Erosimme exäni aloitteesta 3 vuotta sitten toisen miehen takia, ja nyt hän haluaa minut takaisin. Sellainen "pikku juttu" vain löytyy, että hän on hankkinut tässä välissä lapsen tuon toisen miehen kanssa
Olimme olleet yhdessä 4,5 vuotta ennen eroamme, ja molemmilla oli haave perheestä...Nuo asiat oli puhuttu läpi jo suhteen alkuvaiheessa.
Olen nyt 33, ja exäni on 32.
Jotenkin tuntuu pahalta että hän on toteuttanut tuon yhteisen haaveemme toisen kanssa, ja se on pyörinyt ajatuksissani kun olemme puhuneet viime viikkojen aikana.
Minä olen olen ollut sinkkuna melkein tämän koko "väliajan", poislukien yksi 3kk kestänyt tapailu. Ja olen siis edelleen lapseton.
En oikein tiedä ihan tarkkaan mitä tuntea ja ajatella.
Onko muilla kokemusta tällaisesta kuviosta? Palasitteko yhteen, ja miten meni?
Kommentit (55)
Pitää olla aika munaton mies jos alkaa tuon jälkeen elättämään käenpoikaa. Vähän rotia touhuun. Tuosta ei seuraa kuin ongelmia. Todennäköisesti toinen mies jätti exäsi ja nyt sillä on kova kiire löytää uusi lompakko elättämään...YH-mutsina olo nyt kun ei ole ihan herkkua.
Voisittehan vielä tehdä pari lasta yhdessäkin
Paluuta entiseen ei ole.
Välissänne tulee aina olemaan tuo pettäminen ja toisen miehen näköinen lapsi.
Mutta jos voit elää sen kanssa, niin mikäpä siinä.
Yleensä olen sitä mieltä, että exän kanssa voi palata yhteen vaikka eroon liittyisi pettämistäkin ja että lapsi ei ole parisuhteessa ongelma, mutta tämä tilanne olisi kyllä minullekin liikaa. Tuossa kyllä sanoisin, että ex on ihan syystäkin ex, vaikka yleensä inhoan tuota sanontaa.
Miehenä vinkki sulle: jatka elämää ja unohda se vanha pirkko lapsineen. Se on todennu että siitä häntäheikistä ei ollukkaan panemisen lisäksi isäksi, ja nyt koittaa kalastella sua kasvattamaan ja elättämään lapsen. Vanha trikki, älä ny säkin mee siihen. Kikkeliähän se hakee jatkossakin muualta, esim. kun oot sitten sen muksun kanssa harrastuksissa. Niin tod näk se eksä tulee vinguttamaan sängynjousia sillä välin, tai joku uus.
Jatka omaa eläm ja unohda koko asia, ei kannata edes mitään kummempia kaveruussuhteita pitää yllä. Se estää sua tapaamasta ja sitoutumasta uusiin naisiin.
Nussi perseeseen ja jätä se lehmä
Nainen on kuitenkin ihan aikuisiällä vaihtanut lennosta toiseen mieheen ja jättänyt miehen, jonka kanssa oli haaveiltu perheestä. Aika karu vaihto siis... tuolleko naiselle haluaa jätetty antaa uuden tilaisuuden ja hankkia oman lapsen uusioperhepas kan keskelle. Hoitaa vielä sen miehen lasta, jonka takia omat haaveet pilattiin. Ja sitoutua vielä tähän sekopäänaiseen lapsensa kautta... nyt on käytetty mielikuvitusta.
Exien kans puljaaminen on vähän kuin paskan työntäminen takaisin persiiseen.
No jos oikeasti haluat hänet, niin etköhän sopeudu tilanteeseen. Ehkä homma voi vielä toimia, ehkä ei, sitä on mahdoton ulkopuolisena sanoa. Kokeile, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä olen sitä mieltä, että exän kanssa voi palata yhteen vaikka eroon liittyisi pettämistäkin ja että lapsi ei ole parisuhteessa ongelma, mutta tämä tilanne olisi kyllä minullekin liikaa. Tuossa kyllä sanoisin, että ex on ihan syystäkin ex, vaikka yleensä inhoan tuota sanontaa.
Eli jos se eksä ei olisi sattunut saamaan lasta toisen miehen kanssa niin voisivat palata ap:n kanssa yhteen? Siitä lapsestako homma on nyt kiinni?
Uskon itse tähän vaikka en teitä tunnekkaan tämän tekstisi perusteella, että sille oli syynsä miksi päädyitte eroon tai ero tuli aikanaan ja ajautuitte eri teille,eikö. Se oli silloin ja nyt on nyt. Miski ette voisi katsoa yhdessä jos kummatkin nyt sinkkuja? Jayrittää uudestaan... Ehkä asioilla oli syynsä mennä kuten meni. Vaikka se oli silloin yhteinen haaveenne, se oli silloin, älä roiku menneessä, sillä tässä välillä on nyt tapahtunut muutakin. OIette eläneen eri elämiä tässä välillä erossa ja tahoillanne tehneet omia asioita. Se oli sinun valintasi ja se oli hänen valintansa miksi näin, et voi katkeroitua että se oli yhteinen haaveenne jonka toinen toteutti.. tollalailla jos ajattelet niin se tulee tuhoamaan suhteenne. Et voi alkaa syyttelemään toista, hän on saanut tehdä haaveita yksinkin vaikka se susta pahalta valitettavasti tuntuukin.. enkä sano siis tätä pahalla. Nyt kun kuitenkin lapsi on, sitä ei voi pyyhkiä ja neuvoisin keskittymään tähän hetkeen ja tulevaisuuteen jos toinen mahdollisuus teille annettiin ja elämäntienne nyt uudestaan kohdanneet. Elämäntilanne sellainen. Älä roiku menneessä. Ole onnellinen että saat katsoa ja voitte katsoa uudestaan eikä hän ole esim exänsä kanssa yhdessä viettäen erilaista perhe elämää. Lähde tästä rakentamaan teille uutta tulevaisuutta miten asiat ovat nyt. Ja luomaan omia yhteisiä haaveita näillä spekteillä. Älä katkeroidu siitä et hän teki tässä välillä toisen kanssa lapsen.. vaan keskity positiivisiin ajatuksiin jooko. Mitä haluat nyt?
Ota mielummin jokin toinen kuin ex, jolla on lapsi myös.
Näytä sille nilviäiselle.
Jättää sinut uudestaan tulevaisuudessa. Saatat olla loppuikäsi romuna sen jälkeen.
En menisi takaisin. Entä jos teette lapsen ja hän päättääkin jatkaa suhdettaan sen toisen kanssa?
Jätä se sika ja pysy kaukana uusioperhesirkuksesta! Kyllä maailmaan miehiä mahtuu.
Se haluaan lapselleen elättäjän ja kasvattajan sekä lapsenvahdin
Lupaa harkita asiaa. Sitten kuukauden päästä ilmoitat, että ei käy.
Mun yhdelle työkaverille kävi just samalla tavalla. Se otti exänsä, ja sen lapsen, takaisin ja menivät naimisiin. Siitä on nyt joku 10v sitten ja edelleen ovat yhdessä.
Älä ota tuuliviiriä takaisin. Voi tehdä näet saman uudestaan tuolla luonteella. Odota että löydät uuden naisen jonka kanssa voit perustaa oman perheen.