Onko Yves Rocherin tuotteet laadukkaita?
Vai ihan roskaa? En ole koskaan käyttänyt, huvittaisi ehkä kokeilla.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:23"]
Etikkahuuhde ollut hyvää, kuin myös shampoo ja hoitoaineet. Meikeistä en ole niin välittänyt, vaikuttavat aika huonoilta.
[/quote]
Etikkahuuhde on hyvää, mutta sinänsä hassu tuote, että saman efektin saa halvemmalla sekoittamalla vettä ja etikkaa ja käyttämällä huuhteena. Shampoopalojen käyttäjät on jo vuosia käyttäneet etikkahuuhtelua, eikä maksa paljon kun vaan noin puoleen litraan vettä laittaa lorauksen etikkaa, ja kaataa shampoopesun jälkeen päähänsä (ei huuhdella pois) ;)
[/quote]
:D joo, tiedän, että saman saisi halvemmin tehtyä itsekin, mutta olen täysin koukussa etikkahuuhteen tuoksuun! Se vadelmainen tuoksu muistuttaa jotenkin lapsuudesta ja on aina ihana palata onnellisiin lapsuusmuistoihin hiuksia pestessä :)
Ei Yves Rocherin nettisivujen kautta kannata tilata mitään kun maksutapoja on huonosti ja sivut ovat todella alkeelliset. Ei mitenkään nykyaikainen yritys. Tässä sähköposti firmasta 1.12.2016: "Ostoehdot ovat samat kaikille asiakkaillemme, mutta ne vaihtelevat kampanjasta ja myyntikanavasta riippuen. Tarjoamme korkeamman luottorajan ja pidemmän maksuajan postimyynnin tilauksille. Kotisivujen ja uutiskirjeen tarjouksista tehtyjen tilausten luottoraja on alhaisempi ja maksuaika on aina lyhyempi. Tämän päätöksen olemme tehneet maailmanlaajuisesti Yves Rocher’lla." Oikeasti? Yritys selvästi haluaa asiakkaita lähinnä postimyynnin kautta. Erikoista menoa!
Olen käyttänyt useampia. Yves rocher tuotteita ja kaikki on ainakin minulle sopinut olen käyttänyt kallìita tuotteita esim. lancome,ysl,Chanel ja Rocher ei jää yhtään kalliimpien tuotteiden varjoon päin vastoin ehkä vähän paremmalta.
Olen tykännyt sen takia, että on kasvikosmetiikkaa ja eläinkokeetonta. Heillä oli jopa ensimmäinen muovijätteen vähennys täyttöpusseissa saippualle.
Valitettavasti laatu vaihtelee, toinen tuote hyvä ja toinen huono. Ainesosia ei näy kuin vasta tilattua tuotteen kotiin. 14 pvän palautusoikeus on hyvä. En käytä mikromuovia ja skannaan kaikki ostamani tuotteet CosmEthicsilla. Valitettavasti yli 40 €:n tuotteet sisälsi 4 eri mikromuovia enkä huomannut reagoida ajoissa (joskus se kaksi viikkoa on pitkä aika ja joskus lyhyt). Maksoin laskun ja heitin tuotteet roskiin.
Nää oli kovia, joskus 30 vuotta sitten ilmaisnäytteillä meikattiin. Jos vielä löytyy jotain laatikonpohjilta, on yhä ja ehkä ikuisesti käyttökelpoisia eli säilöntäaineita on varmasti enemmän kuin missään muussa. Joka ei ehkä ole hyvä asia.
Minulla kaikki tämän firman kasvovoiteet kirvelevät silmiä. Jalkavoide hyvää, evidence-tuoksu ihana.
Olen todella pettynyt koko Yves Rocher firmaan. Epäasiallinen asiakaspalvelu ja tuotteiden puuttuminen sysätään asiakkaan syyksi eikä pahoitteluja tullut. Vaikka samana päivänä tilasin jäi tilaajalahjat saamatta. Huijausta, en jatkossa rahoja tuhlaa moiseen firmaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pettynyt koko Yves Rocher firmaan. Epäasiallinen asiakaspalvelu ja tuotteiden puuttuminen sysätään asiakkaan syyksi eikä pahoitteluja tullut. Vaikka samana päivänä tilasin jäi tilaajalahjat saamatta. Huijausta, en jatkossa rahoja tuhlaa moiseen firmaan.
Minulta ei ole ikinä jäänyt mitään tuotteita saamatta ja tilaajalahjat olen myös aina saanut, joskus jopa ylimääräisiäkin lahjoja.
Kaverin mutsilta lähti kasvoista iho jollain Yvesin hedelmähappovoiteella, kuoriutui siis ihan raa'an punaiseksi. Kun vauriot korjaantuivat ajan kanssa, hän oli tosi tyytyväinen ja sanoi, että säästi kalliin kemiallisen kuorinnan hinnan. Siinä on ihminen, jolla näkee asioissa valopuolet!
Itse saan iho-oireita lähes kaikista Yvesin tuotteista, joten en niitä ole ostanut enää vuosiin. Toisinaan sukulaiset antavat niitä lahjaksi, kun ne eivät sovi heille. Testaan ja huomaan aina uudelleen, että ei sovi mulle vieläkään.
Jos ihosi oli täydellinen, niin miksi sitten ostit Yves Rocher:in tuotteita? Et vaikuta uskottavalta! On varmaan kivaa haukkua yritystä jolla on laadukkaita tuotteita ja joka menestyy!
Tilailin aikanaan näitä. Minulle tuli ihonhoitotuotteista ihottumaa, enkä ollut muuten millekään allerginen. En suosittele allergikoille tai herkkäihoisille.
Ah! Tuulahdus ysäriltä. Vieläkö näitä muka saa?
Monoi tuotteet ovat lemppareitani. Niin huumaava tuoksu ja hyvä sopivuus iholleni.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:25"]Vai ihan roskaa? En ole koskaan käyttänyt, huvittaisi ehkä kokeilla.
[/quote]
Roskaa. Kasvoille ei missään nimessä mitään sen firman kuraa kannata laittaa. Minä ostin kerran ayves rocherilta kasvojen meikinpoistoliinoja. Jo eka kerta kirveli todella pahasti. Jokin ainesosa niissä aiheutti minulle useita vuosia kestäneen aknen ja muita kasvojen iho-oireita. Ennen sitä minulla oli täydellinen iho. Yves Rocherin paskaliinat tuhosivat kasvoni. Parannusta ei ole löytynyt ihotautilääkärillä ramppaamisesta huolimatta..
Välttäkää YvesRocheria viimeiseen asti. Älkää koskeko sen myymiin myrkkyihin.
N25