Miksi käytätte vieläkin UGG saappaita? :D
Mielummin jopa Kuomat jalkaan! Paljon lämpimämmät ja halvemmat XD
Kommentit (28)
paljon lämpimät? en tiiä millä sun kuomat on vuorattu mut mun ugeissa on lammasta. mahtavat koiranulkoilutuspopot!
Uggit oli "muotia" 2000-luvun alussa jenkeissä, suomeen tuli noin 7vuotta sitten ja sienikengät jäivät forever koska mammat ei halua päästää muodista pois.. LEGGINSSITKIN OVAT VIELÄ HOUSUT<3<3
No että sulla olisi jotain kysyttävää...mulla on vanhat hyvät Uggit kaapissa odottamassa kuivia ja kylmiä pakkaspäiviä. Parhaat kengät siihen säähän, vaikka juntti ap muuta yrittääkin täällä nillittää :)
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa jos jonkun mielestä mun Uggit on rumat. Ne nyt vaan tosiaankin on ihan mahtavat kengät kovilla pakkasilla. Ei tarvitse edes sukkia laittaa ja varpaat on täysin lämpimät.
Kuomia en jalkaani laita vaikka ilmaiseksi saisin! Mieluummin maksan uggeista 250e
Siksi, että sinä saisit ihmetellä sitä av-palstalla!
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:37"]Uggit oli "muotia" 2000-luvun alussa jenkeissä, suomeen tuli noin 7vuotta sitten ja sienikengät jäivät forever koska mammat ei halua päästää muodista pois.. LEGGINSSITKIN OVAT VIELÄ HOUSUT<3<3
[/quote]
Vittu että olet juntti. Ihan kuin tässä maailmassa pintamuoti ratkaisisi kaiken. Jos kengät ovat hyvät ja toimivat, niitä ei voi enää käyttää koska eivät ole enää MUOTIA. Hanki elämä idiootti.
Miksei saisi, jos niistä sattuu tykkäämään? Ja ihan vain tiedoksi, että itse en ole moisia koskaan omistanutkaan, en myöskään crocseja.
Uggit on rumat en oo ikinä koskenu moisiin, näkee lähinnä teinipissiksillä
Ostin Uggit Nykistä vuonna 2007 ja edelleen käytän niitä joka talvi kovilla pakkasilla. Mukavampia kenkiä saa etsiä.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:48"]
koska 2009 <3
[/quote]
Miss that year :(
Uggit ei ole eettinen valinta. Kaiken lisäksi ovat erittäin rumat.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:00"]
Uggit ei ole eettinen valinta. Kaiken lisäksi ovat erittäin rumat.
[/quote]
Jos ne on jo hankittu, niin kyllä niiden käyttö eettisempää on, kuin heittää uggit roskiin ja ostaa uudet kengät tilalle.
Mun paljetti uggit on kyllä makeet! Sitäpaitsi,erittäin lämpimät.
Mä haluaisin tietää, mikä uggeissa niin kovasti ihmisiä häiritsee? Lisäksi haluaisin tietää, että ovatko kaikista eniten uggeja kritisoivat koskaan sellaisia käyttäneet?
Minä ainakin käytän uggeja ja leggingsejä ja joskus jopa yhtä aikaa.
Olisin ostanut kuomat mut ei ollut lestiin sopivat.
Kuomat on niin rumat etten ostanut niitä edes kolmelle lapselleni. En siis laittaisi niin idioottimaisia kenkiä jalkaani, vaikka maksettaisiin.
Toisille raha tai se mitä muut käyttävät, ei ratkaise ostopäätöstä.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:35"]
Mielummin jopa Kuomat jalkaan! Paljon lämpimämmät ja halvemmat XD
[/quote]
kaikilla ei ole rahasta kiinni.