Mikä on ollut PARHAAN seksikumppanisi ammatti?
Osallistukaa sekä miehet että naiset :D Selvitetään että missä ammatissa ne parhaat panomiehet/naiset toimivat.
Minulla vartija.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi jotka jakavat kärkisijan. Molempia poljin opiskeluaikana jolloin myös he olivat opiskelijoita.
Toisesta tuli opettaja/kotiäiti ja toisesta joku kumman personal trainer/joogavalmentaja.
Jumalauta, mitkä kyydit.
Nielivätkö?
Opettaja kyllä, joogamaikka ei edes antanut laueta suuhun.
Lastenhoitaja (ym. silpputöiden tekijä).
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi jotka jakavat kärkisijan. Molempia poljin opiskeluaikana jolloin myös he olivat opiskelijoita.
Toisesta tuli opettaja/kotiäiti ja toisesta joku kumman personal trainer/joogavalmentaja.
Jumalauta, mitkä kyydit.
Ei siis ollut kolmen kimppa vaan ihan erikseen (toim.huom).
Paras ja pervoin on ollut ehkä lastentarhan opettaja.
1. Laboratoriohoitaja.
2. Sihteeri.
Molempia kaipaan. Itseluottamus ja uskallus nauttia täysillä joka sekunnista ja uusista kokeiluista on jäänyt mieleeni ikuisesti. Ja kuitenkin molemmat ns. sivellisiä naisia, eikä mitään hurjastelijoita.
M50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta, mitkä kyydit.
Nielivätkö?
Opettaja kyllä, joogamaikka ei edes antanut laueta suuhun.
Ihan huono joogamaikka.
Tietotekniikan tohtori. Niin nörtti kun olla ja voi mutta sissos hän osasi käsitellä naista :D
Vierailija kirjoitti:
Paras ja pervoin on ollut ehkä lastentarhan opettaja.
Itse vedän parhaan ja pervoimman välille yhtäläisyysmerkin, mitä pervompi sen parempi.
- ammattitaitoinen pervertikko-
Työtön taiteilija. Tuottaa jotain musiikkia ja maalailee tauluja, kun huvittaa. Ulkoisesti täysin mun ihannemiehen vastakohta, jostain syystä ajauduttiin lyhyeen, mutta intohimoiseen suhteeseen vuosia sitten. Nyt olen neuroottinen ja konservatiivinen 40v perheenäiti, enkä voisi kuvitellakaan eläväni moisen boheemin tyypin kanssa. Mutta tuolloin olin 20v ja hain paikkaani maailmassa. Tuo taiteilija oli todella taitava sängyssä ja sai aikaan ihan uskomattomia or gas meja.
Lä232äkäri (nykyinen aviomies)