Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miten on?

• ylös 3
  • alas 12

Sivut

Kommentit (68)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tuskin niillä pehmoleluillaan loukkaa yhtään ketään, joten miksi hänestä pitäisi ylipäätään ajatella jotain?

• ylös 67
  • alas 5
Vierailija

Ajattelisin että siinä todennäköisesti mainio tyyppi, jonka seurassa viihtyisin satavarmasti paremmin kuin perustallaajan, joka tekee elämässään kaiken yleisen kaavan mukaan.

• ylös 70
  • alas 3
Vierailija

Aika monella tuntemallani sinkulla on parisänky. Yllättävän monella ihmisellä myös on jotain lapsuuden pehmoleluja tallella, niistä vaan ei monikaan pidä mitään ääntä koska ajattelee sen olevan jotenkin noloa. Kuulostaa siis ihan normaalilta tapaukselta.

• ylös 50
  • alas 3
Vierailija

Paöjon kiinnostavampi ihminen kuin semmoinen joka elää liikaa tosikko aikuisen elämää

• ylös 45
  • alas 4
Vierailija

Aikuinen lapsi joka ei suostu lopettamaan leikkejä ja aikuistumaan. Lapset tarvii leluja ei aikuiset

• ylös 12
  • alas 44
Vierailija

Mitä väliä kun toinen puoli on muuten tyhjä?
Mun parisängyn toinen puoli on seinää vasten.

Vierailija

Miettisin että mitä hemmettiä teen lähes 5-kymppisen tuntemattoman naisen makuuhuoneessa.

• ylös 38
  • alas 1
Vierailija

Elää sitä mistä jäi nuorena paitsi. Näin minä olen tehnyt. En saanut lapsena tai nuorena koskaan mitä halusin. Halusin koko lapsuuden ja nuoruuden talvitakkia jossa oli karvareunainen huppu. Äiti ei suostunut ostamaan, luultavasti piruuttaan. Huono, tunnekylmä äiti. Kun sitten menin töihin, ensimmäinen ostamani talvitakki oli karvahupullinen.
Sama muiden juttujen kanssa. On tullut osteltua monia mistä jäin lapsena paitsi. Pipo jättitupsulla jne.

• ylös 36
  • alas 5
Vierailija

Olisi varmaan kaivannut parisuhdetta ja lapsia? Ei ole itsenäinen? Hulluttelee oikein rempseästi? En tiedä, riippuuko siitä millaisia ne lelutkin on? Ja leikkiikö niillä vai onko koristeita tai keräilyesineitä? En tiedä, siinä on ainakin henkilö, jolle en olisi kateellinen mistään.

• ylös 5
  • alas 14
Vierailija

Ihminen, jonka ei ainakaan tarvitse juosta psykologeille tai muille nee age hörhöille etsimään sisäistä lastaan.

• ylös 19
  • alas 1

Sivut