onko sulle käynyt koskaan et kun menee ulkomaalaiselta näyttävän miehen ohi
Kommentit (10)
Muutama päivä sitten joku ulkomaalaisen näköinen pyöräili ohitse ja sanoi jotain, mutta en saanut selvää mitä. En tiedä oliko edes suomea. Ehkä ne viihdyttää itseään solvaamalla omalla äidinkielellään ohikulkijoita. :D En tiedä.
voisko joku mamun kanssa seukkaava kommentoida?
"Suomalainen nainen on lortto" monen mamun mielestä näin, en tiedä miks, johtusko et niitten akat kääritty lakanaan..
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:10"]
"Suomalainen nainen on lortto" monen mamun mielestä näin, en tiedä miks, johtusko et niitten akat kääritty lakanaan..
[/quote]
Kehuuko ne miehet vai sadattelevat??
Monet yrittää vain saada sun huomion. Jos käännyt katsomaan, niin ne alkaa kysellä henk. koht. kysymyksiä. Itsellä mennyt siihen, etten kiinnitä mitään huomiota tai edes vahingossa vilkaise. Eivätpähän rohkaistu turhaan kiusaamaan minua.
Nykyäänhän ihmiset näyttää puhuvan itsekseen vähän joka paikassa, mutta ovatkin puhelimessa, eivät mitään kylähulluja.
Tuli mieleen mukava kohteliaisuus, jonka sain New Yorkissa. Ohitin hyvännäköisen miehen katua ylittäessäni, hän katsoi minua ja sanoi "Yeah, and you ain't too bad looking yourself." Minä siis olin se ulkomaalaiselta näyttävä. :)
Hmm.. Enpä ole törmännyt tuollaiseen. Mieheni on taustaltaan ulkomaalainen , mutta ei kyllä höpise itsekseen. Joskus hyräilee tai laulaa kyllä ja se on ärsyttävää.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:33"]
Hmm.. Enpä ole törmännyt tuollaiseen. Mieheni on taustaltaan ulkomaalainen , mutta ei kyllä höpise itsekseen. Joskus hyräilee tai laulaa kyllä ja se on ärsyttävää.
[/quote]
Tekeekö miehesi noin jos näkee nuoren nätin naisen kulkevan ohi?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:42"]
[/quote]
[/quote]
ei tee :) enemmänkin jos on ihan omissa ajatuksissaan eikö huomaa muita.Mies ei itseasiassa vilkuile mitenkään erityisemmin nuoria nättejä naisia. Hänellä on sellainen jo :)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:42"]
[/quote]
[/quote]
ei tee :) enemmänkin jos on ihan omissa ajatuksissaan eikö huomaa muita.Mies ei itseasiassa vilkuile mitenkään erityisemmin nuoria nättejä naisia. Hänellä on sellainen jo :)
[/quote]Niin ja suomalaiset miehethän eivät ikinä katsele vieraita naisia.Suomalaiselle miehelle kelpaa silloin tällöin vieras p...u siinä missä ulkomaalaisellekin.Säälittää sellaset naiset jotka ei sitä tajua.Mutta saahan sitä uskoa unelmiinsa:)