Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit nettituttavuuden kanssa oli pettymys

Vierailija
13.10.2014 |

Ollaan kirjoiteltu kuukauden ajan ja puhuttu puhelimessa. Olin nähnyt miehestä valokuvan ja vaikutti ihan kivan näköiseltä. Lauantaina tavattiin ensimmäisen kerran ja mies olikin lyhyt!!! Ehkä joku 165 cm, hyvä jos sitäkään. Miksei ole voinut olla rehellinen? Minä olen 175 cm pitkä ja tykkään käyttää korkokenkiä, joten nyt pitää keksiä joku selitys, miksei mies enää kiinnostakaan. Ärsyttävää!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pituus on niin tärkeää?
N27

Vierailija
2/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:16"]

Miksi se pituus on niin tärkeää? N27

[/quote]

Koska näyttää naurettavalta, jos nainen on melkein päätä pidempi miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sanoin alunperin pituudekseen?

Vierailija
4/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valehteliko pituutensa?

Vierailija
5/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:16"]Miksi se pituus on niin tärkeää?
N27
[/quote]

Mä esimerkiks en vaa satu kiinnostumaan lyhyistä. About 185-190 senttiset on omaan mieleen. Nykyinen 192cm, nam

T.158cm

Vierailija
6/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:15"]

Ollaan kirjoiteltu kuukauden ajan ja puhuttu puhelimessa. Olin nähnyt miehestä valokuvan ja vaikutti ihan kivan näköiseltä. Lauantaina tavattiin ensimmäisen kerran ja mies olikin lyhyt!!! Ehkä joku 165 cm, hyvä jos sitäkään. Miksei ole voinut olla rehellinen? Minä olen 175 cm pitkä ja tykkään käyttää korkokenkiä, joten nyt pitää keksiä joku selitys, miksei mies enää kiinnostakaan. Ärsyttävää!

[/quote]

Kysyitkö pituutta? Eli valehteliko mies vai ei kertonut? Miksi et kysy itsellesi nän tärkeää tietoa heti alussa? 

Vierailija
7/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:23"] [quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:16"]Miksi se pituus on niin tärkeää?
N27
[/quote]

Mä esimerkiks en vaa satu kiinnostumaan lyhyistä. About 185-190 senttiset on omaan mieleen. Nykyinen 192cm, nam

T.158cm
[/quote]

Sama mulla :) saa olla vaikka 2m!
T. 163cm

Vierailija
8/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 158cm ja mies 192cm majakka ja perävaunu ;) LOL

Vierailija
9/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:21"]

Siis valehteliko pituutensa?

[/quote]

Niinnpä. Jos on valehdellut niin voi sanoa ihan suoraan syyn päin naamaa, eli ei ollutkaan pituutta ihan niin paljon kuin väitti. 

Vierailija
10/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on aivan sivuseikka! Olen 170 cm nainan. Mulle sopisi vaikka 164 cm mies ihan hyvin. Tosin, jos olisi siis oikeasti lyhytkasvuinen ihan, niin sitten kyllä muakin mietityttäisi. Siis vaikka alle.160, niin miettisin kyllä vähän, kun voisi sitten olla perinnollistä ja miettisin lasten kiusaamista yms.

Vierailija
11/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran noin. Mies ilmoitti olevansa 180 cm. Itse olen 174 cm. Tavattiin ja miehellä oli sellaiset korkeat mikkihiirikengät. Koroilla sai varmaan viisi senttiä pituutta lisää, mutta oli silti minua puoli päätä lyhempi. En viitsinyt siitä mitään sanoa,oltiin muutenkin niin eri planeetalta.

Vierailija
12/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis taidat hävetä omaa pituttasi ja haluat pitkän miejen, ettet näytä niin nolon pitkältä, että.se hämäisi.

Vierailija
13/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh mistä lähtien pitkät naiset ei ole viehättäviä?

Mä oon seurustellut lyhyemmän miehen kanssa ja muakin haittasi paljon.

Vierailija
14/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nainen ei voi olla nolon pitkä. Noin ajattelee joku henkisesti kypsymätön. Silti en haluaisi itseäni lyhempää miestä. 

Ei ap

Vierailija
15/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin suoraan itsensä minua pidemmäksi kuvailleelle kaverille että jos ei tuosta asiasta edes voi olla rehellinen niin ei mua kyllä oikeasti kiinnosta. Tyyppi siis kertoi olevansa minua pari senttiä pidempi ja kun sitten tapasimme, mä odottelin aikani että koska se nousee seisomaan kunnes tajusin että sehän jo on seisomassa, oli mua ainakin 25 cm lyhyempi ja se on jo aika helkkarin paljon.

Ihan turha alkaa mussuttamaan mistään "mitä se pituus merkkaa", kyllä sekin nyt vaan merkkaa jonkunkin verran.

Vierailija
16/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kävi kerran noin. :D Itse olen 177 cm ja ei mua haittaa jos on n. 5 cm lyhyempi, mutta pään verran alkaa olla jo liikaa sillä tykkään käyttää välillä korollisia kenkiä. Mun mielestä toi on ihan ymmärrettävää, eikä siinä tarvitse olla mitään erityistä syytä, mutta ehkä asian ymmärtävät vain pitkät naiset.

Btw ai hitto kun ärsyttää ku lyhyet naiset sanovat pitävänsä pitkistä miehistä. :D Tottakai teillä on siihen täysi oikeus, mutta ymmärrätte varmaan.

Vierailija
17/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni-in kyllä se merkkaa ja ulkonäkökin merkitsee, vaikka tapoihin kuuluukin sanoa, että ulkonäöllä ei ole, mitään merkitystä. Mutta ihmisen arvioiminen pelkän pituuden perusteella on vähän typerää, koska omaa pituutta ei voi valita. Se nyt kullakin on, mikä on. Aika moni meistä olisi halunnut muutaman sentin lisää tai vähemmän. Ja itse iloitsen siitä, että voin kulkea ja liikuttaa omaa kroppaani ja vielä toistaseksi niin, että en tarvitse pyörätuolia tai rollaattoria, mutta jos elän vanhaksi, niin kai nuokin päivät vielä koittavat.

Niin ja yksi pikku juttu vielä, mitä tasa-arvoa on se, että miehen tulee olla naista isompi? Minun on vaikea käsittää (kärjistäen) ajatusta että, jokainen nainen haluaisi oikeasti tuntea itsensä pieneksi (/lyhyeksi) tai pienemmäksi. Tai, etä jokainen mies haluaisi olla mahdollisimman suuri. (/pitkä)

Sen tietysti ymmärrän että on oikeus harmistua, jos toinen on väittänyt tai kertonut olevansa, jotain ihan muuta, kuin oikeasti on. Ja aikuinen kai ymmärtää, että pituuskasvu yleensä päättyy viim. noi parikymppisenä, joten jos oletttaa, että se oma ihastus (mallia TomppaCruise)  kasvaa pituutta vielä kun opettaa sen syömään oikein niin joutuu kyllä pettymään. Ellei sitten samalla ole tavoite kasvattaa pituutta leveys-suunnassa.

Vierailija
18/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:00"]

Mun mielestä nainen ei voi olla nolon pitkä. Noin ajattelee joku henkisesti kypsymätön. Silti en haluaisi itseäni lyhempää miestä. 

Ei ap

[/quote]

Jopa on loogista. Mikä tekee muka sinusta yhtään henkisesti kypsemmän, kun kuitenkin arvotat ihmisiä pituuden mukaan?

Vierailija
19/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniä ei haitannut vaikka Kimi olikin ihan selvästi lyhyempi.

Vierailija
20/24 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme pituuskeskustelu tästä tuli? Ap sanoi, että mies valehteli pituudesta ja kysyy neuvoa miten jättää mies kohteliaasti. Pituuden valehteleminen on typerää, koska siitä jää kiinni. Sama, kuin valehtelisi ikänsä, koulutuksensa, työnsä tai olisikin huomattavasti poikkeavampi ulkonäöltään, mitä on antanut ymmärtää. Ap, sano kohteluaasti "olet mukava, mutta et ole ihan sitä, mitä etsin". Jos vaatii lisää perusteluita, sano ettei teidän välillä ole kemiaa.