Miksi käytätte vieläkin UGG saappaita? :D
Mielummin jopa Kuomat jalkaan! Paljon lämpimämmät ja halvemmat XD
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:35"]
Mielummin jopa Kuomat jalkaan! Paljon lämpimämmät ja halvemmat XD
[/quote]
Sopii legginssien ja tunikan kanssa eikä talvella voi käyttää crocseja.
Mua ei häiritse kuin se epäeettisyys. Lisäksi ihmetyttää, että sellainen lätty lesti voisi olla hyvän tuntuinen jalassa.
Loistavan ekologinen ajattelutapa - tämä ei ole enää pintamuotia, se joutaa roskiin.
Mikä ihmeen epäeettisyys?? Paska lesti niissä on joka tapauksessa, kaikkea muuta kuin terveelliset jaloille.
Vaikka Ugseissa oliskin lammasta, eikö ne silti ole märkinä aivan helvetin rasittavat? Mulla oli jotku 8 euron kirppisfeikkiugit, jotka kesti mun työmatkakenkinä vuoden. Enää en niitä osta, koska kun hajoavat ne todellakin hajoavat. Harmittaa heittää kuolleen pesukarhun näköinen villakasa roskiin.
Edelleen kuolaan hylkeennahkakenkiä. Pehmeät, kauniit ja vedenkestävät. Ennenkaikkea lämpimät.
Hinta ja saatavuus tulee vain vastaan ...
Nyt haluaisin vielä tietää, että ovatko nämä, jotka väittävät, että uggien lesti on huono, ikinä kokeilleet oikeita Uggeja? Olen nimittäin kokeillut sekä feikkejä että aitoja ja ero on valtava. Kävelin feikit (kuitenkin ihan laadukkaat eli aidot materiaalit) linttaan parissa kuukaudessa, vanhimmat aidot ovat nyt viisi vuotiaat ja edelleen hyvässä kunnossa.
En oo Kuomia kokeillu, mulla on UGGit, koska kun 2h seisoo jääkylmässä jäähallissa katsomassa juniorijääkiekkoa, noi on ainoat kengät joissa jalat pysy lämpinä (kun itse ei siis liiku juurikaan).
Uggit ovat mukavat jalkaan tai miten sen nyt ottaa, löysäthän ne ovat. Mutta hengenvaaralliset liukkailla keleillä. Itselläni on ollut, myön mokomat kaverilleni. Sääli kun jotkut menevät halpaan ja ostavat epäkäytännölliset kengät vain merkin takia... :D