Treffit nettituttavuuden kanssa oli pettymys
Ollaan kirjoiteltu kuukauden ajan ja puhuttu puhelimessa. Olin nähnyt miehestä valokuvan ja vaikutti ihan kivan näköiseltä. Lauantaina tavattiin ensimmäisen kerran ja mies olikin lyhyt!!! Ehkä joku 165 cm, hyvä jos sitäkään. Miksei ole voinut olla rehellinen? Minä olen 175 cm pitkä ja tykkään käyttää korkokenkiä, joten nyt pitää keksiä joku selitys, miksei mies enää kiinnostakaan. Ärsyttävää!
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 13:09"]
Mies sanoi olevansa "noin 178 cm". Valehteli siis. Tai ainakaan minusta 165 cm EI ole noin 178 cm vaan reilusti vähemmän.
[/quote]
Oletko varma, että mies on vain 165 cm? Mikä siinä onkaan, mutta miehet näyttävät aika lyhyiltä verrattuna naisen samaan pituuteen, vaikkei nainen edes käyttäisi korkeita korkoja. Itse olen 173 cm ja miehen pitää olla yli 180 cm, jotta tuntisin olevani lyhyempi.
Pisimmät suhteeni on ollut lyhyempien miesten kanssa. Pituudella ei ole minulle mitään väliä, mutta olen itse saanut pakit sen takia että olen liian pitkä miehelle ja yksi jota tapailin yritti kieltää korkokenkien käytön minulta pituuteen vedoten. Että on sitä näin päin kans..
Aloittajalle sanoisin että koska pituudelle ei mitään mahda, älä sano syyksi ainakaan sitä. Voi sitä toisen tunteita vähän säästellä kuitenkin. Ehkä itse sanoisin jotain että ei vaan tuntunut heti sellaiselta sytyttävältä.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 13:09"]
Mies sanoi olevansa "noin 178 cm". Valehteli siis. Tai ainakaan minusta 165 cm EI ole noin 178 cm vaan reilusti vähemmän.
[/quote]
Etkö sitten sanonut mitään silloin kun tapasitte?