Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 45-50v mies liian vanha isäksi?

Vierailija
13.10.2014 |

Onko mitään järkeä lisääntyä enää tuon ikäisen kanssa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. On.

Vierailija
2/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tein lapsia 50 vuotiaan miehen kanssa. Nyt elämäni on pilalla kokonaan. Älä tee samaa virhettä kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:04"]

Minä ainakin tein lapsia 50 vuotiaan miehen kanssa. Nyt elämäni on pilalla kokonaan. Älä tee samaa virhettä kuin minä.

[/quote]

Kerro miten elämäsi meni pilalle?

Vierailija
4/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapai on 18 on isä 64.

Vierailija
5/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei periaatteessa. Mutta itse en kyllä enää sellaista mielenhäitiötä saisi että alkaisin vauvan hankintaan. Lapset 15-20v.

t. 44v mies.

Vierailija
6/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni jää eläkkeelle 55-vuotiaana, niin olisi kamala ajatella, että koulussa lapsi joutuisi kertomaan, että ei isi ole töissä vaan on eläkeläinen.

Ja, kun lapsi täyttäisi 18v, niin isä olisi vähintään 68v. Yleensä tuossa iässä ei kaikki jaksa enää lapsenlapsiaan pitkään hoitaa, saatikka, että siinä olisi teini ongelmineen.

Mutta me kaikki olemme erilaisia, mutta lähtökohtaisesti lapsi ei olisi kovinkaan vanha, kun isä oletetusti kuolisi. (ajateltuna suomalaisen miehen keskiverti elinikää)

Vierailija
7/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isäksi mutta vauvan isäksi kyllä on. En koskaan tekisi noin vanhan miehen kanssa lasta, eikä se ole lapsellakaan hauskaa jos on mummo- tai vaarivanhemmat. Muutama on ollut tuttavapiirissä, aika säälittävää katsottavaa, aikuisten pitäisi hieman ajatella asiaa myös lapsen kannalta.

Vierailija
8/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää oleellisempaa on se, ettei miehellä ole jo aiempaa settiä lapsia.

Vierailija
9/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:15"]

Ei isäksi mutta vauvan isäksi kyllä on. En koskaan tekisi noin vanhan miehen kanssa lasta, eikä se ole lapsellakaan hauskaa jos on mummo- tai vaarivanhemmat. Muutama on ollut tuttavapiirissä, aika säälittävää katsottavaa, aikuisten pitäisi hieman ajatella asiaa myös lapsen kannalta.

[/quote]

Mikä siinä näyttää pahalta?

Vierailija
10/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 alkaa olla jo katto, kyllä ne pitäs vähän aikasemmin tehdä niin kerkeisi viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
11/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin elämäni rakkauden vasta kun hän oli jo 38 (itse olen alle 30). Lastentekoon ryhdyttiin suht pikaisesti juurikin miehen iän takia, jotta saisi edes periaatteellisen mahdollisuuden nähdä lapsensa aikuistuvan, ehkä myös lapsenlapsia. Esikoinen syntyi pari viikkoa ennen miehen 40 v synttäreitä :)