Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!! kipua sydämen kohdalla lenkkeillessä

Vierailija
13.10.2014 |

Äsken lenkillä tuntui sydämen kohdalla kipua juostessa. Mitä kauemmin oli juossut, sen pahempaa se oli. En voi sanoa että se oli jotenkin puristava tunne, enemmänkin vain kipua. Tämä oli tällaista ehkä hieman juoksuaskelien tahtiin sykähtelevää kipua mutta ei varsinaisesti sykkivää. Tämä myös loppui heti ku alkoi kävellä.

Olen 20 vuotta ja kolesteroliarvoni ovat "ihanteelliset". Sukurasituksesta sen verran, että isoisä saanut sydänkohtauksen 40-vuotiaana, (tosin kuoli hoitovirheeseen 86-vuotiaana!!!). Että sukurasitusta on, mutta voiko näin nuorella jo olla suonet tukossa vai mistä kiikastaa??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti enempi lihasperäistä

Vierailija
2/5 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta vähän venytellä rintalihaksia, auttaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tost venyttelyst kyl tiiä :D

Vierailija
4/5 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sydänperäistä, voi olla olemattakin. Mulla vastaavat oireet olivat rintalastantulehdus tuossa iässä, mutta nyt 10 vuotta myöhemmin on epäily sydänviasta, tutkimuksiin menossa. Tosin on muitakin oireita verrattuna tuon aikaiseen. Ei ole mitään vielä tarkasti tutkittu, olen vasta saanut käskyn tutkimuksiin. 

Vierailija
5/5 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti rintalihakset/ rintaranka jumissa. Roiku jossain tangossa ja venytä käsiä taaksepäin.