Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon kirppistuotto 140e. Hyvä vai huono?

Vierailija
13.10.2014 |

Otsikossa tulikin jo kysymys. Tuon verran on tullut viikossa voittoa. Myynnissä ollut lähinnä naisten/teinityttöjen vaatteita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jää viikossa alle 200, niin mielestäni aika surkeasti, vaikka pöytävuokra olisikin se 35-40 euroa.

Vierailija
2/12 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:29"]Itse sain päivässä 390 euroa.
[/quote]

Kertoisitko millä tuotteilla ja kirppareilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin älytöntä.. En ole itse koskaan päässyt kuin noin sataseen viikossa. Myytävänä hyväkuntoisia ja muodikkaita aikuisten ja lasten vaatteita sekä kenkiä, koruja, kodin pientavaraa. Pöydän siivoan päivittäin. Ja silti näin..

Tuttavani, jonka kamat paljon surkeampia tienaa vähintään kolminkertaisesti samalla kirpparilla. Mitä teen väärin?!?

Vierailija
4/12 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion citypörssi, aina oon saanu 200€ . Riippuu tavaroista. Oon myös huomannut että poikien ja miesten kuteet ei mene,mutta lasten vaatteet ja pienet naisten ja nuorten vaatteet menee heti. Samoin laukut,vyöt,huivit,kirjat ja kipot .ja lelut menee! Jos oot joku 44koon jakkumamma niin harvoin ne kaupaks menee:(

Vierailija
5/12 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:50"]

Tää on niin älytöntä.. En ole itse koskaan päässyt kuin noin sataseen viikossa. Myytävänä hyväkuntoisia ja muodikkaita aikuisten ja lasten vaatteita sekä kenkiä, koruja, kodin pientavaraa. Pöydän siivoan päivittäin. Ja silti näin.. Tuttavani, jonka kamat paljon surkeampia tienaa vähintään kolminkertaisesti samalla kirpparilla. Mitä teen väärin?!?[/quote]

Et tee mitään väärin, muttet myöskään liioittele tuottoa. Ainakin minä tiedän muutaman, jotka pyöristävät tienaamansa summan hyvinkin reilusti ylöspäin...

Vierailija
6/12 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikuttaa kirpparimyyntiisi oleellisesti: -silitä myymäsi vaatteet, älä ylitäytä pöytääsi, huolehdi siitä, että pöydässäsi on aina monia eri juttuja: vaatteita, koruja, leluja ,kirjoja, pelejä,huiveja jne. , käy järjestelemässä pöytäsi päivittäin, pyydä rahaa vähän yläkanttiin mutta älä liiottele.

Vierailija
7/12 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi keino lisätä myyntiä on laittaa -50% lappu. Johan alkaa tavarat hävitä! Minä myön kirpparilla eurolla leffoja. Ei oikein mennyt kaupaksi. Laitoin lapun että kaikki -50%. Melkein kaikki leffat meni parissa päivässä. T.2

Vierailija
8/12 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain viikon myynnistä 180e. Myynnissä käytännössä leffoja ja kirjoja (kaikki eurolla), muutama miehen pleikkaripeliä seassa. Minun mielestä hyvä myynti, parempi mitä odotin.

Kai se riippuu ihan siitä millaista tavaraa olet sinne kirpparille vienyt ja millä hinnalla ja tarkoituksella on myynyt. Eli turhat tavarat kaapista pois todella halvalla, vai yrittääkö saada oikeasti rahaa jollain esim merkkivaatteilla... ja oletko saanut kuinka paljon myytyä vai jouduitko tuomaan paljon tavaraa takaisin..

Vierailija
9/12 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain päivässä 390 euroa.

Vierailija
10/12 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mll:n kirppikseltä tuli 3 tunnin myynniltä n.370 €. Kotiin en raijannut takaisin mitään vaan loput vaatteet jätin keräyspisteeseen, josta menevät Viroon. Ihan kiva tuntipalkka tuosta tuli varsinkin, kun ei ollut edes hinnoittelun vaivaa :).

Vierailija
11/12 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan ok. Tavarat pn pois nurkista ja tolla rahalla ostaa talveksi vaikka parit kunnon kengät.

Vierailija
12/12 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tosi hyvä. En ole itse koskaan saanut mitään 200-300€:n tuottoja. Ihmettelen paljonko sitä myytävää pitää olla, että tuohon pääsee.