G: Mihin suuntautuu seuraava lomamatka?
Me ollaan menossa jouluksi Meksikoon ja ollaan reissussa 3 viikkoa. Takaisin tullaan Miamin kautta, jossa ollaan pari yötä.
Kommentit (24)
Joulukuun alussa Teneriffalle. Siellä ollaan viikko.
Joulukuussa kolmen viikon reppureissu Etelä-Amerikkaan päiväntasaajan alapuolelle, kahdessa eri maassa tarkoitus pyöriä. Lennot kotiin New Yorkin kautta, jossa vielä shoppailua tiedossa.
Kahden viikon kuluttua pitkä viikonloppua Lontoossa, lähden kolmen pitkäaikaisen ystäväni kanssa.
Ihanaa viettää yhdessä aikaa!
Ei olla päätetty. En vielä ikinä käynyt Kanarialla. Jos talvella mennään niin vois mennä sinne. Toinen mikä kiinnosta on Mallorca. Kaupunkilomista vaihtoehtona on Pariisi ja Lontoo. Vähän vielä auki että millä porukalla, milloin ja minne. Matkakuume on jatkuvasti.
Kuukaudeksi anoppilaan Skotlantiin joulukuussa!
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:36"]
Ei olla päätetty. En vielä ikinä käynyt Kanarialla. Jos talvella mennään niin vois mennä sinne. Toinen mikä kiinnosta on Mallorca. Kaupunkilomista vaihtoehtona on Pariisi ja Lontoo. Vähän vielä auki että millä porukalla, milloin ja minne. Matkakuume on jatkuvasti.
[/quote]
Mulla myös jatkuva matkakuume. Me ollaan oltu Kanarialla useasti.
t. Teneriffalle joulukuussa
Kahdeksi viikoksi goalle poikaystävän kanssa joulun jälkeen! En ole pitänyt yli viiden päivön lomaa 1,5 vuoteen :)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:40"]
[/quote]
[/quote]
Miten varma lämpö ja aurinko siellä on siihen aikaan? Tekis mieli lähteä joskus viettää joulu siellä.
Kuala Lumpurin kautta Gili Airille, takaisin tullessa vielä muutama päivä Balilla ja shoppailu-pysähdys KL:ssä. Melkein kolme viikkoa ollaan.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:40"]
[/quote]
[/quote]
Miten varma lämpö ja aurinko siellä on siihen aikaan? Tekis mieli lähteä joskus viettää joulu siellä.
[/quote]
Eri kohteissa 23-27 astetta. Sillä haitarilla on ollut. Ja olemme matkanneet Kanarialle paljon eri kohteisiin joulu-maaliskuun aikoina. Itse joulun olemme kuitenkin aina kotona. Niin paljon mä joulusta tykkään. Toki tässä pohdimme, että lähdemme toiseen kohteeseen heti joulun jälkeen. Siinä vuodenvaihteen tietämillä.
Välillä saattaa olla pilvistä, mutta se sää osaa olla petollinen ja nahka kärventyy :)
Keniaan kahdeksi viikoksi joulun aikaan. Safaria ja biitsiä.
Jamaikalle lähdetään viikko ennen joulua ja ollaan 2 viikkoa.
Ensi kesänä Ruotsin roadtrip (Tukholma,Kålmorden, Ystad, Visby) ja talvella ihan vaan kotimaan kaupunkipyrähdyksiä. On meinaan taloprojekti kesken ja euroja saa laskeskella...
Juuri palasin kisahallin putkasta, olin siellä yhden yön. Kylläpä kahvi tekee hyvää näin ryyppyillan jälkeen.
Loppiaisena Tukholmaan. Tarkoitus olisi viettää miehen kanssa viimeistä kertaa kaksin laatuaikaa, esikoisen laskettu aika helmikuun puolivälissä.
Helmikuussa Miami ja Karibian risteily, yhteensä kaksi viikkoa.
Olen suunnittelemassa noin 10pv reissua Ateenaan ja Peloponnesokselle toukokuulle. Sitä ennen on kuitenkin buukattu jo pääsiäisen hiihtolomareissu Lappiin. Jotain muutakin kotimaanmatkailua tullee talvella harrastettua kunhan hiihtokelit alkaa.
Etelä-Afrikkaan jouluksi Hiukan yli 2 viikkoa.