Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen elää kaksoiselämää?

Vierailija
13.10.2014 |

Onko olemassa jokin "stereotypia" ihmisestä joka tyypillisimmin elää kaksoiselämää?

Mietin joskus erästä ystävääni... että kuinka hän voikin olla aina niin kärsivällinen lasten kanssa, ei koskaan korota ääntään mitenkään, ei komentele, kohtelee lapsiaan aina kuin silkkihansikkain, on rauhallinen ja oikein täydelliseltä äidiltä vaikuttaa. Toinen asia mitä ihmettelen, on se, ettei osta itselleen koskaan mitään, hänellä on aina samat vaatteet päällään, vuodesta toiseen. Ja tuntuu, että hän aivan taipuu miehensä ja lastensa tahtoon kaikessa. 

Kuinka joku voi elää niin? 

Alkoi vain mietityttää, että entä jos se kaikki onkin vain kulissia? Hän ei koskaan kerro henkilökohtaisimmista asioistaan mitään (mistä esim. minä olen hänelle puhunut).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt tajunnut, missä tuossa oli sitä kaksoiselämää.

Vierailija
2/6 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun mietin että entäpä jos hän elääkin kaksoiselämää, ja minä en tiedä siitä toisesta elämästä mitään? 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Hakeudu hoitoon. Jos ihminen ei kerro sulle mitään kaksoiselämästään, niin se varmaan elää sellaista...? Mikä logiikka tuossa oli. Oletko jossain aineissa?

Vierailija
4/6 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice Leskinen.

Vierailija
5/6 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 00:12"]Niin, kun mietin että entäpä jos hän elääkin kaksoiselämää, ja minä en tiedä siitä toisesta elämästä mitään? 

ap
[/quote]
Kaksoiselämää? Se ystävä ei vaan voi olla sellanen kun se on?

Vierailija
6/6 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo minä? Melkeen tunnistin itseni, paitsi että mielestäni puhun myös henkilökohtaisista asioistani ystävilleni enkä elä kaksoiselämää...

Täytyisi varmaan panostaa omaankin pukeutumiseen... Lapset nyt vain ovat etusijalla ja niin usein vaan "unohtuu" ostaa uutta itselle vaikka ehkä pitäisi...