Perse on uudet "tissit"?
U know what i mean? Booty ass butt.. Kaikki treenaa persettä, haluu et se on mahdollisimman iso ja pyöree. Biiseissä ja mediassa ollaan puhuttu viimeset pari vuotta enemmän perseistä kun tisseistä? Mielummin hyvä perse ja pienet tissit kun isot tissit ja lättäpeppu.
Kommentit (17)
Todellakin mielummin hyvä beba ja pienet tissit kuin toisinpäin. Terv. Mies.
Itse oon aina tykännyt pyöreästä timmistä pyllystä ja luomuista keskikokoisista/pienemmistäkin tisseistä. Nämä tietysti yhdistettynä litteään mahaan ja muutenkin hoikkaan vartaloon. Se miellyttää eniten silmää.
Joten tää nykynen kauneusihanne on enemmän kuin tervetullutta! (paitsi ne ääripäät, Nicki Minajit ja Kim Kardashianit)
Timmistä ja pyöreästä pyllystä näkee, että ihminen pitää itsestään huolta. Näyttää heti terveeltä ja hyväkuntoiselta. Timmin kropan eteen on tehtävä hommia.
Lättäpyllyinen ja isorintainen taas no, se vaan on sellainen. Sen eteen ei tarvitse tehdä mitään.
Ootteko sitten sitä mieltä, että huonopyllyisellä ei tee mitään?
I like big butts and I cannot lie.
Niin ja jos on tarpeeksi huono pylly, siihen ei kyykkääminenkään auta.
En ymmärrä jaottelua, rakastan molempia!
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:07"]
Persereikä on uusi pillu
[/quote]
Ela vois räpätä tästä uuden biisin o:O
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:07"]Persereikä on uusi pillu
[/quote]
Mahtava!
Onneks on iso pyöree perse ja isot tissit.
Ei ole kumpaakaan. Saunan taakse.. t ällölättäpylly
Jep ja parasta on että pebaan voi vaikuttaa salitreenillä, kun tisseihin pääasiassa silareilla vaan (salitreenilläkin saa kyllä niihin ryhtiä). Eli kaikki kyykkäilemään! :)
Ja itsellä ei oo tavoitteena ISO GHETTO BOOTY vaan koon puolesta suht pieni mutta pyöreä ja kiinteä peba:)
Mun mielestä on aina näyttänyt naurettavalta nainen, jolla on laiha vartalo, lättäpylly mut sitten suuretsuuret tissit. Esim. tuo Suvi Pitkäsen vartalo on ihan kaamea. Ilman silikoneja voisi vielä näyttää normaalilta poikamaiselta vartalolta, mutta silareiden kanssa näyttää naurettavalta.
Mieluummin muhkea pylly ja pienet tissit, kuin olematon pylly ja suuret tissit. Paras tietenkin jos on iso pylly ja (luonnollisesti) isot tissit.
Onneks on hyvä perse!