuotteissa, toisin kuin Lumenella, jossa usein mainostetaan tiettyjä ainesosia "luonnon tehoaineissa". Tuotteiden laatu vaihtelee samalla tavalla kuin kaikessa muussakin kosmetiikassa, mutta yhdet puhdistusliinat eivät todellakaan aiheuta kenellekään aknea, ellei jotain poikkeuksellista ole tapahtunut - tuollaiset tuotteet vedetään välittömästi pois markkinoilta (jos ovat sinne koskaan edes päässeet), jos noin rajuja sivuvaikutuksia tulee.

Vierailija
17/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käytöstä on jo pari viisikymmentä. Allergisoiduin YR:n tuotteille tosi pahasti. Meni vuosia ennenkuin iho rauhoittui. Enää en uskalla kokeilla.

Vierailija
18/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:19"]Minun käytöstä on jo pari viisikymmentä. Allergisoiduin YR:n tuotteille tosi pahasti. Meni vuosia ennenkuin iho rauhoittui. Enää en uskalla kokeilla.
[/quote]
Juu, siis pari vuosikymmentä. Hitto näitä autom.tekstinsyöttöjä...

Vierailija
19/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:25"]

Vai ihan roskaa? En ole koskaan käyttänyt, huvittaisi ehkä kokeilla.

[/quote]

crap, when you produce something on industrial scale and advertise it a lot... it is crap 

Vierailija
20/35 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella raju laadun vaihtelu. Ripsivärit huonoja, tuoksut voimakkaita ja "halvan tuoksuisia", luomivärit hyviä, suihkusaippuat ok, hyvää keskitasoa, puhdistusmaito pure camille, tykkään, peitepuikko, tykkään, shampoo (vain näyte) ihan kamala...