Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

gallup: mille tasolle miehesi yltäisi tässä tilanteessa:

Vierailija
13.10.2014 |

Tipautat rasvaisen lohikastikkeen keittiössä lattialle. Laitat omat housusi pesukoneeseen, ja käärit keittiön maton niin että haisevat kalanpalat jäävät sinne sisälle ja kannat käärön kylppärin suihkun lattialle odottamaan pesukoneen vapautumista. (kyseessä siis ohut käytävämatto, jonka voi normikoneessa hyvin pestä). Unohdat asian. Mainitset miehelle haaverista, kun hän tulee kotiin. Mies tekee lasten iltapesut, itse et käy kylppärissä moneen tuntiin. Mitä tekee miehesi, kun mattokäärö on siellä suihkutilassa, kun pitäisi mennä lasten iltapesuille?

A) ei tapahdu, mies ei tee niitä iltapesuja

B) mies tekee pesut mattokääröstä välittämättä, eli se kastuu ja jää siihen

C) mies siirtää käärön sellaisenaan saunan puolelle ettei se kastu, ja jättää sinne

D) mies sanoo sinulle, että pesukone on pysähtynyt ja kysyy, onko matto unohtunut

E) mies heittää maton sellaisenaan koneseen ja kysyy sinulta, mikä ohjelma. Housut jäävät pyykkikoriin ruttuun

F) mies sulloo maton sellaisenaan pyykkikoneeseen, ja heittää jokseenkin järkevän ohjelman päälle, ja laittaa housusi kuivumaan

G) Mies avaa mattokäärön, huuhtelee lohibiitit viemäriin, laittaa tahranpoistoaineen, laittaa oikean ohjelman päälle pesukoneseen ja laittaa housusi kuivumaan

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies yltäis G-tasolle. Ehkä tekis tossa vielä pari ekstrajuttuakin, itse en edes niitä keksi, mutta hän keksisi kyllä. 

Vierailija
42/51 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I , veisi maton roskiin ja kävisi ostamassa uuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap palaa nyt vielä vastaamaan siltä varalta että jotakuta kiinnostaa...

ap:n mies teki C:t.

Ja ap:tä harmitti, koska meni itse suihkuun niin myöhään, että siinä vaiheessa mattoa ei enää voinut laittaa pesukoneeseen. Jos mies olisi vaivautunut sanomaan, että matto lojuu suihkutilassa, niin se olisi tullut pestyä samana iltana.

Mutta muuten siis ap:n kotona on se kotityöjako, että kumpi paremmin ehtii ja osaa ja jaksaa, tekee, ja mies on oikein hyvä. Tää vaan ärsytti. Mutta kiitos tämän gallupin huomasin, että tuskin olisi ruoho sen vihreämpää kenenkään muunkaan kanssa....

Ja tahrat näyttää lähteneen vielä seuraavanakin päivänä hoidettuna, joten loppu hyvin, kaikki hyvin : )

Vierailija
44/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen katkera!! Mun mies ois takuu varma A. Täällä ei oo ku yks A ennestään :(

Vierailija
45/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helkkari tekee rasvaista kalakeittoa. Hyi hitto. Nää on taas näitä "tältä aito nainen näyttää" kun syödään paskaa eikä liikuta yhtään.

Niin ja g. Miksi teidän miehet on niin idiootteja?

Vierailija
46/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Jos sen pitäisi itse päästä suihkuun, se nakkaisi mattorullan johonkin sivuun.

Vierailija
47/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mitään kalanperkeitä jätä pesuhuoneen lattialle. Se on fakta. Jos mä ne sinne jätän, mä teen sen tarkoituksella käskeä ukon viedä se koko paska roskiin. - En tiedä millä kalanhaju lähtee. Koiran paskan haju lähtee tervashampoolla, sitä voisin yrittää kokeilla. - Kertokaa millä kalan haju lähtee?

Vierailija
48/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:41"]

ap vastaa, että ei ole laiska, vaan unohti. Olin siis laittamassa lapsille ruokaa, ja akuuteinta oli maton poiskantamisen jälkeen mopata keittiö, ennenkuin lapset kuljettavat jalkapohjissaan lohimössön ympäri asuntoa. Sitten ruokin lapset. Moppaus-ruokkimishommissa liikuin vain keittiö-kodinhoitohuone - akselilla, kun tiesin, että maton kanssa etenen sitten kun pesukone vapaa. Mutta unohtui loppuillaksi.

[/quote]

Moninkertaisen isän pitää osata toimia tilanteessa. Se vaan on niin. Muu ei tule kysymykseenkään.

Vierailija
49/51 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että D. Saattaisi olla jopa G, ainakin jos matosta ja tarhanpoistoaineesta ja sen sijainnista olisi puhuttu aiemmin.

Kiva gallup!

Vierailija
50/51 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

C tai G. Useimmiten G. Ei ois eka kerta kun minun jälkiä korjailee, kun minä ne unohdan.

Vierailija
51/51 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

C

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä