Mikä on ollut PARHAAN seksikumppanisi ammatti?
Osallistukaa sekä miehet että naiset :D Selvitetään että missä ammatissa ne parhaat panomiehet/naiset toimivat.
Minulla vartija.
Kommentit (153)
Työtön, peruskoulu koulutus, 24v
Ei ollut ammattia, mutta oli toiminut siivoojana. Nykyään elämäntapatyötön.
M39
Takavuosina baarimikko, josta tuli paperimies (nykyistä alaa ei tiedossa) pääsee parhaalle sijalle, mutta siinäkin oli parannettavaa. En ollut se*sin perässä itse, ja hän olisi halunnut seurustella silloin.
Yleislinjana mulla, että korkeakoulutetut ovat olleet estoisempia kuin vähemmän koulutetut. Poikkeuksiakin on ollut.
Parhaat olivat lähihoitaja ja toimistotyöntekijä, huonoin oli myös lähihoitaja (joita on myös ollut eniten, joten ihan ymmärrettävää).
M
Bisnesmies, myös talousrikollinen
Seksi ei ole mitään ilman oikeaa intohimoa ja kemiaa. Kaikki muu seksin suhteen voi olla ilman noita pelkkää näyttelyä ja tuntua ”ihan kivalta”.
Ensirakkauteni kanssa meillä oli oikeaa seksiä.. sellaista, jossa ei edes alkulämmittelyä tarvinut, kun olin ihan valmis hommiin, kun vain kuulin hänen äänensä; sellaista en ole hänen jälkeensä enää kokenut. Kaikki muu on ollut panemista, rynkyttämistä, pikapanoa, pitkästyttävää pitkäveteistä panemista..
Olen nähnyt unia hänestä vielä vuosienkin jälkeen (olen nähnyt hänet viimeksi 2009). Millaista on herätä aamulla kiihkeän yön jälkeen, kun voin vieläkin kuulla hänen äänensä ja tuntea hänen huulensa kaulallani…
Ammatista viis, sitä en edes paljasta.. se oli oikeaa seksiä..
Vierailija kirjoitti:
No jos ammatti vaaditaan, niin sairaanhoitaja. Minä siis olen mies ja tämä oli nainen. Toki oikeasti paras seksikumppani oli lukiolaistyttö joka ei silloin tainnut missään olla töissä. Olin 24v ja tyttö oli 17v. Oi sitä nuoruutta.
Kukahan kateellinen tätäkin on mennyt näin raivoisasti alapeukuttamaan? :D
Yhdistelmäajoneuvonkuljettaja.