Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva jää isälle, minä ulkomaankomennukselle...

Vierailija
13.10.2014 |

Työnantajani otti yhteyttä ja tarjosi minulle mahdollisuutta lähteä jatkamaan projektia maahan, jossa olin viime vuonna ulkomaankomennuksella. Ihan miettimättä vastasin kyllä. Projekti oli hauska ja haastava. Ainoa mutta on tuo kesävaavi pikkuinen. Uskon kuitenkin, että niin miehelle kuin vauvalle tekee hyvää olla yhdessä tämä aika. Olenhan minä ollut lähellä jo monta kuukautta. Miehellä on apuna äitinsä ja kaksi hoitajaa. Kysynkin, miten teidän vauvat ovat reagoineet mahdolliseen pitkään eroon äidistä?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh

Vierailija
62/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:38"] [quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:27"] [quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:26"]Kas, Muru-kirjoittelijako heräsi pitkästä aikaa? Vauvan laiminlyönti ja kaksi hoitajaa heti kärkeen mainittu. Ja vielä kuvaillaan edellistä ulkomaanprojektia hauskaksi ja haastavaksi. Osuvaa.  [/quote] Laiminlyönti? Kerroit juuri jotain lastesi isästä. ap [/quote] Se on vauvan laiminlyöntiä, että erottaa vauvan pääasiallisesta hoitajastaan. Vai onko niin, että se on ollut joku muu kuin vauvan äiti jo ensimmäisinä elinkuukausina?  5 [/quote] Minä olen ollut pääasiallinen hoitaja. Mies rinnalla tietysti, miehen äiti ja vauvan hoitajat myös, joihin vauva luottaa täysin. Lento on lyhyt ja voimme tavata vaikka kuinka usein. ap [/quote] Äh. Muru oli ihan hauskaa viihdettä silloin muutama vuosi sitten äitiyslomalla. En silloin en juuri edes vaivautunut kommentoimaan, nautin halvasta lukuviihteestä ja joskus jopa puolustin taitoasi kirjoittaa. Silloin tarinat liittyivät kuitenkin aikuisiin, pienten vauvojen (provovauvojenkaan) kustannuksella en halua tarinoida. Onneksi olen välttynyt avaamasta muita uusia, provovauvan toisesta huoneesta itkemis ym. juttuja. 5 [/quote] Näin. Menee liian paskaksi [/quote] Vittu kun inhoon just näitä kirjottajia joitten pitää tulla avautumaan että MINUA ei huvita lukea tätä ketjua, MINUSTA ei tunnu hyvältä. Älä vittu lue sit. Ketään ei kiinnosta. Joitain kiinnostaa aihe. Ei oo niin vakavaa.

[/quote]

Aikamoisen reaktion kommentti sai kuitenkin sinussa aikaan. Itse luen mieluummin asiallisesti argumentoitua tekstiä kuin vitulla höystettyä riehumista. Ymmärrän kuitenkin, että en tällä palstalla voi määritellä sitä, kuka tänne saa kirjoittaa. Etkä muuten voi SINÄKÄÄN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
64/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
65/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäkkö miks näistä sun jutuista ei enää tykätä? Sä oot jotenkin mennyt liian pitkälle. Ei pyykinlevittämisestä tietenkään saa hyvää draamaa, mutta kun oot käynyt läpi jo niin monta erilaista dramaattista tilannetta ja aina niitä tulee lisää. Mitäs niitä nyt onkaan... suhde varattuun mieheen, raiskaus, kaikenlaiset epämääräiset kuviot seurustelukumppanin ja omien kaverien kanssa, isän jatkuva uskottomuus, siskon poikaystävän paneminen, kummalliset raskauskuviot, keskenmeno, pettäminen, puolison huumeilut, kummallisen etäinen suhde vauvaan... jotenkin tuo lehmä on nyt lypsetty kuivaksi. Alkupään Muru-juttujen päähenkilö oli vielä jotenkin sympaattinen, mutta kun on lukenut suurimman osan näistä stooreista, tulee vain äklöttävä olo.

Vierailija
66/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Vierailija
67/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tämä olisi toisin päin? Mies lähtemässä ja minä jäämässä kotiin. Olisiko se eri asia?

ap

Vierailija
68/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:34"]Tiiäkkö miks näistä sun jutuista ei enää tykätä? Sä oot jotenkin mennyt liian pitkälle. Ei pyykinlevittämisestä tietenkään saa hyvää draamaa, mutta kun oot käynyt läpi jo niin monta erilaista dramaattista tilannetta ja aina niitä tulee lisää. Mitäs niitä nyt onkaan... suhde varattuun mieheen, raiskaus, kaikenlaiset epämääräiset kuviot seurustelukumppanin ja omien kaverien kanssa, isän jatkuva uskottomuus, siskon poikaystävän paneminen, kummalliset raskauskuviot, keskenmeno, pettäminen, puolison huumeilut, kummallisen etäinen suhde vauvaan... jotenkin tuo lehmä on nyt lypsetty kuivaksi. Alkupään Muru-juttujen päähenkilö oli vielä jotenkin sympaattinen, mutta kun on lukenut suurimman osan näistä stooreista, tulee vain äklöttävä olo.
[/quote]

Kevyttä stooria minun historiaani verrattuna.

Vierailija
69/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:34"]Tiiäkkö miks näistä sun jutuista ei enää tykätä? Sä oot jotenkin mennyt liian pitkälle. Ei pyykinlevittämisestä tietenkään saa hyvää draamaa, mutta kun oot käynyt läpi jo niin monta erilaista dramaattista tilannetta ja aina niitä tulee lisää. Mitäs niitä nyt onkaan... suhde varattuun mieheen, raiskaus, kaikenlaiset epämääräiset kuviot seurustelukumppanin ja omien kaverien kanssa, isän jatkuva uskottomuus, siskon poikaystävän paneminen, kummalliset raskauskuviot, keskenmeno, pettäminen, puolison huumeilut, kummallisen etäinen suhde vauvaan... jotenkin tuo lehmä on nyt lypsetty kuivaksi. Alkupään Muru-juttujen päähenkilö oli vielä jotenkin sympaattinen, mutta kun on lukenut suurimman osan näistä stooreista, tulee vain äklöttävä olo. [/quote] Kevyttä stooria minun historiaani verrattuna.

[/quote]

Joo, toki on todella kovia kohtaloita, mutta ootko sä lukenut näitä Muru-juttuja? Nää on fiktiota, ja sitä kommentoin.

Vierailija
70/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:37"]

Mitäs jos tämä olisi toisin päin? Mies lähtemässä ja minä jäämässä kotiin. Olisiko se eri asia? ap

[/quote]

muistatko, että täällä kauhisteltiin sitä, että miehesi ei suostunut vaihtamaan vauvanne vaippaa? Vastaus on siis ei. Olisi yhtä kurjaa, jos vauvan pääasiallisena hoitajana ollut isä päättäisi lähteä yhtäkkiä vauvan luota toiseen kaupunkiin. 

Vierailija
71/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:34"]Tiiäkkö miks näistä sun jutuista ei enää tykätä? Sä oot jotenkin mennyt liian pitkälle. Ei pyykinlevittämisestä tietenkään saa hyvää draamaa, mutta kun oot käynyt läpi jo niin monta erilaista dramaattista tilannetta ja aina niitä tulee lisää. Mitäs niitä nyt onkaan... suhde varattuun mieheen, raiskaus, kaikenlaiset epämääräiset kuviot seurustelukumppanin ja omien kaverien kanssa, isän jatkuva uskottomuus, siskon poikaystävän paneminen, kummalliset raskauskuviot, keskenmeno, pettäminen, puolison huumeilut, kummallisen etäinen suhde vauvaan... jotenkin tuo lehmä on nyt lypsetty kuivaksi. Alkupään Muru-juttujen päähenkilö oli vielä jotenkin sympaattinen, mutta kun on lukenut suurimman osan näistä stooreista, tulee vain äklöttävä olo.
[/quote]

Luuletko, että kukaan tietää minusta ihan kaikkea? Ei tiedä. On yksi, joka tietää melkein kaiken, mutta ei hänkään kaikkia tunteitani pääse näkemään. Kukaan ei tiedä, että vähintään kerran viikossa mä kadun, että tein tuon vauvan. Sitten tuntuu ihan hirveältä. Ei mun elämäni ole niin helppoa ollut. En ole kylmä! Kyllä tässä tunteita on riepoteltu ja on pitänyt miettiä, kuka mä olen. Mutta jokainen on itse itsestään vastuussa, ja tunteistaan. Mun paras jaksoni elämässä oli lyhyt suhteeni itsevarmaan, helppoon mieheen, joka ei vaatinut sitoumuksia ja suurta rakkautta. Oli vain kivaa yhdessä. Ja se karahti kiville. Olen parhaani mukaan koittanut aktiivisesti rakentaa hyvää elämää. Paljonhan mä olen saanut, ihan kaiken.

2

Vierailija
72/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:34"]Tiiäkkö miks näistä sun jutuista ei enää tykätä? Sä oot jotenkin mennyt liian pitkälle. Ei pyykinlevittämisestä tietenkään saa hyvää draamaa, mutta kun oot käynyt läpi jo niin monta erilaista dramaattista tilannetta ja aina niitä tulee lisää. Mitäs niitä nyt onkaan... suhde varattuun mieheen, raiskaus, kaikenlaiset epämääräiset kuviot seurustelukumppanin ja omien kaverien kanssa, isän jatkuva uskottomuus, siskon poikaystävän paneminen, kummalliset raskauskuviot, keskenmeno, pettäminen, puolison huumeilut, kummallisen etäinen suhde vauvaan... jotenkin tuo lehmä on nyt lypsetty kuivaksi. Alkupään Muru-juttujen päähenkilö oli vielä jotenkin sympaattinen, mutta kun on lukenut suurimman osan näistä stooreista, tulee vain äklöttävä olo.
[/quote]

Luuletko, että kukaan tietää minusta ihan kaikkea? Ei tiedä. On yksi, joka tietää melkein kaiken, mutta ei hänkään kaikkia tunteitani pääse näkemään. Kukaan ei tiedä, että vähintään kerran viikossa mä kadun, että tein tuon vauvan. Sitten tuntuu ihan hirveältä. Ei mun elämäni ole niin helppoa ollut. En ole kylmä! Kyllä tässä tunteita on riepoteltu ja on pitänyt miettiä, kuka mä olen. Mutta jokainen on itse itsestään vastuussa, ja tunteistaan. Mun paras jaksoni elämässä oli lyhyt suhteeni itsevarmaan, helppoon mieheen, joka ei vaatinut sitoumuksia ja suurta rakkautta. Oli vain kivaa yhdessä. Ja se karahti kiville. Olen parhaani mukaan koittanut aktiivisesti rakentaa hyvää elämää. Paljonhan mä olen saanut, ihan kaiken.

2
[/quote]

Eihän sulle kun koko palsta huutanut yhteen ääneen että älä tee lasta.

Vierailija
73/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:27"] [quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:26"]Kas, Muru-kirjoittelijako heräsi pitkästä aikaa? Vauvan laiminlyönti ja kaksi hoitajaa heti kärkeen mainittu. Ja vielä kuvaillaan edellistä ulkomaanprojektia hauskaksi ja haastavaksi. Osuvaa.  [/quote] Laiminlyönti? Kerroit juuri jotain lastesi isästä. ap [/quote] Se on vauvan laiminlyöntiä, että erottaa vauvan pääasiallisesta hoitajastaan. Vai onko niin, että se on ollut joku muu kuin vauvan äiti jo ensimmäisinä elinkuukausina?  5 [/quote] Minä olen ollut pääasiallinen hoitaja. Mies rinnalla tietysti, miehen äiti ja vauvan hoitajat myös, joihin vauva luottaa täysin. Lento on lyhyt ja voimme tavata vaikka kuinka usein. ap

[/quote]

Äh. Muru oli ihan hauskaa viihdettä silloin muutama vuosi sitten äitiyslomalla. En silloin en juuri edes vaivautunut kommentoimaan, nautin halvasta lukuviihteestä ja joskus jopa puolustin taitoasi kirjoittaa. Silloin tarinat liittyivät kuitenkin aikuisiin, pienten vauvojen (provovauvojenkaan) kustannuksella en halua tarinoida. Onneksi olen välttynyt avaamasta muita uusia, provovauvan toisesta huoneesta itkemis ym. juttuja.

5
[/quote]

Näin. Menee liian paskaksi
[/quote]

Vittu kun inhoon just näitä kirjottajia joitten pitää tulla avautumaan että MINUA ei huvita lukea tätä ketjua, MINUSTA ei tunnu hyvältä. Älä vittu lue sit. Ketään ei kiinnosta. Joitain kiinnostaa aihe. Ei oo niin vakavaa.
[/quote]

Yhyyy. Älä itse lue kommentteja jotka heti näet negatiivisena. Vapaa palsta.

Vierailija
74/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru halusi olla parempi ja läsnäollessa äiti kuin oma äitisuhteensa. Näinkään sitä hyvää äitisuhdetta rakennetaan?

Vierailija
75/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se yksi on joka tietää melki kaiken?

Vierailija
76/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:51"]

Muru halusi olla parempi ja läsnäollessa äiti kuin oma äitisuhteensa. Näinkään sitä hyvää äitisuhdetta rakennetaan?

[/quote]

Muru haluaa nyt luoda läheisempää suhdetta siihen työpanoon, koska Mulkku alkaa jo kyllästyttää.

Vierailija
77/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:53"]Kuka se yksi on joka tietää melki kaiken?
[/quote]

Villi veikkaus se sen paras ystävä jonka kanssa ylläri ylläri myös seksiä harrastanut,

Vierailija
78/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:53"]Kuka se yksi on joka tietää melki kaiken?
[/quote]

Villi veikkaus se sen paras ystävä jonka kanssa ylläri ylläri myös seksiä harrastanut,
[/quote]

Se joka vei sen neitsyyden kun muru täytti 16. Mut ei kai ne sen jälkeen oo pannu?

Vierailija
79/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:34"]Tiiäkkö miks näistä sun jutuista ei enää tykätä? Sä oot jotenkin mennyt liian pitkälle. Ei pyykinlevittämisestä tietenkään saa hyvää draamaa, mutta kun oot käynyt läpi jo niin monta erilaista dramaattista tilannetta ja aina niitä tulee lisää. Mitäs niitä nyt onkaan... suhde varattuun mieheen, raiskaus, kaikenlaiset epämääräiset kuviot seurustelukumppanin ja omien kaverien kanssa, isän jatkuva uskottomuus, siskon poikaystävän paneminen, kummalliset raskauskuviot, keskenmeno, pettäminen, puolison huumeilut, kummallisen etäinen suhde vauvaan... jotenkin tuo lehmä on nyt lypsetty kuivaksi. Alkupään Muru-juttujen päähenkilö oli vielä jotenkin sympaattinen, mutta kun on lukenut suurimman osan näistä stooreista, tulee vain äklöttävä olo.
[/quote]

2
[/quote]

Eihän sulle kun koko palsta huutanut yhteen ääneen että älä tee lasta.
[/quote]

Mä rakastan tuota pikkuista ihan mielettömästi.

ap

Vierailija
80/101 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:53"]Kuka se yksi on joka tietää melki kaiken?
[/quote]

[/quote]

Se joka vei sen neitsyyden kun muru täytti 16. Mut ei kai ne sen jälkeen oo pannu?
[/quote]

ei kai, silti nukkuvat vierekkäin, muru on mustasukkainen jos se ystävä alkaa seurustella koska ei tule enää huomiota jne. Ihan terve suhde siis sekin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi