En löydä miehiä, joiden kanssa olisi seksuaalista kipinää
Löydän älykköjä. He ihastuvat minuun palavasti. Eivät vain tunnu minusta muulta, kuin kaveri- ja ystävämateriaalilta. He ovat usein melko askeettisesti eläviä, ulkonäkö on heille sivueikka ja seksin suhteen ovat usein aika estoisia, ujoja ja kokemattomiakin huolimatta keski-ikäisyydestään. Viihdymme yhdessä, meillä on hyviä keskusteluita jne. Minä pidän heistä ihmisinä mutten tunne seksuaalista vetoa. Nämä miehet ihastuvat minuun ja lopulta lopetan koko tuttavuuden ahdistuttuani siitä, ettemme hae samoja asioita.
Mitä tälle ongelmalle voi tehdä? Pitääkö minun hankkia ripsienpidennykset, silikonirinnat ja täyttää huuleni jotta voisin näyttää halvaltaja miehisten miesten mielestä haluttavalta?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, kasvata pitkät hiukset ja poistata tatuoinnit. Pukeudu ihoamyötäileviin vaatteisiin jotka korostavat upeita muotojasi. Ole iloinen ja pilke silmässä.
T.Miehekäs heteromies
No nyt oli fiksuja ohjeita XD "Ole iloinen"!
Voisiko nuo tasopertit nyt häipyä saman tien, kiitos
Mene Tinderiin, niin voit valita haluamasi seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, kasvata pitkät hiukset ja poistata tatuoinnit. Pukeudu ihoamyötäileviin vaatteisiin jotka korostavat upeita muotojasi. Ole iloinen ja pilke silmässä.
T.Miehekäs heteromies
No nyt oli fiksuja ohjeita XD "Ole iloinen"!
Tuo on itseasiassa ihan hyvä ohje, helposti lähestyttävällä ja sopivan flirtillä asenteella on iso merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Miehekäs heteromies
On tosi harmi, että monesti äly ja eläimellinen vetovoima ei asu samassa miesyksilössä. Kumpikin miestyyppi on aika onneton, siis pelkkä älykkö tai sitten tällainen ihme asuvaatimuksia asetteleva 'tosimies'. Älykön kanssa sentään on jotain puhuttavaa.
Kuinka moni älykkömies haluaa platonisen parisuhteen? Sellaisen voisin tarjota.
ap
Älykkään ihmisen kanssa voi keskustella seksuaalisuudestakin. Ja jos se osaa analysoida itseään ja muita ja soveltaa oppimaansa, kyllä se aina tosimiehen voittaa.
Ei näin.
Vaikka älykkömies kuinka selostaisi, ei se voita kunnon miehekästä raivopanijaa. Koskaan.
Sama ongelma, just tuollaiset miehet pääasiassa kiinnostuvat. Ei sentään keski-ikäisiä vaan oman ikäisiäni mutta silti, ei kiinnosta. Itsetuntoni on tosi paljon heikentynyt näiden lähestymisten myötä. Parhaillaan teen töitä oman kroppani eteen, että näyttäisin joskus selliselta, etteivät nämä uskalla lähestyä. Ja tyyliä kehitän koko ajan. Saa nähä mitä tulee. Meikkaaminen ja ripsenpidennykset on sitten ne viimeiset oljenkorret johon tartun.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ja naisten ero on siinä, että miehet ymmärtävät paremmin sen, millaiseen naiseen oma taso riittää ja tyytyvät saman tason naisiin. Naiset eivät ymmärrä tätä, jolloin 90% naisista tavoittelee sitä parhainta 10% miesryhmää. Sanomattakin selvää, että tuo miesten 10% parhaimmisto voi valita parhaat naiset, joten jos et kuulu naisten parhaimmistoon niin voi voi.
Ymmärtääkö mies silloin mihin hänen tasonsa riittää jos saa pakit kaikilta jota yrittää? Ei minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma, just tuollaiset miehet pääasiassa kiinnostuvat. Ei sentään keski-ikäisiä vaan oman ikäisiäni mutta silti, ei kiinnosta. Itsetuntoni on tosi paljon heikentynyt näiden lähestymisten myötä. Parhaillaan teen töitä oman kroppani eteen, että näyttäisin joskus selliselta, etteivät nämä uskalla lähestyä. Ja tyyliä kehitän koko ajan. Saa nähä mitä tulee. Meikkaaminen ja ripsenpidennykset on sitten ne viimeiset oljenkorret johon tartun.
Mitä enemmän sinulle tulee ikää niin sitä alempitasoisemmat uskaltavat sinua lähestyä. Annampa sinulle pienen vinkin. Ne miehet, joita haluat ovat miesten top10% ja saavat naisten parhaimmistoa ja lähestyvät naisten parhaimmistoa. Päättele siitä oma tasosi.
Olen päätellyt ja siksi teen töitä itseni eteen. Mulle ei todellakaan ole mikään vaihtoehto ne heput, jotka tähän mennessä ovat tulleet yrittämään, ja olen tehnyt sen heille selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän sinulle tulee ikää niin sitä alempitasoisemmat uskaltavat sinua lähestyä. Annampa sinulle pienen vinkin. Ne miehet, joita haluat ovat miesten top10% ja saavat naisten parhaimmistoa ja lähestyvät naisten parhaimmistoa. Päättele siitä oma tasosi.
Jänniä nämä tasoteoreetikkojen maailmankuvat, kun tosielämässä se menee aina ihan toisinpäin. Ne ystäväni, jotka ovat "toisella kierroksella", ovat huomattavasti tasokkaamman miehen kanssa kuin ensimmäisessä liitossaan. Pätee myös itseeni. Nykyinen puolisoni on kaikilla mittapuilla (koulutus, ulkonäkö, ammatti, "status") tasokkaampi kuin eksäni.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ja naisten ero on siinä, että miehet ymmärtävät paremmin sen, millaiseen naiseen oma taso riittää ja tyytyvät saman tason naisiin. Naiset eivät ymmärrä tätä, jolloin 90% naisista tavoittelee sitä parhainta 10% miesryhmää. Sanomattakin selvää, että tuo miesten 10% parhaimmisto voi valita parhaat naiset, joten jos et kuulu naisten parhaimmistoon niin voi voi.
Ei kai siinä välttämättä ymmärryksestä ole kyse. Kyllä minä ymmärrän että en ole lähtökohtaisesti kympin nainen, mutta olen silti halunnut tavoitella kympin miehiä. Ja sellaisia saanutkin 😉.
Hyvän näköiset miehet heiluu yleensä naisten piirittäminä rannoilla tai baareissa.
Vierailija kirjoitti:
T.Miehekäs heteromies
Miten se muuttaisi noita miehiä haluttavimmiksi naisen silmissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen päätellyt ja siksi teen töitä itseni eteen. Mulle ei todellakaan ole mikään vaihtoehto ne heput, jotka tähän mennessä ovat tulleet yrittämään, ja olen tehnyt sen heille selväksi.
Eli elät kieltämyksessä oman tasosi suhteen. Tuo tason nosto voi olla mahdollista mikäli olet alle 24v mutta läski ja hoikkana olisit kaunis, muista kuitenkin, että naisen taso laskee joka vuosi kuin käytetyllä autolla ja top10% mies saa nuorta priimaa.
No sitten olen yksin jos en kelpaa sellaiselle kuin haluaisin. Niin yksinkertaista. Kunhan edes loppuisi nuo epämiellyttävien miesten kiinnostuksenosoitukset, olisin tyytyväinen.
Hyvän näköinen gigolo vaan ei muuten käy sen kanssa ei pysty elämään viikkoakaan . Mutta seksiä voi harrastaa yhden illan.
Mitä kauheempi retku sen parempi sängyssä niin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä välttämättä ymmärryksestä ole kyse. Kyllä minä ymmärrän että en ole lähtökohtaisesti kympin nainen, mutta olen silti halunnut tavoitella kympin miehiä. Ja sellaisia saanutkin 😉.
Et ole.
Naiset tappelee niistä kirjoitti:
Hyvän näköiset miehet heiluu yleensä naisten piirittäminä rannoilla tai baareissa.
Eivät heilu.
Vierailija kirjoitti:
Tosi vaikeaa löytää semmoisia Suomesta. Koko kansa yhtä pullamössöä. Täällä kuumat miehet ovat niin vähissä. Ulkomailla sitä kipinää löytyy helpommin. Samassa veneessä sitä siis ollaan.
Näin se valitettavasti on. Jotenkin ahdasmielisiä, tunnekylmiä, antisosiaalisia, ja estyneitä ovat monet miehet Suomessa. Varsinkin kun sitten alkaa katsella yli 30-vuotiaita. Ei meillä ole oikein ketään julkkismiehiäkään, jotka saisivat sukat pyörimään jaloissa.
Ei ulkomaisista miehistä välttämättä parempaa parisuhdemateriaalia löydä, mutta ainakin enemmän kipinää kyllä.
Älykkään ihmisen kanssa voi keskustella seksuaalisuudestakin. Ja jos se osaa analysoida itseään ja muita ja soveltaa oppimaansa, kyllä se aina tosimiehen voittaa.