"kummitus-whatsapp" :-(
http://m.iltasanomat.fi/perhe/art-1288750069120.html
Miten joku voi pelleillä tuollaisella asialla??? Järkyttävää!!!
Kommentit (26)
Huh Hei se on pienten vika ku uskoo tollasta kannattaa niitten pienempi kattoa oman ikäsiä ohjelmia monet lapset on kattonu rikos elokuvia ja murha elokuvia yms sitä paitsi kaikki tuo on ihan höpönpöppää mulle pienenä on tullu vaikka minkä laista uhkausviestiä enkä ole uskonut Hei pikku skidit eläkää elämäänne älkääkä uskoko kaikkea höpönpöppää.
Olen varmaan häiriintynyt mutta koen tämän aika huvittavaksi. Melkein nautin että äidin pikkupiltit Jemina-Jessicat ja Onni-Eemilit saavat mukamas jotain traumoja kummitustarinasta. Eikö muiden lapsuudessa peloteltu toisia lapsia kummitustarinoilla ja urbaanilegendoilla yms.??? Luultavasti taas vanhempien reaktiot 10x järkyttyneempiä kuin lasten. Nykyajan vanhempien lapsista tulee ihan hysteerisiä tapauksia kun kaikesta pienestäkin nostetaan hirveä metakka. Suck it up and shut up about it. Ei ihme että kaikki ipaat nykyään inisevät kaikesta. Hienoa opettaa lapsista vinkuvia nynnyluusereita. En ihmettele koulukiusamistakaan, kasvatakaa lapsistanne vähän paksunahkaisempia.
Mä niin haluaisin tietää miten se viestin loppu menee!! Ei kukaan tietäis?
Näiden "traumatisoituneiden" lasten vanhemmat keuhkoavat täällä ebolasta ja kolmannesta maailmansodasta.
Voi luoja, noita viestejä kiersi _koko ajan _ kun mä olin pieni. Kylläpä mä traumatisoiduinkin ja pahasti. Hauskojahan noi oli. Mitä vitun vellihousu nyhveröitä nykyaikana lapset on?
voi herranen aika! itse sain tuommoisia parikin 80-luvulla, perinteisenä kirjeenä postilaatikkoon eikä siitä traumoja jäänyt
Huvittavinta oli että "vanhemmat suunnittelevat rikosilmoitusta". Kyllä verorahoja voi tuhlata kaikkeen turhaan.
Kyllä lapsia pitää varjella traumoilta. Kauhuelokuvatkin on K18.
Minä kyllä säikähtäisin tuollaista viestiä. Laiton uhkaus.
Kun itse olin tuon ikäinen nuo viestit kiersivät sähköposteissa. Siellä lähetettiin milloin minkäkin murhaajan, haamun, lohikäärmeen ja tulevan rakkauden nimissä noita kiertoviestejä.
Hohhoijaa. Taas tätä ihan perus huomiohuoraamista.
Jaaha, että tälläistä tällä kertaa. Huoh!
Mun mielestä ovat kyllä vanhemmat epäonnistuneet kasvatuksessa jos tuollainen viesti lamaannuttaa tuon ikäisen lapsen ihan täysin. Kyllähän tuo viesti voi jäädä vaivaamaan ja jännittämään, mutta tuollaista totaalilamautumista on vaikea kuvitella. Jotenkin puuttuu se perusturvallisuuden tunne noilta lapsilta.
Ylisuoljeltu lapsi kenties kyseessä?! 8-vuotias uskoo kummituksiin?! Eikö jo muumeja katsoessa opeteta siihen, että möröt yms on ihan höpö höpö juttuja?!
Miten nössöjä nykyajan skidit on? :D Muistan miten noita läheteltiin kokoajan ala-asteella, aika monia viestejä en itse jaksanut edes lähettää eteenpäin koska kyllä sitä nyt tyhmempikin tajuaa ettei tollanen oo totta.
Seuraava järkystys...joulupukkia ei ole olemassa?!?
No niinpä! Puolet lapsista kokee olevansa niin heikkoja että yrittävät kompensoida sitä kiusaamalla vielä heikompia. Ja puolet niin lamaantuneita ja varjeltuja (=ylisuojeltuja uusavuttomuuksia) että eiihme että kaikki järkyttää. Ja tuon ikäiset lapset kuitenkin näkee tv:ssä, peleissä ja uutisissa kaikke paljon järkyttävämpää...ihan vanhempien luvalla.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:01"]
Kyllä lapsia pitää varjella traumoilta. Kauhuelokuvatkin on K18.
[/quote]
Käsittääkseni tuossa palvelussa on ikäraja myös.
Joo en yhtään ihmettele jos nykyajan lapsia ja vanhempia järkyttää kaikki. Oma pikkuserkkuni on 12-vuotias eikä ole koskaan ollu kavereidensa luona yökylässä koska pelkää....Omassa kaveripiirissä oli normaalia yökyläillä tuttujen kavereiden luona 7-8 vuotiaasta asti! Ja nimenomaan kerroilla samantyyppisia pelotusjuttuja tai saada niitä sähköposteihin yms. myöhemmin. Esim. kiertokirjeet kirouksineen.
Voi luoja mitä nyhveröitä. Aloittavatkohan terapian nyt.