Kun aika on ajanut ohi
minusta tuli ystäväporukkani ainoa sinkku ja lapseton. Olen aina ollut jotenkin ehkä muiden varjossa. Minusta ei olla oltu kiinnostuneita. Mikäli on oltu en varmaankaan ole sitä sitten itse ymmärtänyt. Kukaan ei ole hakenut ei kotoa eikä muuallakaan. Nyt olen jo turtunut tilanteeseen ensin olin hakupäällä ja toiveikas vuosia sitten lakkasin hakemasta kun ei tuloksia. Tein kuten kuvittelin oikeaksi, kuten minulle sanottiinkin että "tulee kun on tullakseen". Ei ole tullut. Yksi nainen sanoi Mulle 7 vuotta sitten että sä et koskaan saa miestä etkä lapsia. Sun ei kuulu saada, et ole sen arvoinen. Mulla ei ole ollut edes sutinaa kenenkään kanssa vuosiin. En usko että edes tajuaisin jos kukaan iknä enää musta kiinnostuu mitenkään.
Kommentit (3)
Ja ikää on? Jos alle 40, niin älä hätäännyt vielä ollenkaan. Ja vaikka olisikin, niin älä silti hätäänny. Nelikymppisiä alkaa tulla toiselle kierrokselle tarjolle ihan hyviäkin miehiä. Itsekin sellaisen löysin kun olin vasta 30, niin yli 40v mies vei jalat alta. :)
Tinderiin ja muihin seuranhakupalveluihin, jos oikeastaan haluat miehen. Mutta ilman miestä voi kyllä ollla parempi. Ja sanon näin, vaikka minulla on monien kadehtima mies eikä ole koskan ollut ongelmaa miestä saada.
:(