Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies ei vastaa puheluihin tai tekstiviesteihin

Vierailija
13.10.2014 |

Kyse on lapsen tapaamissopimuksista yms. Ex-mies täysin yhteistyökyvytön. Edes lastenvalvojalla käynti ei auttanut. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna varaa aika asianajajalle. Lastenvalvoja ei voi pakottaa miestä joten hae käräjäoikeuden päätös asialle. Älä anna miehen pelata elämälläsi. Yksikin ohari lastenvalvojalle riittää. Jos annat nyt periksi, tekee sitä vuosia. Heti vaan homma vireille ja virallista reittiä asia etenemään. Yhteistyöhaluton ukko selvitelkööt asianajajan kanssa jatkoa. Nuo ulisijat täällä jätä omaan arvoonsa, eivät tiedä yhtään mitään. Jos ei hyvällä niin vaikean kautta, tsemppiä.

Vierailija
2/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä mitään yhteyttä entiseen perheeseen. Olin kuuleman mukaan niin huono isä, kun en kestänyt vaimon pettämistä ja sen takia lähdin. Olen vastuuntunnoton raukka, joka olisi pitänyt pysyä siinä helvetissä. Siellä hoitakoon tenavat. Rahaa saa joka kuukausi minulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida vittu itse ne kakaras!

Vierailija
4/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 02:04"]

Minä en pidä mitään yhteyttä entiseen perheeseen. Olin kuuleman mukaan niin huono isä, kun en kestänyt vaimon pettämistä ja sen takia lähdin. Olen vastuuntunnoton raukka, joka olisi pitänyt pysyä siinä helvetissä. Siellä hoitakoon tenavat. Rahaa saa joka kuukausi minulta.

[/quote]

Todellakin olet huono isä kun rankaiset lapsia heidän äitinsä tekemisistä. Tosin mistäs sitä tietää vaikket niiden isä olisikaan.

Vierailija
5/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 02:07"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 02:04"]

[/quote]

Todellakin olet huono isä kun rankaiset lapsia heidän äitinsä tekemisistä. Tosin mistäs sitä tietää vaikket niiden isä olisikaan.
[/quote]

Olen tuon kuullut jo aikaa sitten, joten en jaksa siitä välittää. Ollaan sitten huono isä. Tulipahan sekin selväksi.

Vierailija
6/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet vauva.fi nimisellä sivustolla? Ei toi vanhemmuus tunnu kiinnostavan.

Vierailija
7/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet valinnut aikoinaan täysin yhteistyökyvyttömän miehen syystä että? Löytyisikö peilistä syyllinen muihinkin ongelmiin?

Vierailija
8/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 02:05"]Hoida vittu itse ne kakaras!
[/quote]

Ne on ihan yhtä paljon sen miehenkin "kakaroita". 50% geeneistä äidiltä, 50% isältä. Perusbiologiaa, katsos.

Vierailija
9/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 02:07"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 02:04"]

[/quote]

[/quote]

Olen tuon kuullut jo aikaa sitten, joten en jaksa siitä välittää. Ollaan sitten huono isä. Tulipahan sekin selväksi.
[/quote]

Ero ei tehnyt sinusta huonoa isää, vaan se että hylkäsit syyttömät lapsesi heidän äitinsä sekoilujen takia. Mitä pahaa lapsesi ovat sinulle tehneet? Miksi he ansaitsevat hylkäämisesi? Mikään suurikaan rahasumma ei korvaa sinun häviämistäsi heidän elämästään.

* Olisit osoittanut exäsi väitteet huonosta isyydestä vääräksi jos olisit jatkanut lasten tapaamista eron jälkeen. Nyt olet valitettavasti osoittanut ne todeksi ihan itse (edelleenkin totaalihylkäämisesi, ei eron takia). Pareja eroaa jatkuvasti. Normaalit, terveet ihmiset osaavat erottaa toisistaan katkeruuden exää kohtaan ja rakkauden&VANHEMMAN VELVOLLISUUDET lasta kohtaan.

* Vielä voit yrittää muuttaa tilanteen! Ota yhteyttä lapsiisi vaikka lastenvalvojan kautta. Mutta älä ihmettele äläkä syyttele exääsi vieraannuttamisesta, jos lapset ovat vihaisia tai vastahakoisia. Pienet lapset unohtavat helposti, ja isommat ovat syystäkin vihaisia (kun hylkäsit heidät, vaikka olivat syyttömiä tilanteeseen), ei siinä edes tarvita äidin pahanpuhumista.

Vierailija
10/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 06:47"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 02:05"]Hoida vittu itse ne kakaras!
[/quote]

Ne on ihan yhtä paljon sen miehenkin "kakaroita". 50% geeneistä äidiltä, 50% isältä. Perusbiologiaa, katsos.
[/quote]
Niin paitsi silloin kun äidille sopii paremmin, että hän on kuitenkin tehnyt sen isomman työn.

Vierailija
11/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:04"]

Olette lastensuojelun kanssa luultavasti kyykyttäneet eksää kaksin käsin, niin kuin tantoilla on tapana.

Vittuiluun yleensä vastataan.

[/quote]

Tai ei vastata jos tahtoo että ex unohtaa ja antaa toisen elää omaa elämää niinkuin on itse yrittänyt. Lapsiin ei voi ottaa kantaa kun ei tiedä mikä muuten tilanne.

Vierailija
12/12 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette lastensuojelun kanssa luultavasti kyykyttäneet eksää kaksin käsin, niin kuin tantoilla on tapana.

Vittuiluun yleensä vastataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi