Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko lentopalloijat kaikista seksyimpiä miesurheilijoita naisten mielestä?

Vierailija
05.09.2021 |

Niin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Not even close. Gaymiesten laji.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubalaiset on sexyjä

Vierailija
4/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cubalaiset on sexyjä

näin , rakastaa naista ryhmissä.

Vierailija
5/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakset aukeaisi välittömästi, jos Urpo Sivula tulisi tontille.

Onneksi ukko ei ymmärrä, miksi tuijotan intensiivisesti Suomen pelejä. Tänäänkin saa satisfyer kyytiä Venäjä-pelin jälkeen.

Vierailija
6/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammelvuo siellä käsi lipassa Venäjän kansallislaulua laulamassa. Mikä HÄPEÄ!

Vierailija
7/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeilijät ja futaajat, sanon ainakin minä

Vierailija
8/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sammelvuo siellä käsi lipassa Venäjän kansallislaulua laulamassa. Mikä HÄPEÄ!

Ei ole Suomellakaan suomalaista päävalmentajaa, mikä ero?

Vierailija
9/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan lentopalloa ihan lajin takia, mutta miestyppeinä vähän liian pitkiä ja honteloita.

Vierailija
10/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cubalaiset on sexyjä

Vieläkö niitä jostain Suomen vankilasta löytyy edellisen Tampereen turnauksen jäljiltä?

Vierailija
11/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole itse asiassa koskaan pitänyt minkään lajin miesurheilijoita seksikkäinä. Mielestäni naisurheilijat ovat seksikkäämpiä kuin miesurheilijat (vaikka olen hetero nainen). Erityisesti korkeushyppääjänaisia tykkään katsoa. Mutta ehkä heitäkin enemmän vain ihailumielessä.

Vierailija
12/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein seksikkäimpiä ovat voimistelijamiehet. Heillä on monta hyvää ominaisuutta samassa paketissa: voima, notkeus, koordinaatio, tasapaino, rytmitaju, oman vartalon hallinta, sulavat liikkeet. Ja tietenkin terveet elämäntavat: vahva itsekuri, motivaatio ja aktiivinen asenne elämään. Ei alkoholia, ei tupakkaa, ei huumeita. 

Samuel Mikulak (USAn edustaja Tokion olympialaisissa) on seksikäs. 

Vierailija
13/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnistajat parhaita, fyysisyyteen yhdistyy myös älyllisyys.

Vierailija
14/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat.

N23

Vierailija
15/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. En ole itse asiassa koskaan pitänyt minkään lajin miesurheilijoita seksikkäinä. Mielestäni naisurheilijat ovat seksikkäämpiä kuin miesurheilijat (vaikka olen hetero nainen). Erityisesti korkeushyppääjänaisia tykkään katsoa. Mutta ehkä heitäkin enemmän vain ihailumielessä.

Olet selvästikin lesbo.

Vierailija
16/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Hyvin harva miesurheilija on minun mielestäni seksikäs. Naisurheilijat ovat lähes kaikki seksikkäitä, paitsi ylipainoiset kuulantyöntäjät ja luurangonlaihat kestävyysurheilijat (maratoonarit, triathlonistit).

Suurin osa naisista on biseksuaaleja. Se on todettu monissa tieteellisissä tutkimuksissa. Ei siis mikään ihme, että naiset katsovat "sillä silmällä" (ihaillen) juuri naisurheilijoita. 

Vierailija
17/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein seksikkäimpiä ovat voimistelijamiehet. Heillä on monta hyvää ominaisuutta samassa paketissa: voima, notkeus, koordinaatio, tasapaino, rytmitaju, oman vartalon hallinta, sulavat liikkeet. Ja tietenkin terveet elämäntavat: vahva itsekuri, motivaatio ja aktiivinen asenne elämään. Ei alkoholia, ei tupakkaa, ei huumeita. 

Näiden miesten pituus on 160-175 cm. Aika outoa...

Vierailija
18/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa paljon pelanneena nämä ovat myös lentopalloilijan toiveominaisuudet lisättynä nopealla reaktiokyvyllä ja pituudella.

Joukkueiden liberot olisivat hyviä voimistelijoita, tosin ehkä jo liian pitkiä hekin voimistelijoiksi.

Vierailija
19/19 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden miesten pituus on 160-175 cm. Aika outoa...

So what? Suomalaisten naisten keskipituus on 165 senttiä. Huomattavan moni nainen on LYHYEMPI kuin 165 senttiä.

Mutta hei, varmasti joku näkee "ongelmia" siinä, että 165cm nainen on seksuaalisesti kiinnostunut miehestä, joka on 175cm pitkä. Tai että 155cm nainen on seksuaalisesti kiinnostunut miehestä, joka on 165cm pitkä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi