gallup: mille tasolle miehesi yltäisi tässä tilanteessa:
Tipautat rasvaisen lohikastikkeen keittiössä lattialle. Laitat omat housusi pesukoneeseen, ja käärit keittiön maton niin että haisevat kalanpalat jäävät sinne sisälle ja kannat käärön kylppärin suihkun lattialle odottamaan pesukoneen vapautumista. (kyseessä siis ohut käytävämatto, jonka voi normikoneessa hyvin pestä). Unohdat asian. Mainitset miehelle haaverista, kun hän tulee kotiin. Mies tekee lasten iltapesut, itse et käy kylppärissä moneen tuntiin. Mitä tekee miehesi, kun mattokäärö on siellä suihkutilassa, kun pitäisi mennä lasten iltapesuille?
A) ei tapahdu, mies ei tee niitä iltapesuja
B) mies tekee pesut mattokääröstä välittämättä, eli se kastuu ja jää siihen
C) mies siirtää käärön sellaisenaan saunan puolelle ettei se kastu, ja jättää sinne
D) mies sanoo sinulle, että pesukone on pysähtynyt ja kysyy, onko matto unohtunut
E) mies heittää maton sellaisenaan koneseen ja kysyy sinulta, mikä ohjelma. Housut jäävät pyykkikoriin ruttuun
F) mies sulloo maton sellaisenaan pyykkikoneeseen, ja heittää jokseenkin järkevän ohjelman päälle, ja laittaa housusi kuivumaan
G) Mies avaa mattokäärön, huuhtelee lohibiitit viemäriin, laittaa tahranpoistoaineen, laittaa oikean ohjelman päälle pesukoneseen ja laittaa housusi kuivumaan
Kommentit (51)
C tai G. Ei välimuotoja. Kun alkaa tekemään tekee perusteellisesti, mutta ei mitenkään varmaa, että sattuisi se päivä kun tekee.
C tai G. Ei välimuotoja. Kun alkaa tekemään tekee perusteellisesti, mutta ei mitenkään varmaa, että sattuisi se päivä kun tekee.
D. Meillä ei kyllä ole lapsia, mutta yleensä jos toinen meistä tekee jotain kotihommaa ja huomaa jotain lisätekemistä niin pyytää toista tekemään sen. Eli tässä tapauksessa kun mies laittaisi hypoteettisia lapsia pesulle niin pyytäisi mua hoitamaan pyykit loppuun.
H) Ei edes mene kylppäriin, iltapesut hoituu vessassa.
ap vastaa, että ei ole laiska, vaan unohti. Olin siis laittamassa lapsille ruokaa, ja akuuteinta oli maton poiskantamisen jälkeen mopata keittiö, ennenkuin lapset kuljettavat jalkapohjissaan lohimössön ympäri asuntoa. Sitten ruokin lapset. Moppaus-ruokkimishommissa liikuin vain keittiö-kodinhoitohuone - akselilla, kun tiesin, että maton kanssa etenen sitten kun pesukone vapaa. Mutta unohtui loppuillaksi.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:41"]
ap vastaa, että ei ole laiska, vaan unohti. Olin siis laittamassa lapsille ruokaa, ja akuuteinta oli maton poiskantamisen jälkeen mopata keittiö, ennenkuin lapset kuljettavat jalkapohjissaan lohimössön ympäri asuntoa. Sitten ruokin lapset. Moppaus-ruokkimishommissa liikuin vain keittiö-kodinhoitohuone - akselilla, kun tiesin, että maton kanssa etenen sitten kun pesukone vapaa. Mutta unohtui loppuillaksi.
[/quote]
oma mokasi siis. mutta miehen vika?
Mies otta mattokäärön, tuo sen keittiöön, levittää lattialle, osoittaa kalanpaloja ja tahraa, katsoo minuun ja kysyy "miksi et ole siivonnut tätä".
aloittaja ei siivoa omia sotkujaan , je kehittää aiheesta mies-gallupin? av-palsta on mahdottoman viihdyttävä
G
Hän on todella kätevä ja itsenäinen kodinhoitoasioissa.
Varmaan d, meillä on miehellä kielto koskea mun pyykkeihin, sen verran monta paitaa on multa pilannut venyttämällä leveyssuuntaan. Tai sitten kävisi ö) mies ja muksu kuuraisi käsin sen maton samalla kun suihkuttelevat iltapesut.
C munkin mies, niin myös ap:n mies
G.
Oon ite ihan käsi. Todennäköisesti mulla olis vieläki ne kalasoosi housut jalassa ennen ku mies kysyisi, että ajattelitko ihan sohvalle tulla nuo jalassa. Koska unohtaisin ne päälle. Moniajo ei skulaa.
C, ja se olisi ihan ok. Tai voi kysyä, mikä suunnitelma maton kanssa on. Sitten joko minä tai hän voi hoitaa maton. Meillä työt hoituvat yhdessä, muuten liitto on aika paska. Veikkaan, että Ap:n mies olisi A.
Valitettavasti mies on niin törppö, että ei tee edes lasten iltapesuja. Eli siis menisi luultavasti itse suihkuun ja suihkuttelisi huolettomasti maton päälle. Arrrrgggggghhhhhhh mikä typerrrryys
En kyllä ois mitään lohenpaloja jättänyt maton väliin. Daaa-aa? Kuinka laiska oot? Hyi yök.