Miehen jatkuva ns.pakoauto parkkeeraaminen alkaa käydä hermoille
Miehen pitää aina mennä perä edellä. Koskaan ei voi parkkeerata normaalisti. Olen yrittänyt varovaisesti ottaa asiaa esille mm kysymällä ”onko meillä tästä jonnekin kiire?” Mutta mies ei suostu puhumaan asiasta lainkaan. Aina vaan sujauttaa takaapäin auton. Mulla alkaa nykyään hermoja kiristää jo siinä vaiheessa kun lähestytään parkkipaikkaa ja miehen kädet tarttuu rattiin tätä manuuveria varten.
Kommentit (89)
Jos auton keula näyttää paremmalta se monesti peruutetaan ruutuun. Tonnin autot pysäköidään sitten ihan normaalisti.
Tuo ap on se mies, jolla on fiksaatio "miesten pakoautoparkkeeraukseen". Teki siitä ensin aloituksia tyyliin "miksi naiset tykkäävät aina vain jännämiehistä, jotka parkkeeraavat vankilassa oppimallaan pakoautotyylillä", mutta ne ketjut eivät lähteneet lentoon. Nyt teki aloituksen muka naisena.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voit kävellä jos mikään asia toisen ajotyylissä niin kovin ottaa päähän
Onko tuo käveleminen joku luuserimiesten voimafantasia? LOL
Kyllä, moni nainen kieltäytyy menemästä kusipäisen miehen ohjaaman auton kyytiin. Moni nainen myös lopettaa parisuhteen, jos miehen käytös auton ratissa on epäkypsää, itsekästä tai pakkomielteistä.
Meillä homma toimii näin: mies parkkaa aina keula edeltä. Siis kotipihalla, työpaikan pihalla, Prisman parkkihallissa ja kaikissa muissakin pysäköintipaikoissa. Kun auto on ruudussa keula edellä, se merkitsee sitä että takakontti on ajoväylälle päin. Takakontti on siis helposti käden ulottuvilla: sinne voi heittää matkalaukun, ostoskassin, urheiluvälineet tai mitä tahansa tavaraa mitä sattuu olemaan mukana.
https://www.is.fi/autot/art-2000008106952.html
Tosta sitte jossei muuten mee perille miks.. 😂
Olen aina ihmetellyt ihmisten (anteeksi, mutta yleensä naisten) pelkoa parkkiin peruuttamisessa. On sata kertaa helpompaa peruuttaa parkkiin kuin peruuttaa parkista pois.
Tyhmät ihmiset ajaa keula edellä parkkiruutuun. Eivät osaa ajatella asiaa pitemmälle. Kun siitä lähtee, on paljon näppärämpää kun on keula valmis oikean suuntaan. Taloyhtiössä asuu kaksi pelastajaa ja itse olen palopäällikkö. Meillä kaikilla on keula lähtösuuntaan katoksessa. Siviili-ihmisillä on keula katoksen seinää vasten.
Mulla isohko paku ja on paljon helpompi peruuttaa ruutuun kun mennä keula edellä. Aikaa menisi tuplat kun alkaisin vekslaamaan etuperin.
Mikset kartanlukija hommaa korttia, niin voit jättää auton vaikka poikittain?
Taitaa nimimerkki kuulua niihin, joilla on kokemusta, mutta tuossa ajassa olisi pitänyt jo oppiakin.