Pyörätuoli ihmiselle tekemistä
Jotain mukavaa tekemistä ihmisen kanssa joka istuu pyörätuolissa. Tarkoituksena piristää ystävää. :) ideoita?
Kommentit (17)
Älä ajattele mitä pyörätuolissa istuva haluais tehdä, mieti mitä ystäväsi haluis tehdä. Leipoa, katella telkkaa, käydä keilaamassa, käydä lenkillä...? Vai ihan vaan kahvitella ja jutella? Nää kaikki onnistuu pyörätuolinkin kanssa.
Kyseisellä henkilöllä pelaa vain kädet joten keilaaminen pois suljettu kun ei pysty keskivartaloa käyttämään... Muita ehdottamianne juttuja on tehty useesti. :)
Käykää yhdessä jouluostoksilla, kavereille ja sukulaisille lahjoja. Sen jälkeen jonnekin kahville. :)
No, mitä jos kysyisit siltä ihmiseltä itseltään, mitä hän tykkäisi tehdä?
Onko tämä pyörätuoli-ihminen sitten masentunut, kun häntä täytyy piristää?
Mä käytän tuolia ja voin keilata ihan hyvin. Jotkut käyttää sellaista keilaustelinettä, kannattaa tiedustella keilailupaikoista onko niillä.
Vie julkisiin vessoihin ajamaan kahdeksikkoa ja testaamaan esteettömyyttä. Jos ei mahdu, niin valitusta peliin ja tiloista vastaavalle sakkoa. Hauskaa!
Leffaan yhdessä vaikka tai jonnekin keikalle?
Päiväristeily Tallinnaan eli vähän erilaiset maisemat, ostoksia ja ruokaa. Ei kustanna ihan hirveästi, mutta aikaa tietysti menee koko päivä, invapalvelut pelaavat laivalla ja terminaaleissa aika hyvin.
Pyörätuoli-ihminen? Ei hitto 😀😀😀
Se termi on kyllä pyörätuolin käyttäjä.
Nykyään julkaistaan tosi paljon moderneja mielenkiintoisia lautapelejä.
Suosittelen kuitenkin erikoisliikkeitä, koska markettivalikoima on suunnattu enemmän pienille lapsille ja niille aikuisille jotka eivät tiedä paremmasta.
Huoh. Jos nyt ei ihan kalliokiipeilyä ajatellut tai muuta vastaavaa, niin hänen kanssa voi tehdä ihan sitä mitä tekisit kenen tahansa muun kanssa. Ja jos motiivisi on "piristää raukkaa joka on pyörätuoliin sidottu" niin anna olla. Jos haluat ihan vaan viettää aikaa ystäväsi kanssa tasavertaisina ihmisinä, niin soita ja kysy, tehtäisikö jotain yhdessä. Miksi sun av-palstalta tarvitsee kysyä, kun sä voit sen ystävän kanssa miettiä, mitä te voisitte tehdä. Vai onko kyseessä joku "näin joulun alla haluan omaa huonoa omaatuntoa puhdistaa joten hyväntekeväisyys minun ehdoillani ja minun ollessa yläpuolella kohteeseen nähden" -homma?
Ja ei, en ole katkera pyörätuolia käyttävä ihminen. Vaan se, joka pitää kaikkia ihmisiä tasavertaisina ja ärsyyntyy, kun selkeästi asetutaan yläpuolelle toiseen nähden.
Pyörätuoli ihminen (yhdys sana säännöt hukassa tässäkin)? Onko se joku biorobotti?
Jos joku kutsuis mua tuolla sanalla niin sais kyllä unohtaa koko jutun.
Käyt käyttämässä häntä pihalla ja kaupoilla jos tykkää. Tietysti vain taivas on rajana! Ei pyörätuoli estä elämistä. Pelaatte jotain, teette ruokaa, käytte jossain syömässä, katsotte elokuvia. Minkälaisesta ihmisestä muuten on kyse? Ei pyörätuoli sinällään mitään estä.