Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää ikinä vakituista työtä!

Vierailija
12.10.2014 |

Keikkailen ja pystyn kieltäytymään halutessani pätkistä, pituudet ovat olleet nyt viikkojen luokkaa, mikä on ollut ihan hyvä määrä toistaiseksi. Talo on tullut hyvin tutuksi jo monella eri osastolla.

Työttömyyspäivistä saan 60 euroa / pv + asumistuki.

Tykkään!

Kummasti koko ajan jää sukanvarteen satasia kuukaudessa, kun vakituisissa töissä ei jäänyt latin latia. Olin siis 10 vuotta vakituisena kunnes vaihdoin alaa kokonaan ja nyt keikkailen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukava mennä huomenna taas töihin, kun tietää maksavansa veroja, että sinunlaisesi saavat asumistukea valtiolta, kun ei jaksa käydä töissä kuin silloin kun huvittaa.

Vierailija
22/23 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:58"]

Onpa mukava mennä huomenna taas töihin, kun tietää maksavansa veroja, että sinunlaisesi saavat asumistukea valtiolta, kun ei jaksa käydä töissä kuin silloin kun huvittaa.

[/quote]Kyllä minäkin menen töihin huomenna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:38"]

No, mut en minä ainakaan voi sinne arvioida mitään tulevia töitä kun niistä ei ole mitään tietoa. Katotaan mitä päätöksessä sitten lukee, jos summa vaihtuu, niin ilmoitan taas heti. Olen umpirehellinen ihminen ihan oikeasti enkä yritä vetää Kelalta mitään välistä.

[/quote]

Yleensä ne kai tekeekin ne päätökset juuri niiden aiempien tulojen perusteella. En siis yritä vihjata että yrittäisit vetää mitään välistä :) Tilanne vaan kuulosti jotenkin semmoiselta että tukea on saatettu maksaa liikaa, jos tulosi ovat nyt olleet suuremmat kuin mitä siinä päätöksessä joka nyt on voimassa.

[/quote]Mut katsos tulojen noususta täytyy ilmoittaa vasta kun se ylittää 300 euroa, laskusta puolestaan, jos alittaa 150 eli kyllä siinä jonkinlaista pelivaraa on (asiakkaan hyväksi) ettei mennä ihan sentilleen. Mulla on sen verran hyvä tuo päivärahakin, että pärjäisin jo pelkästään sillä + asumistuella että helpommalla sitä rehellisesti sanoen pääsisi jos ei keikkaa tekeisikään. Mutta vielä tää on ollut niin kivaa että teen mielelläni! Ja onhan se kiva että nyt alkaa olla taas uusi työssäoloehto kasassa pikku hiljaa, jos sitä vaikka tempaisisi pitemmänkin oman loman jonain päivänä!

[/quote]

Katsos tiedän kyllä sen 300 euron rajan, ja hyvä jos se keskiarvotulosi ei heittele yli 300 euroa. Sittenhän kaikki on tosiaan kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi