Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 48-vuotiaasta naisesta jolla parisänky ja sänky täynnä pehmoleluja. Ei oo naimisissa eikä oo lapsia.

Vierailija
05.09.2021 |

Miten on?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä kun toinen puoli on muuten tyhjä?

Mun parisängyn toinen puoli on seinää vasten.

Mulla myös, enkä todellakaan suostuisi ahtautumaan mihinkään 80cm kapeaan sänkyyn.

Vierailija
22/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi ajatella mitään? Jokainen elää niin kuin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä kun toinen puoli on muuten tyhjä?

Mun parisängyn toinen puoli on seinää vasten.

Minulla ei ole toinen puoli tyhjä. Nukun keskellä parisänkyä. Ihanaa!

Vierailija
24/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetön/naiserton/lapseton yksinäinen iäkkäämpi nainen. Saa lämpöä pehmoleluilta. Pelkää ihmisiä. Tavoittelee ehkä erityisyyttä? Merkitys hukassa.

Vierailija
25/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut parisänky. Kaksi yöpöytää, kaksi yölamppua, pörrömatto kummallakin puolella sänkyä, tuplapeitteet, tuplalakanat ja muutama tyyny (kaksi muotovaahtotyynyä, kaksi viilennystyynyä ja pari tavallista). Isohko pehmokoira ja muutama nalle, joista useimmat istuvat nojatuolissa. Koira on kolmikymppinen ja kaksi nalleista yhtä vanhoja kuin minä eli 60-lukulaisia, ja olemme kulkeneet yhdessä pitkän taipaleen. Minä juttelen niille ja kuvaan niitä muun muassa joulukortteihin. Niillä on tapana seikkailla muutenkin pehmoeläimille epätavallisissa paikoissa.

En voi ottaa omaa koiraa, joten nämä ovat lemmikkejäni. Ei tästä muuta psykologista selitystä löydy kuin se, että olen pysynyt leikkisänä aika pitkään. :)

Vierailija
26/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän pimeä, jos niitä leluja on siis paljon😳

Vierailija
27/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen lapsi joka ei suostu lopettamaan leikkejä ja aikuistumaan. Lapset tarvii leluja ei aikuiset

Höpö höpö. Aikuiset leikkii ihan siinä missä lapsetkin; pelaa pallopelejä tai vaikka pokeria, käy ajelemassa kartingia tai osallistuu tietovisoihin. Monet myös keräilee erilaisia esineitä. Miksi ihmeessä se keräilyesine ei voisi olla myös pehmolelu.

Vierailija
28/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen lapsi joka ei suostu lopettamaan leikkejä ja aikuistumaan. Lapset tarvii leluja ei aikuiset

Höpö höpö. Aikuiset leikkii ihan siinä missä lapsetkin; pelaa pallopelejä tai vaikka pokeria, käy ajelemassa kartingia tai osallistuu tietovisoihin. Monet myös keräilee erilaisia esineitä. Miksi ihmeessä se keräilyesine ei voisi olla myös pehmolelu.

Juuri niin. Aikuiset myös katselevat sitä, kun toiset aikuiset leikkivät: jääkiekkoa, bumtsibumeja ja muita laulu- ja leikkiohjelmia. Ja mitä muuta tanssiminen on kuin leikkimistä?

Missähän iässä pehmoeläimet pitäisi viedä roskikseen? Ja miksi?

Nro 25 (ikää yli tuplasti)

Vierailija
29/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sänky täynnä nalleja ja pehmoleluja🐹ei tunnu niin yksinäiseltä ja mulla vielä barbi nukke kokoelma😍

Vierailija
30/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa siihen mitään, kun en tiedä miksi hänellä on parisänky ja pehmoleluja.

Vierailija
31/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmolelut tuo turvaa ja lohdutusta. Oletko jäänyt niitä vaille lapsuudessasi?

Vierailija
32/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli vielä 40v:na, mutta nyt lapseni kasvoi isommaksi ja pehmolelut siirtyivät hänen käyttöönsä. Niitä oli kertynyt ja niihin oli kertynyt vuosien aikana persoonaa. Olisi tuntunut aika ikävältä heittää vain pois. Osa niistä on kyllä vieläkin äidin leluja, joilla on oma paikkansa kotona.

Ei mitään ihmeempiä mielikuviasiis. Parisänkykin on mielestäni normi kaikilla aikuisilla, ovat sinkkuja tai eivät. Itse en ainakaan nuku hyvin kapeassa sängyssä ja vieraitakin voi tulla kylään.

Vierailija
33/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voittanut jossain kilpailussa tai saanut lahjaksi. Ei raaski heittää pois. Voihan niillä kyläilemässä olevien sukulaisten tai kavereiden lapset leikkiä.

Vierailija
34/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin, sillä olen vasta 30-vuotias ja poikaystävä löytyy, emme vain asu yhdessä. Kamalaa, jos näytän 48-vuotiaalta aloittajan mielestä!!

Mutta vakavasti puhuttuna, mitä väliä!? Pehmolelut ovat söpöjä, ja vältän niskavaivat pitämällä isoa pyöreää lammaspehmolelua halausasennossa yöllä. Saan kädet tuettua, jolloin niska pysyy hyvässä asennossa. Ennen kävin 2 krt kuukaudessa hierojalla, nykyään ei tarvitse käydä lainkaan, pehmolelu auttaa. Säästyy rahaa.

Vierailija
35/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuuden nalle ainakin ilmestyi sänkyyni, kun oli aikoinaan selibaattivaihe elämässä menossa. Nykyään se on jossain kaapissa tallessa edelleen, jos vaikka vielä joskus kaveri katoo vierestä.

Vierailija
36/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaantuisin, sillä olen vasta 30-vuotias ja poikaystävä löytyy, emme vain asu yhdessä. Kamalaa, jos näytän 48-vuotiaalta aloittajan mielestä!!

Mutta vakavasti puhuttuna, mitä väliä!? Pehmolelut ovat söpöjä, ja vältän niskavaivat pitämällä isoa pyöreää lammaspehmolelua halausasennossa yöllä. Saan kädet tuettua, jolloin niska pysyy hyvässä asennossa. Ennen kävin 2 krt kuukaudessa hierojalla, nykyään ei tarvitse käydä lainkaan, pehmolelu auttaa. Säästyy rahaa.

Ei se ole pehmolelu vaan ihan oikea hoitsulammas. :)

Vierailija
37/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kenenkään parisängyt ja pehmolelut.

Vierailija
38/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta kenenkään parisängyt ja pehmolelut.

Muuten vain tulit ilmoittamaan.

Vierailija
39/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

muikkeli makuuni

Vierailija
40/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän