Vierailija

Niin ratsataessa kumpi ohjaa kepin reikään,
Mies vai nainen

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Meillä minä miehenä. Puoliso elää muutenkin niin flegmaattista vaihetta, että ratsastuksen tasatyönnöt saan myös huolehtia vaikka alla olisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä minä miehenä. Puoliso elää muutenkin niin flegmaattista vaihetta, että ratsastuksen tasatyönnöt saan myös huolehtia vaikka alla olisinkin.

Meillä mies vaaan naattii.. mimä teen kaiken ja mies saa näin kovimmat ikinä. Se on hienoa!

M43

Joskus minä, joskus puoliso. Minusta on kiihittavaa, kun hän tekee sen haluten kovaa sisäänsä.

Vierailija

Vaimo ohjaa itse, sen verran korkealle joutuu nousemaan. Joskus koittanut  ohjata, mutta vaimo halunnut selvästi itse ohjata.

Vierailija

Vaimo ohjaa. Kiihottavan näköistä sekin, kun selvästi kiimoissaan hamuaa kullia sisälleen. Usein aluksi kuitenkin kiehnää siinä päälläni, niin että kulli liukuu pillulla häpyhuulien välissä kun hän vatkaa lantiotaan/klitoristaan kaluani vasten ja siitä hetken päästä nousee vähän ohjatakseen sen sisälleen. 

ratsastaja

Meillä tilanteen mukaan jompikumpi tai sitten vain sopivasti kalua hieron siinä huulilla vaimon keinuessa sitä vasten saa sen sinne ihan omineen kohdilleen menemään. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.